Mä en enää kestä meidän seksielämää!
Mikä miehelle on tullut, kun se laukeaa maks 2min jälkeen? Tätä jatkunut puoli vuotta. Ollaan oltu yhdessä vuosi. Seksiä on usein, mutta aina se päättyy vitutukseen. Tulen kohta hulluksi. Mies hoitelee mut kyllä käsin, mutta kun se ei ole sama asia. Mies vaan toteaa, että kun kiihotan häntä niin paljon, ettei voi sille mitään että tulee melkein reisille. Ja ikää meillä yli 40-v. Ja tiedän, ettei tämä ole maailman vakavin ongelma. Kunhan purkauduin, kiitos.
Kommentit (58)
Normi akti 30 - 60min parhaillaan 3 kertaa päivässä
Exäni oli samanlainen. Suhteen alussa otti ilmeisesti aina (kuherteluvaiheessa kun deittailtiin, tehtiin ruokaa yms) oluen tai pari ennen seksiä, jotta kesti pidempään. Loppu suhteen käyttikin sitten kumia, edelleen samasta syystä. Ilman sitä tuli hetkessä. Suosittelisin kokeilemaan kumia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:17"]
Exäni oli samanlainen. Suhteen alussa otti ilmeisesti aina (kuherteluvaiheessa kun deittailtiin, tehtiin ruokaa yms) oluen tai pari ennen seksiä, jotta kesti pidempään. Loppu suhteen käyttikin sitten kumia, edelleen samasta syystä. Ilman sitä tuli hetkessä. Suosittelisin kokeilemaan kumia.
[/quote]
25# jatkaa: mies harkitsi vaivaan jopa masennuslääkityksen aloittamista, jonka kielsin. Mieluummin nopea mies kuin turhaan lääkepöhnässä oleva.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:49"]
No hoidelkaa sinut ensin lähes loppuun ja sitten vasta mies sisään. Eikä kai tuo nyt niin vaikeaa ole?
[/quote]
Öh, minä ainakin naisena haluan nauttia siitä miltä yhdyntä tuntuu itsestään. Kahden minuutin panon takia en edes viitsisi hommaan ryhtyä. Meillä mies kestää vaihtelevasti 15-40 minuuttia ja olen hyvin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:12"]
Hommatkaa sauva
[/quote]
Huoh! Ei tunnu samalta. Mies opetelekoon pidättelemään. Seksissä on tarkotuitus tyydyttää sitä toistakin osapuolta, tätähän ei minuuttimunat tajua.
No onhan toi ihan sairaan lyhyt yhdyntä :0 ei tossa ehdi nauttia nainen ollenkaan. Ehkä mies voisi käyttää puuduttavaa kondomia tai hommata jonkun lääkityksen?
Olisiko penisrenkaasta yhtään apua? Jos se pidentäisi kestoa ees jonkin verran.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:44"] Kunhan purkauduin, kiitos.
[/quote]
That's what he said!
Ap tässä. Kait se pitäisi lääkäriin saada, vielä en ole kokenut tätä niin suureksi ongelmaksi, että olisin ehdottanut lääkäriä. Aina vaan kun on seksiä niin toivon että jos nyt tällä kertaa kestäis...Joskus harvoin sitten "onnistuukin", ja sehän tässä on että kun tietää kuin ihanaa se silloin on. Tajuan kyllä ettei miehenä koe tätä niin suurena ongelmana, vielä...Voi kun en olis niin "seksuaalinen". Naurattaa kyllä itseänikin tämä ns. ongelmani.
Mä taas olisin imarreltu jos olisin sinä :D
Teillä sentään on seksiä....
T. viides vuosi ilman
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:57"]
Ap tässä. Kait se pitäisi lääkäriin saada, vielä en ole kokenut tätä niin suureksi ongelmaksi, että olisin ehdottanut lääkäriä. Aina vaan kun on seksiä niin toivon että jos nyt tällä kertaa kestäis...Joskus harvoin sitten "onnistuukin", ja sehän tässä on että kun tietää kuin ihanaa se silloin on. Tajuan kyllä ettei miehenä koe tätä niin suurena ongelmana, vielä...Voi kun en olis niin "seksuaalinen". Naurattaa kyllä itseänikin tämä ns. ongelmani.
[/quote]
no sen pitäis vaan oppia jarruttamaan, ei kai tuo nyt mikään lääkäri-asia kuitenkaan ole. Kun meinaa tulla niin pidetään tauko jne.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:59"]
Sen jälkeen kun on lauennut niin hetken päästä muna ylös suuhoidolla jos sitten sen jälkeen kestäisi pidempään?
[/quote]
Ylösnousemus onnistuu aikaisintaan seuraavana päivänä, mutta yleensä tarvitaan parin päivän tauko.
2 min on jo pitkään, meillä monesti mies kestää vain kaksi työntöä. Tuossa kahdessa minuutissa saattaa jopa ehtiä vaihtaa asentoakin.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:22"]Ap täs. Kun en mä edes voi jättää, on aivan ihana mies muuten. Ja seksikin on ihanaa, kunhan vaan olis edes 5 min. en toivo kuuta taivaalta. Ja mikä sille nyt on tullut, eikö luulis et alussa olis ollut tämä ongelma, kun olin vielä tuore ja mielenkiintoinen???? Ja joo, edelleenkään ei ole elämää suurempi ongelma, nyt vaan pännii. Ja mies viheltelee suihkun jälkeen onnellisena.
[/quote]
Outoa. Meillä jos menee yli 2 min niin mies alkaa selittelemään, miksi kestää. Olen ottanut kohteliaisuutena sen, että on nopea. Itse asiassa ei ole kenenkään kanssa kokemusta paljon pidemmästä yhdynnäatä, kohan siinä alkaisi omatkin ajatukset harhailemaan ja homma muuttuisi kiusaantuneeksi. Mulle hoitaa aina orkun tietty ensin kädellä tai suulla.
Ihan kuin se yhdyntä olisi seksin ainoa ja tärkein asia..
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:22"]Ap täs. Kun en mä edes voi jättää, on aivan ihana mies muuten. Ja seksikin on ihanaa, kunhan vaan olis edes 5 min. en toivo kuuta taivaalta. Ja mikä sille nyt on tullut, eikö luulis et alussa olis ollut tämä ongelma, kun olin vielä tuore ja mielenkiintoinen???? Ja joo, edelleenkään ei ole elämää suurempi ongelma, nyt vaan pännii. Ja mies viheltelee suihkun jälkeen onnellisena.
[/quote]
Outoa. Meillä jos menee yli 2 min niin mies alkaa selittelemään, miksi kestää. Olen ottanut kohteliaisuutena sen, että on nopea. Itse asiassa ei ole kenenkään kanssa kokemusta paljon pidemmästä yhdynnäatä, kohan siinä alkaisi omatkin ajatukset harhailemaan ja homma muuttuisi kiusaantuneeksi. Mulle hoitaa aina orkun tietty ensin kädellä tai suulla.
[/quote]
Niin meillä seksi kyllä kestää kerralla ehkä n puoli tuntia, pitkällä kaavalla tunninkin, mutta yhdyntää tuon max 2 min. Täydellistä mielestäni, ja myös vaihtelevaa ja jokapäiväistä. En voisi olla suhteessa jossa vaan jyystetään paikallaan ikuisuuksia
Mulla myös mies, jonka kesto on vain parista työnnöstä max. kymmeneen. Puhutaan siis sekunneista..Tässä yksi syy, miksi en jaksa kovin usein innostua. Mies ei suostu hoitelemaan itseään ennen puuhia. Aina on ollut nopea ja tulee ilmeisesti aina olemaankin. Onko oikeasti jotain reseptivapaata lääkettä olemassa, ei tuota kyllä lääkäriin saa asian takia.
Se on lopettanut runkkaamisen, siksi siitä on tullutvauhtimuna.