Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa kuinka paha olo noilla ateisteilla on

Vierailija
03.03.2015 |

Esimerkiksi tuosta Eerikan tapauksen kommentoinneista huomaa, että ateisti ei pysty antamaan anteeksi ja kantaa koko loppuikänsä kaunaa ja pahaa oloa. Jopa islamistisille kulttuureille tyypillistä kostonhalua esiintyy.

Sitten tuota pahaa oloa ja henkistä tyhjiötä yritetään täyttää huumeilla ja ties millä tarot-korteilla ja rituaaleilla. Seurauksista voidaan sitten valitettavasti lukea lehdistä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mul oo paha olo. Hyvä fiilis!

Vierailija
2/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistit on todellakin hihhuleita sieltä pahimmasta päästä. Aina tyrkyttämässä omaa "uskontoaan" muille ainoana oikeana.  Agnostikot ymmärrän kyllä, mutta näitä ateisteja ei jaksa käsittää mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja noi uskovaiset.

Vierailija
4/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ateisti uskoisi tarot-kortteihin, horoskooppeihin tai muuhun yliluonnolliseen höpötykseen? 

Vierailija
5/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:40"]

Ateistit on todellakin hihhuleita sieltä pahimmasta päästä. Aina tyrkyttämässä omaa "uskontoaan" muille ainoana oikeana.  Agnostikot ymmärrän kyllä, mutta näitä ateisteja ei jaksa käsittää mitenkään.

[/quote]

Hahhah, typerys.

Vierailija
6/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se eri asia, kun uskovaiset vaan tekee synninpäästön ja kaikenmaailman petseeseenraiskaukset on anteeksi annettu Jumalan toimesta :/

Vierailija
7/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä pedofiilipapit, kun isompi syntihän se olisi ollut vaikka käteen vetää kuin lasta ahdistella!

Vierailija
8/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi helvetti. Olen ateisti. En kitkerä enkä katkera. Minulla on omat mielipiteet, mitkä eivät lue raamatussa, koraanissa eikä missään muussalaan pyhässä paskassa. Lähipiiriini kuuluu erittäin paljon uskovaisia; lestadiolaisia, luterilaisia, katolilaisia... ja myös sekä ateisteja että agnostikkoja. Jokainen meistä kunnioittaa toisen uskontoa tai uskomattomuutta, eikä kukaan (yhtä lestaa lukuunottamatta) yritä tyrkyttää omaa uskontoa muille. Minä tiedän mikä on oikein ja väärin ilman, että minun täytyy lukea sitä mistään pyhästä kirjasta. Kuitenkaan en niitä tuomitse, ketkä johonkin uskovat. Jos se tuo hyvää sisältöä heidän elämäänsä niin sehän on vain hyvä. Uskokoot jokainen mihin uskoo, lyttäämättä muiden mielipiteitä! Muutenkin mielestäni uskonto pitäisi pitää itsellään eikä minkään uskonnon tai uskomattomuuden pitäisi vaikuttaa normaaliin elämään. Mutta tuosta tyrkyttämisestä; tunnen 100 kertaa enemmän uskontonsa tyrkyttäjiä kuin ateistisuuden tyrkyttäjiä!

Vierailija
9/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeassa. Itse jumalan hylättyäni jäin spiritismikoukkuun. On todella rankkaa, kun maailma tuntuu olevan täynnä pohjatonta pahuutta. Spiritismi tuntui aluksi hyvältä, henget antoivat vastauksia katkeruuden valloittaneen mieleni kysymyksiin elämän tarkoituksettomuudesta. Kuitenkin pian huomasin, että pahat henget ovat ottaneet sieluni. Näen peilissä demonin, joka näyttää Haisulilta. Olen kuitenkin melko varma, että oikeasti en näytä Haisulilta, kukaan ei ainakaan ole sanonut mitään. Vaikkakin joskus ihmiset tuijottavat minua. Se voi kyllä johtua siitä, että toisinaan huomaan mumisevani jotain vierailla kielillä. En tiedä, voinko koskaan saada sieluani takaisin. Olen alkanut harkita ottavani Jeesuksen sydämeeni, mutta en ole vielä tavoittanut häntä. Heppu taitaa olla melko kiireinen näinä maailmanlopun aikoina.

Vierailija
10/10 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:28"]

Esimerkiksi tuosta Eerikan tapauksen kommentoinneista huomaa, että ateisti ei pysty antamaan anteeksi ja kantaa koko loppuikänsä kaunaa ja pahaa oloa. Jopa islamistisille kulttuureille tyypillistä kostonhalua esiintyy.

[/quote]

Kristisuskon retkikunnathan eivät ole ikinä tehneet mitään tuollaista? Ja hei, miksi minun pitäisi antaa anteeksi tuollaisille sairaille ihmisille. Tai niille täysin epäpäteville virkakoneiston rattaille, jotka ovat suojatyöpaikassa, eivätkä huomaa pienen ihmispoloisen pahaa oloa.

Eerikan isä ja äitipuoli pitäisi viedä jonnekin kunnon vankilaan siperian perukoille. Siellä saisivat sitten ansaitsemansa kohtalon. Mikään muu ei pistä niin vihaksi, kuin pienten viattomien lapsiraukkojen elämän raaka tuhoaminen. Ja tämä samaahan on kirkollisissa poikakoidessa harrastettu historian sivu, joten uskikset voivat pitää turpaansa kiinni.

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:28"]

Sitten tuota pahaa oloa ja henkistä tyhjiötä yritetään täyttää huumeilla ja ties millä tarot-korteilla ja rituaaleilla. Seurauksista voidaan sitten valitettavasti lukea lehdistä...

[/quote]

Mitä kettua tässäkin soperretaan. Nuo kortit ja muut rituaalit ovat täyttä huuhaata, niin kuin uskonnotkin. Huumeet ovat sitten ihan oma luokkansa, mutta en ole niitäkään ikinä koittanut vaikka olisi kuinka vituttanut.

Ymmärtääkseni raamatussa puhutaan siitä kuinka pitäisi olla hyvä lähimmäiselle ja hyväksyä kaikki ihmiset jne., mutta kyllä hihhulit ovat niitä pahimpiä syyttelijöitä. Papit polttelee koraaneja ja haukkuvat kaikki vähän erilaiset henkilöt kuin mitä itse ovat. Uskiksissa ei ole pätkääkään suvaitsevaisuutta ja jotkut kehtaavat tulla jopa ovelle häiriköimään ja uhkailemaan. Ei ole vielä vastaavaa tullut ateisteissa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä