Kannattaako kirppiksellä myydä...
Käytettyjä lasten alushousuja, sukkia ja vauvan harsoja/puklurättejä?
Itse en ostaisi noita ehkä käytettynä, mutta meillä 3v. tytär sai joululahjaksi kaksi pakettia pikkareita, jotka todettiin 1-2 käyttökerran jälkeen liian pieniksi. Sukkia on jäänyt hirmuinen läjä pieneksi. Ja noita harsoja löytyi aikaimoinen pino. Kaikki kyllä ehjiä ja puhtaita.
En siis ajatellut noilla rikastua, haluan vain eroon ylimääräisestä tavarasta ja pohdin, että ostaako kukaan lapselleen käytettyjä pikkareita tai sukkia tai sitten noita harsoja, jos hinta on tyyliin 10-20 senttiä?
T.ekaa kertaa kirppistelemään menevä
Kommentit (6)
Sukkia olen antanut kaverin mukana päiväkotiin varasukiksi. Kalsarit/pikkarit ja puklurätit olen käyttänyt siivourätteinä.
Harsot kyllä menee kun ovat puhtaita. Ei ne uutenakaan ihan ilmaisia ole.
Ihan vauvalle olen ostanut sukkiakin kirppikseltä, ovat usein uudenveroisia kun ei niillä edes kävellä. Alushousut ostan uutena, samoin isompien sukat. Ne heittäisin keräykseen.
Riippuu ostajasta. Siistit, tahrattomat harsot menevät kaupaksi ja hyvät sukat, mutta moni ei osta vieraan lapsen käytettyjä pikkareita. Kannattaa tietenkin kokeilla. Eihän ne siinä kirpparipöydällä paljon tilaa vei, jos ne sinne laitat tarjolle.
Kiitos vinkeistä! Laitanpa ihan pienillä hinnoilla, niin jospa jollekin kelpaisi pikkaritkin, kun tosiaan osa vaan yhden päivän ollut jalassa, eli kerran pestyt, joten eipä noissa käytön jälkiä näy.
Kyllä minä voisin ostaa ainakin sukat ja harsot! Alushousujen suhteen olen aika varautunut (itselleni en käytettyjä ostaisi, miksi siis lapselleni?), mutta toisaalta olen kyllä harkinnut ostavani kestovaippoja käytettynä :D.
En tiedä voiko tuota perustella edes sillä, että kestovaipat uutena ovat paljon kalliimmat kuin alushousut...
Kyllä uskon että menevät kaupaksi jos ovat ehjiä, puhtaita ja siistejä. Ostajahan voi varmistaa vielä että tavarat ovat siistejä (jos pöytään viet) joten varmasti löytyy ottajat jos noin halvalla myyt pois.