Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä menee herättyänne, että olette iskussa?

Vierailija
03.03.2015 |

Itsellä, jos herään 6.30 ja töissä olen 8.00, siinä vaiheessa jo toiset aamukahvit. Niin silti se on lähellä kymmentä, ennenkuin olen kunnolla hengissä taas. Onneksi on rutiinihommia aamulla muuten ei tulisi mitään. Kuinka voi mennä noin kauan että piristyy?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min. Kunhan saan itteni sängystä ylös, kasvot ja hampaat pestyä.

Vierailija
2/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot on iskussa heti. Meikkiin yms. menee tietysti aikaa, mutta en ymmärrä aamukoomailua, jollei taustalla ole krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6.15 ilman kellonsoittoa yleensä, menen heti suihkuun ja olen pirteä.

Vierailija
4/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkohan minussa jotain vikana, kun olen koko aamun niin tukossa? Uniapnea tms, ap

Vierailija
5/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan ole aamuihmisiä, se on ihan geeneissä. Minä olen heti aamusta iskussa, jos on jotain mielekästä tekemistä. Mutta jos aamulla on edessä heti herättyä kiire, kotityöt ja koiranpissatus, väsyneitten lasten herättely ja raahaaminen tarhaan, loskainen pitkä pimeä pyörätie ja rutiiniaamu, niin ei mua huvittaisi herätä ollenkaan, vaikka olisin nukkunut vuorokauden putkeen.

Vierailija
6/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sumussa pitkälle aamupäivään konka jälkeen alkaakin lounaan jälkeinen kooma ja väsymys. Herätys 6.15, torkutan 6.25. Aamut toimin kun kone. Mulla ainakin häikkää kilpparissa joka aiheuttaa väsymystä ja aivosumua jne.

Vierailija
7/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä meni 2 minuuttia, nyt nelivitosena sellaiset 30min. Heräilen aamutoimien aikana, kun ensin käyn veskissä ja unisena tyhjennän tiskikoneen. Syön vitamiinit ja juon puoli litraa kylmää vettä siinä samalla. Kahvia en juo lainkaan.

Vierailija
8/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ainakin pari tuntia, joskus piristyn vasta iltapäivällä

Vierailija
9/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kokeile aktiivisuusranneketta! Se kun mittaa yön aikana nukutut tunnit ja osoittaa paljonko siitä ajasta on levollista unta ja paljonko levotonta. Paljonko kääntyilet jne. Itselläni käytössä Polar Loop ja se paljasti, että nukun välillä ihan hirveän vähän ja olenkin kyllä väsynyt. 8

Vierailija
10/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia menee ihan koomassa, en pysty edes puhumaan ensimmäiseen puoleen tuntiin mitään. En vaan ole aamuihminen :D
Mutta kai se on rytmistä kiinni, kesällä alkoi 5:30 työt ja nousin neljältä, olin aina ihan koomassa ensimmäisen puolituntisen mutta nautin silti suunnattomasti töihin lähtemisestä.

Vierailija
11/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee pitkäkin aika (koko päivä) jos olen joutunut heräämään kesken unien, mutta jos herään luonnollisesti, olen heti virkeä. Siksi en käytä herätyskelloa.

Vierailija
12/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan terässä, mutta parisen tuntia menee, niin olen mun normitilassa.

Vierailija
13/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lääkettä voi mennä koko päivä, illalla piristyy vasta kuuden jälkeen pariksi tunniksi.

Lääkkeen kanssa se 30min.

Vierailija
14/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tai neljä tuntia. Töihin toki suoriutuu nopestikin, mutta sääliksi käy aamutuntien oppilaitani.

Vierailija
15/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 sekuntia.

Vierailija
16/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti, puoltoista varmaan. Isku on toisella puolen kaupunkia joten ajamiseen mnee se puol tuntia ainakin.

Vierailija
17/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee sellanen kolmesta neljään tuntiin. En ole koskaan ollut aamuihminen mutta pakko se vaan on nousta.. Illalla ja yöllä virkeyttä riittäisi loputtomasti, oon aina ollut tämmönen. :D 

Vierailija
18/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:11"]

ap, kokeile aktiivisuusranneketta! Se kun mittaa yön aikana nukutut tunnit ja osoittaa paljonko siitä ajasta on levollista unta ja paljonko levotonta. Paljonko kääntyilet jne. Itselläni käytössä Polar Loop ja se paljasti, että nukun välillä ihan hirveän vähän ja olenkin kyllä väsynyt. 8

[/quote]

Pitää hankkia joskus tuollainen ja seurata miten oikeasti menee.

Vierailija
19/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pirteys? En edes muista millon olen ollut pirteä. Ja ei, en käytä mitään päihteitä, käyn töissä ja nautin elämästä. En vaan lähde ikinä kunnolla käyntiin

Vierailija
20/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä pari tuntia menee ja muutamat kahvit. Onneksi ei ole kiirettä mihinkään kun kotirouvana saa lorvailla. Toista se oli kolmekymppisenä, hyppäsin vaan sängystä ylös ja se oli siinä.

Olen iltaihminen mutta ikäkin tekee tehtävänsä, ihmetyttää joskus täällä kun lähes viiskymppiset mummoäidit puhuu ettei valvominen tunnu missään, en suoraan sanoen usko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme