milläs vegaanit ruokkii vauvaansa jos imetys ei onnistukaan?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:16"]Ei imetys voi epäonnistua. Tissiä suuhun vaan, kyllä sitä maitoa aina tulee. On äidistä kiinni, haluaako imettää. Kaikki pulloa antavat äidit ovat epäonnistuneita luusereita, joilta pitäisi ottaa lapset pois.
[/quote]
Tämä. Eikä synnyttäminen satu kohtuuttomasti, on vaan itestä kiinni, jos ei osaa asennoitua niin, ettei tarvi kivunlievitystä... Raskauspahoinvointikin taitaa olla vain psyykkistä heikkoutta...? Vai onko sittenkin niin, että naistenkin elimistö saattaa toimia yksilöllisesti..
Luin kyllä tuon viestin ennemminkin sarkastisena irvailuna kuon tosissaan kirjoitettuna.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:09"]Kun minunkin tapauksessa samat tissit toimii täysin eri tavoin. [/quote]
Ja tämä kommentti sai vielä peukutuksenkin. Kyllä jotkut naiset on hirviöitä.
Et vaan rakastanut lastasi tarpeeksi.
[/quote]
Rajoistaan ja arvostaan riippuen:
-Kaikki mahdollinen, tieteellinen ja epätieteellinen apu imetykseen.
-Maidotonta korviketta, joko Suomesta kalliilla tai ulkomailta tilattua.
-Vegaani tai kasvissyöjä-äidin luovuttamaa maitoa.
-Sekasyöjä-äidin luovuttamaa maitoa.
-Maitopohjaista korviketta joko täysin tai puoliksi.
-Muu vaihtoehto
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:00"]
Eihän vegaani voi imettää ollankaan. Äidinmaito ei ole vegaanista.
[/quote]
Höpö höpö.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:09"]Kun minunkin tapauksessa samat tissit toimii täysin eri tavoin. [/quote]
Et vaan rakastanut lastasi tarpeeksi.
[/quote]
Tee kaikille palvelus ja painu kävelylle vaikka lähimmälle joelle.
Soijamaidolla, yrttiteellä... Onhan noita ollut lehdessä, siis tapauksia joissa vauva on kuollut kun vanhemmat ovat niiiiiiiiiiiin tavattoman imbesillejä. Myös entiseltä sairaalan lastenhoitajalta kuullut tällaisesta tapauksesta.
Tuttelilla tietysti. Teen lapsille myös liharuokia, vaikka en itse syö niitä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 12:08"]Olen vegaani – nimenomaan siis itse olen, kun taas vauvani ei ole. Jos imetys ei onnistuisi, syöttäisin vauvalle normaalia korviketta.
[/quote]
Tätä minäkin mietin, ei kai vegaaniäiti tarkoita sitä, että lapsikin syö automaattisesti vain vegaanista ruokaa!