PKN:n basisti puhuu parempaa englantia kuin av-mammat
Bändin basisti Sami Helle näyttää puhuvan hyvää englantia. Katsokaa ja hämmästykää (haastattelu alkaa 1:48):
Kommentit (12)
Hienoa, haastattelu sai hymyn huulille:)
Täytyy myöntää, että puhuu parempaa englantia kuin minä.
Kai se nyt puhuu kun on asunut New Yorkissa pienenä. Kummallista olisi jos ei puhuisi.
No eipä kyllä puhu. Olen asunut Englannissa, eikä minulla ole Tommimäkis-aksenttia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:28"]Bändin basisti Sami Helle näyttää puhuvan hyvää englantia. Katsokaa ja hämmästykää (haastattelu alkaa 1:48):
NIIIN? Mitä ihmettelee? Mä en aliarvioi ihmisiä ulkonäön ja liikkumisen perusteella. Kuten suurin osa suomalaisista.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:24"]
Kai se nyt puhuu kun on asunut New Yorkissa pienenä. Kummallista olisi jos ei puhuisi.
[/quote]
Niin, ja useamman vuoden. Aksentti on tarttunut :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:29"]
No eipä kyllä puhu. Olen asunut Englannissa, eikä minulla ole Tommimäkis-aksenttia.
[/quote]
No ei ole kyllä tuolla Samillakaan. Rallikuskienglanti on erilaista.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 08:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:28"]Bändin basisti Sami Helle näyttää puhuvan hyvää englantia. Katsokaa ja hämmästykää (haastattelu alkaa 1:48): [/quote] NIIIN? Mitä ihmettelee? Mä en aliarvioi ihmisiä ulkonäön ja liikkumisen perusteella. Kuten suurin osa suomalaisista.
[/quote]
Aamun ensimmäinen Hyvä Ihminen on tullut paikalle. Hienoa! :D
Taitaa olla myös isäpuoli amerikkalainen
Onko se sitten edes kehitysvammainen?
bump