Ainakin facebook ja youtube kaatunut
Kommentit (21)
Ei toimi kuin jokunen suomalainen saitti, kaikki muut on kaput.
Ei toimi ei. Siks pakko jumii tääl.
Facebookissa en onneksi ole mutta youtube onneksi toimii :)
Toimii mulla ainakin kaikki ihan hyvin. Vähän joka paikassa surffailen parhaillaan.
Luulin että on vain täällä yhteyksissä vikaa. Ei aukea ainakaan last.fm, youtube tai Facebook. Tosiaan vain suomalaisia sivuja olen saanut auki, kännykällä instagram ei toimi.
Ei toimi täälläkään. Elisa käytössä, heidän häiriösivunsakaan ei toiminut.
Minulla toimii google, youtube, insta, yms ok. Faceen en jaksa kirjautua ja tarkistaa. Liittymänä TeleFinland (käyttää Soneran verkkoa) ja Pohjois-Savo.
Mitä liittymiä ja mistäpäin muut?
Joku silakkatroolari kyntänyt ruotsiin menevän kaapelin katki ja kohta menee juntturaan koko suomen verkko kun kaikki tavara ohjataan hiuksen ohuita yhteyksiä pitkin viron kautta maailmalle. Koskahan ne täällä suomessakin äkkää, että redundanssi ois oikeasti ihan kiva juttu näissä verkkohommissa. Viimeksihän se taisi olla joku onneton kaivinkonekuljettaja Lohjalla, joka vahingossa pisti koko Suomen verkon polvilleen.
Tämä on ainut sivu joka toimii normaalisti, iltalehti toimii todella hitaasti, ei lataa sivua loppuun ikinä. google, youtube tai twitter ei toimi ollenkaan. Olipa hieno aika viettää tyttöjenilta..
Aijaa. Tämänkl takia en pääse feissarimokien sivustolle enkä googleen. Enkä oikein mihinkään.
AI SIITÄ SE JOHTUI !!! piti tehdä Google docsiin vielä merkintöjä ennen nukkumaanmenoa, muttei onnistunut kun koko ajan takkusi. Yritin nettitikkua virittää vaikka kuinka ja sammutinkin koneen, muttei toiminut. Näköjään en ole ainoa. ;)
Saunalahdella ongelmia, Soneran liittymällä sivut yhä toimivat.
varmaan joku känniläinen kompastunut elisan kaapeliin.
Elisan internet yhteyksissä on tällä hetkellä häiriöitä. 3.3.2015 n. klo 01:51 alkaneen häiriötilanteen selvitys on käynnissä ja palvelutaso pyritään palauttamaan mahdollisimman nopeasti.
Jaa... Hyvä tietää, ettei hetkeen yritä taas laajakaistaa. Olin ulkomaisella sivustolla, kun yhtäkkiä yhteys katkesi ja vaihdoin tähän Soneran langattomaan. Ajattelin, että kuukauden ensimmäinen maanantain jälkeinen yö taisi olla huolto yö. Onkohan jotain muutakin vai onkohan siellä mennyt huollossa vain vähän kauemmin...
Hyvä tietää nyt. Tappelin dns-asetusten ja muun mukavan kanssa 2 tuntia. Prkl.
Nope.