Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies mököttää

Vierailija
25.01.2015 |

Tein ruokaa, kattilat kiehuu, sitä ennen olin siivonnut.Alkoi jo väsyttää, selkään sattuu. Mies tuli keittiöön, työnsi käden haaroihin, ois pitänyt alkaa hommiin, sen sijaan sanoin ettei nyt. Suuttui ja aloitti mykkäkoulun, niih... Käyttäytyykö toisten miehet noin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäydy noin. Halaisin vaimoani pitkään ja kysyisin miten voin olla avuksi. Ruuan jälkeen luultavasti onnistais ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin antanut. Ihanan spontaania. Olisit onnellinen, että joku haluaa sua. Ei kannata pitää sitä itsestäänselvyytenä. Mun mies on niin hurmaava, että päässä humisee jo kun kattelenkin sitä. Käsi haaroissani ja saa jäädä ruuanlaitto samantien! Hitot ruuista jos maailman ihanin mies tahtoo osoittaa mulle rakkautta maailman intiimimmällä tavalla.

Vierailija
4/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun kertoa sille miehelle että ruoanlaitto ja siivous vie voimat etkä jaksa seksiä? Eipä tarttis enää niitä sun tehdä ikinä.

Vierailija
5/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka yritti antaa sitä naisten vinkumaa spontaania erotiikkaa ja sai pakit. Nolottaa ja ottaa itsetunnon päälle. Tuntuu pahalta, kun oma puoliso ei halua. Eikö mies saa mököttää? Vain naisilla on oikeus tunteisiin ja niiden näyttämiseen?

Vierailija
6/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikuinen mies. Ei ole koskaan mököttänyt, kun ei ole saanut seksiä. Ei edes pidempien taukojen aikana.
Kolmonen jo kertoikin miten useimmilta naisilta saa, vaikka oliskin rankka päivä takana. =)

Vierailija
7/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin olisi ihana jos mieheni haluaisi mua noin, mutta eihän sitä tietty aina siltikään jaksa :)

Vierailija
8/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:11"]Mulla on aikuinen mies. Ei ole koskaan mököttänyt, kun ei ole saanut seksiä. Ei edes pidempien taukojen aikana.
Kolmonen jo kertoikin miten useimmilta naisilta saa, vaikka oliskin rankka päivä takana. =)
[/quote]

Tais käydä muualla tyydyttämässä fyysisen rakkaudennälkänsä.

Vierailija
9/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli eka kerta kun pakit sai. Olet niitä naisia jotka ovat aina liian väsyneitä, stressaantuneita, lisääjokumikä. Miehestä alkaa tuntumaan pahalta, kun oma rakas kumppani, jota itse haluaa, ei halua häntä. Helposti sitä sulkeutuu itseensä ja pahoittaa mielensä, kun fyysiset rakkaudenosoitukset eivät toiselle kelpaa. Sitten ilkutaan täällä, kuinka iso mies mököttää, kun ei saanu pillua haha kun noloa.

Vierailija
10/10 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, olisipa meilläkin joskus edes noin päin. Normaalisti menee siis niin, että minä siivoan, pyykkään ja kokkaan kotona miehelle herkullista ruokaa. Sitten kun yritän jossain vaiheessa mennä kiehnuttamaan tai hellästi ehdottelemaan, hän sanoo ettei nyt tänään jaksa. Silloin harvoin (kerran kuussa, aivan liian harvoin minulle) kun suostuu, kunto loppuu häneltä kesken, n. 5 minuutin jälkeen vaikka minä tekisin raskaat työt... En ymmärrä mistä johtuu, meillä oli loistava seksielämä 5v sitten kun suhde alkoi. Ollaan siis molemmat vasta 32. Mies lihonut suhteen aikana n.15kg ja minä olen säilynyt omana hoikkana itsenäni. Muuten antaa kyllä läheisyyttä tarpeeksi, mutta tuo seksin vähentyminen rassaa minua ja raskaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi