Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Budbee toimitus ei toimi lainkaan. Ei voi koskaan tietää mikä päivä ja minä aikana lähetys toimitetaan.

Vierailija
02.12.2021 |

Ei tämä toimitustapa työssäkäyvälle sovi.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika vähenee, kunnes väheneminen pysähtyy ja se alkaa kasvamaan. Sitten se lähetys perutaan.

Vierailija
2/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin toiminut tosi hyvin tuo Budbee.

Nytkin odottelen pakettia tulevaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole kokenut huonoksi töissä käyvänä. Aikahaarukka kerrotaan ja pikkumaksulla sitä voi säätää.

Vierailija
4/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas odottelen Postnord-lähetystä jonka piti tulla toissapäivänä.

Vierailija
5/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Budbee on toiminut kuriirifirmoista parhaiten, aikahaarukkakin kerrotaan fiksulla tarkkuudella. Sen sijaan UPS:stä ei ole mitään hyvää sanottavaa. DHL siinä välimaastossa.

Vierailija
6/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black friday jumittaa..

Vierailija
7/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nimenomaan toimii työssäkäyvälle, kun toimitus tulee aina viiden jälkeen.

Vierailija
8/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budbeen toimitusajan näkee minuutin tarkkuudella, kun asentaa sen niiden sovelluksen puhelimeen. Valitettavasti ap on ääliö eikä osaa.

Vierailija
9/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toiminut aivan mahtavasti ja just niin kun on luvattu. Ostin tuotteen myöhään sunnuntai-iltana ja eilen se tuotiin kotiin, black friday ruuhkista huolimatta. Edellispäivänä kertoivat että tuovat klo 17 - 22, samana aamuna että klo 18 - 19 ja lopulta tuli 20 min ja 10 min aiemmin viestin sekä reaaliaikainen kartta jakeluauton liikkeistä. En kyllä keksi, että miten tästä voisi vielä parantaa kuljetuspalvelua. ( mistä en muuten maksanut mitään )

Vierailija
10/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivätyössä käyvälle Budbee nimenomaan sopii, koska lähetykset toimitetaan klo 17 ja 22 välillä. Toimituspäivän saa tietää heti, kun lähetyksestä annetaan heille tieto, ja toimituspäivänä voi seurailla kartasta paketin liikkeitä.

Budbeen huonoja puolia on se, että paketteja kohdellaan todella kovakouraisesti. Minä olen saanut muun muassa litimärän, jo vettyneen lähetyksen. Ihmettelen myös sitä, miten tukevasta pahvilaatikosta voidaan kuljetuksen aikana saada kokonainen kulma irti. Ja suomea ymmärtävät kuljettajat ovat Budbeellä harvassa. Kyllä Suomessa on asiakaspalveluammatissa osattava sekä lukea että kirjoittaa maan valtakieltä.

Vierailija
11/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budbeen toimitusajan näkee minuutin tarkkuudella, kun asentaa sen niiden sovelluksen puhelimeen. Valitettavasti ap on ääliö eikä osaa.

Eikä sitä tarvi edes asentaa. Siitä samasta linkistä mistä valitaan toimitusaika, näkee myöhemmin päivällä missä auto on menossa ja aika-arvion kuinka kauan menee ennen kuin paketti on ovella.

Vierailija
12/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivätyössä käyvälle Budbee nimenomaan sopii, koska lähetykset toimitetaan klo 17 ja 22 välillä. Toimituspäivän saa tietää heti, kun lähetyksestä annetaan heille tieto, ja toimituspäivänä voi seurailla kartasta paketin liikkeitä.

Budbeen huonoja puolia on se, että paketteja kohdellaan todella kovakouraisesti. Minä olen saanut muun muassa litimärän, jo vettyneen lähetyksen. Ihmettelen myös sitä, miten tukevasta pahvilaatikosta voidaan kuljetuksen aikana saada kokonainen kulma irti. Ja suomea ymmärtävät kuljettajat ovat Budbeellä harvassa. Kyllä Suomessa on asiakaspalveluammatissa osattava sekä lukea että kirjoittaa maan valtakieltä.

Ei täällä Jyväskylässä ole ollut tuollaisia ongelmia. Paketit on kunnossa ja kuljettajat suomalaisia.

Vierailija
13/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa Budbeesta. Just tänään toivat koiranruokapaketin. Kätevästi saa valita toimituspäivän, saa arvion toimitusajasta ja toimistuksen lähestyessä voi kartalta seurailla millon on perillä. Ja kerran kun unohdin toimituksen niin sain ilmaiseksi valita uuden toimituspäivän vaikka olivatkin turhaan käyneet ovella. Paketit ovat myös olleen kunnossa ja ehjiä (toisin kuin esim Postilla).

Vierailija
14/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia ole ollut Budbeen kanssa.

Vierailija
15/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskeina t9olloja jotka eivät löydä osoiitteita, eivät osaa Suomea eikä englantiakaan. Uhkaili puhelimessa vaikka oli sovittu että jättää vain ovelle. Ei kiitos 

Vierailija
16/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tilata mitään sillä kuljetettavaksi jos ei osaa katsoa seurannasta tai ilmoittaa sinne puhelinnumeroa. Mä olen ollut siihen todella tyytyväinen. Aina on tiedetty mikä päivä lähetys tulee ja sitä päiväähän voi muuttaa jos ei ole sopiva. Aina on soitettu ja kuskit olleet tyytyväisiä kun ollaan oltu kerrostalon pihalla vastassa. Iltatoimitus sopii erittäin hyvin meille työssäkäyville.

Vierailija
17/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran heittänyt noutoaika, kun oli palautus kyseessä. Muuten kaikki toimitettu minuutilleen seurannan mukaan. Asutko kerrostaloalueella, jossa kuski ei pääse rappuihin ja saa autoa parkkiin?

Vierailija
18/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuskeina t9olloja jotka eivät löydä osoiitteita, eivät osaa Suomea eikä englantiakaan. Uhkaili puhelimessa vaikka oli sovittu että jättää vain ovelle. Ei kiitos 

Minulle yksi kuski soitti, että hän on nyt täällä alaovella. Ei osannut selittää sitä, miksei viitsinyt tuoda ovelle asti. Ovelle kieltämättä oli mutkikas reitti, mutta vain parikymmentä metriä. Minä klenkkasin alaovelle ja takaisin jalka kipsissä.

Budbee on toimittanut minulle parikymmentä lähetystä. Kahdesti minulta on pyydetty kuittaus. Kummallakin kerralla oli supisuomalainen kuski. Eikö niille kielitaidottomille kerrota sitä, että on heidän etunsa ottaa vastaanottajalta kuittaus?

Vierailija
19/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ole kokenut huonoksi töissä käyvänä. Aikahaarukka kerrotaan ja pikkumaksulla sitä voi säätää.

Minulle ilmainen vaihtoehto on sina ollut budbeella ilta-aika (17-22). Siihen saa sitten tarkemman arvion viideltä, kun auto lähtee liikkeelle, ja auton etenemistä voi seurata kartalla.

Tietysti jos tekee iltatyötä, niin silloin se ajankohta varmasti on ongelma.

Itse olisin siinä tapauksessa yhteydessä asiakaspalveluun.

Omat kokemukset budbeesta ovat hyviä. Valitsen aina sen toimitustavaksi jos se on vaihtoehtona.

Vierailija
20/53 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yksi kuski soitti, että hän on nyt täällä alaovella. Ei osannut selittää sitä, miksei viitsinyt tuoda ovelle asti. Ovelle kieltämättä oli mutkikas reitti, mutta vain parikymmentä metriä. Minä klenkkasin alaovelle ja takaisin jalka kipsissä.

Budbee on toimittanut minulle parikymmentä lähetystä. Kahdesti minulta on pyydetty kuittaus. Kummallakin kerralla oli supisuomalainen kuski. Eikö niille kielitaidottomille kerrota sitä, että on heidän etunsa ottaa vastaanottajalta kuittaus?

Koronan myötä kuljetusliikkeet on luopuneet kuittausten ottamisesta. T. DSV:n kanssa paljon asioinut.