Niin loukattu olo että tuntuu, että pyörryn...
Miehen takia vielä, tunnustan.
Mulla on kauhea olo kun tuntuu, etten voikaan luottaa tähän herraan, vaikka niin kuvittelin :(...
Tuntuu, etten koskaan tapaa luotettavaa, ihanaa miestä. Kaikki osoittautuu lopulta ihan paskoiksi :(...
Annan olla kyllä miehet nyt kokonaan, mulle riitti :(. (En nyt kyllä lesboksikaan ryhdy, kun ei kiinnosta, mutta mieluummin olen yksin kun kestän kaikenlaista paskaa).
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:33"]
16, no täytyy myöntää, etten voi ihan varma olla. Kyse on miesystävän eksästä, joka haluaa hämmentää. Sillä on suhde mennyt juuri poikki, ja haluaisi miesystäväni nyt takaisin...käytöksestä päätellen. Vanha suola alkanut janottaa No viikonloppuna on sellainen yksi aikuisten iltajuhla liittyen lapsensa harrastukseen, ja yllättäen juuri tuona iltana on miehellä sitten menoa (sanoo viettävänsä iltaa miespuolisen kaverinsa kanssa), ja rupesin nyt sitten miettimään, että kuinkas sattuikaan...nainen on varmaankin jollain keinolla saanut miehen lähtemään seuralaiseksi siihen tilaisuuteen.
Mies kuitenkin vakuuttaa, ettei sillä mitään peliä oo tän naisen eikä kenenkään muunkaan kanssa, ja ettei oo menossa tuohon tilaisuuteen ollenkaan...että mulla on vaan vilkas mielikuvitus. On tietenkin pieni mahdollisuus, että oon väärässä - kun pelkään vaan pahinta aiempien kokemusten vuoksi.
Kuitenkin se kutsuu mua mm. lapsensa harrastusta katsomaan ym. ja viikonloppuna haluaisi mun lasten kanssa yhdessä tehdä jotain. Sanoo ettei todellakaan kenenkään muun kanssa oo mitään, ja että musta tykkää. Kuitenkin mun intuitio kertoo, että ole varuillasi, ja että tässä on kuitenkin jotain "hämärää". Vai pitääkö vaan luottaa kunnes 100% varmasti toisin todistetaan...
Ap
[/quote]
Sen verran on tullut tehtyä muutakin kun tahkoa pyöritettyä, että olen oppinut että naisen vaisto on aika usein oikeassa, eli luota vaan intuitioosi. Surullista mutta totta.
t. N45
[/quote]
Miten ihmeessä se naisen vaisto on väärässä silloin kun sitä paria on ylipäätään ruvettu valitsemaan. Ei ymmärrä. Itsepä ootte parinne valinneet.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:39"]
Annas kun arvaan, kyseessä on sama vanha tarina, eli sivuutit ne kaikki mukavat, rehdit ja luotettavat miehet, koska eihän niiden kanssa mitään "kipinää" voi tuntea ja annoit jännämiesten viedä itseäsi kuin litran mittaa. Nyt sitten itket kuinka kaikki miehet ovat paskoja. Ala vielä femakoksi, niin tarinasi on täydellinen klisee.
[/quote]
Tämä on kyllä varmaan täysin totta! Monet naiset ei huoli niitä arkisen kivoja, reiluja ja vähän ujoja miehiä vaikka niiden kanssa elämä olisi paljon helpompaa. Tunnistan kyllä ne pelimiehet ja naistennaurattajat, joissa on särmää ja kipinää mutta itse olen aina karttanut sellaisia, sillä en halua miestä, joka flirttailee kaikille naisille ja jonka uskollisuudesta saa koko ajan olla epävarma.
(Sori, edelliseen tuli vahingossa numerot loppuun...)
Vai kysynkö, että olisiko mahdollista, että pitäisitte saunailtanne jokin toinen ilta; että mulle tämä vkl on liian "vaikea" pala ton tapahtuman takia, ja etten saa sitä mielestäni, ja että mun vkl menee kyllä ihan pieleen tota miettiessä, että onko se siellä sen naisen kanssa vai ei, kun tiedän, että koko päivän ja illan miettisin vaan sitä, missä se on. Jos se ei ymmärrä, ei oo minulle sopiva mieskään sitten...
Ap
24, mäkin tunnistan tällä kokemuksella jo naistennaurattajat ja flirttailijoista en pidä. Tämä mies ei todellakaan ole sellainen..tuntui, että tässä miehessä oli todellakin potentiaalia niinsanotusti. Hiljainen ja ujon oloinen paremmin kuin mikään huulenheittäjä, todellakin. Sellainen vakaan oloinen, rauhallinen, ei-hötkyilijä. Tosi turvallinen olo tulee miehen kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 11:04"]
24, mäkin tunnistan tällä kokemuksella jo naistennaurattajat ja flirttailijoista en pidä. Tämä mies ei todellakaan ole sellainen..tuntui, että tässä miehessä oli todellakin potentiaalia niinsanotusti. Hiljainen ja ujon oloinen paremmin kuin mikään huulenheittäjä, todellakin. Sellainen vakaan oloinen, rauhallinen, ei-hötkyilijä. Tosi turvallinen olo tulee miehen kanssa.
Ap
[/quote]
Joo ... tosi turvallinen kun nyt tunnet itsesi niin loukatuksi, että meinaat pyörtyä. Mun mies ei ole loukannut mua vielä niin pahasti kertaakaan ja yhteistä taivalta on jo pitkälti. Joko sulla itselläsi on itsesi kanssa ongelmia tai sitten olet valinnut vääränlaisen miehen.
Minä opin tuon jo aikapäiviä sitten että kaikki miehet pettää ennemmin tai myöhemmin.Ja koska ilmankaan en halua olla(seksi..)niin petänpä sit itsekin silloin tällöin kun sopiva mies sattuu kohdalle.Loputtomiin en jaksa miestäkään vaihtaa kun uskollisia on varmaan yksi miljoonasta.
No tähän asti on ollut turvallinen olo sen kanssa.
Mutta oli mulla kyllä ex-miehenkin kanssa aluksi jotain epävarmuutta, sittemmin osoittautui maailman luotettavimmaksi tyypiksi (sen paras puoli).
Ap
28, toi onkin just kauheata. Olen huomannut itsessäni vähän samaa. Tätä edeltävä mies, jota tapailin, petti, ja kostin sen pettämällä sopivassa tilanteessa itse. Ja kerroin asian myös miehelle.
Ap
Mutta voinko pyytää sitä jättämään viikonlopun saunailtansa väliin mun fiiliksen takia? Onko se liiallista rajoittamista ja sitten mies ainakin vetää herneen nenään...mähän voin olla tuntemuksineni täysin väärässäkin.
Ap
Mä en nyt tajua: Miten sulla voi olla niin loukattu olo että pyörryt, kun mies ole sanalla tai millään teolla sua millään lailla loukannut? Hanki nyt vähän selkärankaa äläkä ole tollainen kitisijä. Tottakai annat sen lähteä viettämään iltaa kaverin kanssa. Kitise sitten, jos siihen on oikeasti aihetta.
33, mulla on oikeasti aihetta epäillä, että on sen naisen kanssa noihin bileisiin menossa.
Aika hyvä sattuma nimittäin, et just samana päivänä kun on noi juhlat, jotka on kerran vuodessa, on miehelläkin kaverin kanssa tapaamissuunnitelmia.
Asutaan yli puolen tunnin matkan päässä toisistamme, ja mä en tuolta alueelta ketään tunne, joten aivan hyvin voisi ihan mun tietämättä mennä sinne naisen kanssa ja luottaa siihen, etten koskaan saa tietää.
Mä en vaan halua tuollaisiin leikkeihin ryhtyä. Saavat sitten pelailla ihan kaksistaan, jos tuonne yhdessä menevät.
Ap
Ap:n pitäisi päästä eroon entisen suhteen aiheuttamasta luottamuspulasta. Kuulostat ihan minulta, vainohaehaisrlta. Mä epäilen miestäni kaikesta, mut mulla on kyllä syykin, kun on mua pettänyt. Soita sille saunailtakaverille ja pyydä miestäsi puhelimeen kesken daunaillan. Sano ettei sen puhelin oo päällä ja siksi soitit sille. Saat selville niin, että onko miehesi kavetinsa seurassa. Niin mun mies jäi aikanaan pettämisestä kiinni. Ei ollutkaan kaverinsa luona yötä, missä sanoi olevansa..
38 pyytää anteeksi kirjoitusvirheitään :-)
Mene stalkkaamaan. Muuten et saa tietää. Jos se peruu ns. saunaillan, se todellisuudessa kertoo exälleen jonkun selityksen miksei pääse. Jotenkin varmaan pääset kyseiseen juhlapaikkaan ja näet onko sen auto siellä tms. Pysy kuitenkin piilossa niin ettei se näe sua. Jos intuitiosi osuu oikeaan niin päätät suhteen, ilman selittelyjä. Jos olet väärässä, et puhu mitään. Ja omalla kokemuksella voisin sanoa, että kyllä se intuitio on AINA oikeassa. Jos joku tuntuu joltain, niin se on sitä.
Uusi aavee-jatkis, jään seuraamaan :)
Tuossa ap:n tarinassa on vain siis epäily siitä, että mies olisi eksänsä perään. Jos on noin epäluuloinen ja mustis turhasta, onkohan itse jonkun toisen perään.
Oon samaa mieltä 21, mun intuitio on aika usein ollut oikeassa..ja sitä pitää kyllä kuunnella.
En haluaisi tässä aikaani turhaan kovin kauan kuluttaa epäluotettavassa suhteessa, jos tämä sellainen lopulta sitten on (itsekään en mikään nuori enää ole...); täytyisi oikeasti jollain keinolla saada selville, onko oikeasti menossa kaverinsa kanssa jonnekin viikonloppuna, vai löytyykö mies kuitenkin juhlista eksän kanssa...Mutta miten ihmeessä mä sellaisen selville saisin. En ketään muuta tiedä, joka ko.juhliin olisi menossa, joten en voi pyytää "tarkkailemaan" näkyykö miestä siellä. Enkä tietenkään haluaisi alkaa häntä kyttäilemäänkään, mutta en myöskään halua elää valheessa.
Ajattelin vielä sanoa sille (sanoin jo tänään itse asiassa hieman eri sanakääntein), että jos kuulen, että oot siellä eksäsi kanssa ollut, niin tämä suhde oli sitten tässä ihan oikeasti1674.
Ap