Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin loukattu olo että tuntuu, että pyörryn...

Vierailija
03.03.2015 |

Miehen takia vielä, tunnustan.

Mulla on kauhea olo kun tuntuu, etten voikaan luottaa tähän herraan, vaikka niin kuvittelin :(...

Tuntuu, etten koskaan tapaa luotettavaa, ihanaa miestä. Kaikki osoittautuu lopulta ihan paskoiksi :(...

Annan olla kyllä miehet nyt kokonaan, mulle riitti :(. (En nyt kyllä lesboksikaan ryhdy, kun ei kiinnosta, mutta mieluummin olen yksin kun kestän kaikenlaista paskaa).

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( yksin on paras olla, valitettavasti.

Vierailija
2/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Vaikkei nyt siltä tuntuisikaan, niin paremmat ajat ovat edessäpäin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan. Toki tein itsekin väärin, mutta...

Tässä mietin, että pyytäisinkö anteeksi vai en. Järki sanoo, ettei se toimisi kuitenkaan. Turha vaiva. Sydän kaipaa, sitten järki taas huutaa EI, älä nyt sorru enää...

Kerro ap asiasta?

Vierailija
4/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos en olisi koirille allerginen ottaisin koiran. Ei kyllä ole lemmikeistä mitään kokemusta joten vähän vierastan ajatusta lemmiksitä. Seuraavan kerran miehiä katson sillä silmällä kun dementia on vienyt muistot sitten jossain palvelukodissa vai mitä nyt ovatkaan.

Vierailija
5/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat. En aio myöskään ryhtyä lesboksi, hankala projekti miehelle.

Vierailija
6/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole itsekään mitään pysyvää hyvää naisilta saanut, niin toivotan kuitenkin pikaista toipumista ja semmoista. 

-Mies 29v-

Vierailija
7/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty/jaksa edes kertoa asiasta :'(.

Oleellinen tuli kuitenkin avauksessa sanottua.

Sitä vaan mietin, että miksi mulle käy näin...

Enkö mä osaa valita miehiä oikein? Ex-aviomies oli kyllä todella luotettava.

Vai onko kaikki miehet vaan tuollaisia rontteja nykyään? Luotettavan miehen löytäminen on sama, kuin jos löytäisi neulan heinäsuovasta.

Ap

Vierailija
8/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, kyseessä on sama vanha tarina, eli sivuutit ne kaikki mukavat, rehdit ja luotettavat miehet, koska eihän niiden kanssa mitään "kipinää" voi tuntea ja annoit jännämiesten viedä itseäsi kuin litran mittaa. Nyt sitten itket kuinka kaikki miehet ovat paskoja. Ala vielä femakoksi, niin tarinasi on täydellinen klisee.

Vierailija
9/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 00:39"]

Annas kun arvaan, kyseessä on sama vanha tarina, eli sivuutit ne kaikki mukavat, rehdit ja luotettavat miehet, koska eihän niiden kanssa mitään "kipinää" voi tuntea ja annoit jännämiesten viedä itseäsi kuin litran mittaa. Nyt sitten itket kuinka kaikki miehet ovat paskoja. Ala vielä femakoksi, niin tarinasi on täydellinen klisee.

[/quote]

Oletko sinä luotettava, kiltti ja rehti?

Jos olet kiltti ja rehti, miksi haukut feministinaisia sioiksi?

Vierailija
10/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei todellakaan mikään "jännämies" ole. Kuvittelin oikeasti luotettavaksi ja mukavaksi.

Ap

Vierailija
11/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Vierailija
12/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiltit ja hiljaset on yleensä pahimpia..ne kenestä ei ikinä uskoisi t. Nainen, kokemusta löytyy

Vierailija
13/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ne hiljaiset, kiltin oloiset on pinnan alla kaikkea muuta miltä näyttää!! Mä luulin tuntevani mieheni kun tuttavia oltiin jo oltu vuosia. Ihana hymyilevä, kohtelias, hiljainen ja kiltti,aivan unelmamies,niin minä luulin...parisuhteessa tuli aika pian esiin ihan täysin muuta,en olisi todellakaan ikinä uskonut...mutta totta se on, kunnollisia miehiä ei ole olemassakaan. Nimim.petetty(taas kerran)

Vierailija
14/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko nyt näin, että miesystävä on sanonu mulle mm. että sillä on sen verran selkärankaa, että ei kusettaisi mua. Tietää, että mulla on ollu juuri vähän aikaa sitten ns. huono kokemus takana. Ja kuinkas kävikään, ilmeni, että sillä on jonkun muun kanssa myös jotain peliä, pitäis kuitenkin mutkin tässä roikotettavana ilmeisesti... Mies on todellakin kiltti, aika hiljainen yms. Niin kirkkain silmin valehtelee mulle.Taitavat olla sitten tosiaan niitä pahimpia...Ei sitten varmaan pysty sanomaan kenellekään ei!

Mä alan oikeasti olla sitä mieltä, että miehet on paskoja. Anteeksi vaan.

Ap

Vierailija
15/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:44"]

No sanotaanko nyt näin, että miesystävä on sanonu mulle mm. että sillä on sen verran selkärankaa, että ei kusettaisi mua. Tietää, että mulla on ollu juuri vähän aikaa sitten ns. huono kokemus takana. Ja kuinkas kävikään, ilmeni, että sillä on jonkun muun kanssa myös jotain peliä, pitäis kuitenkin mutkin tässä roikotettavana ilmeisesti... Mies on todellakin kiltti, aika hiljainen yms. Niin kirkkain silmin valehtelee mulle.Taitavat olla sitten tosiaan niitä pahimpia...Ei sitten varmaan pysty sanomaan kenellekään ei!

Ap

[/quote]

Mistä tiedät että hänellä on jotain peliä jonkun muun kanssa?

Tarkoitan, että on myös olemassa mahdollisuus, että omista huonoista kokemuksistasi johtuen saatat nähdä asiat eri tavalla kuin ne on. Ja sanon tämän siksi että olen itse siihen syyllistynyt. Meillä meni aiemmin heikosti ja epäilin vaimoani kaikesta. Ja nyt kun meillä menee jo vähän paremmin niin huomaan että täysin turhaan. Ihmismieli on siitä ihmeellinen, että sitä näkee, mitä odottaa näkevänsä.

Vierailija
16/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:36"]

Todellakin ne hiljaiset, kiltin oloiset on pinnan alla kaikkea muuta miltä näyttää!! Mä luulin tuntevani mieheni kun tuttavia oltiin jo oltu vuosia. Ihana hymyilevä, kohtelias, hiljainen ja kiltti,aivan unelmamies,niin minä luulin...parisuhteessa tuli aika pian esiin ihan täysin muuta,en olisi todellakaan ikinä uskonut...mutta totta se on, kunnollisia miehiä ei ole olemassakaan. Nimim.petetty(taas kerran)

[/quote]

Kunnollisia miehiä on ihan yhtä paljon kuin kunnollisia naisia eli aivan liian vähän.

Vierailija
17/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on joskus paskamaista. Mutta eivät kaikki ihmiset sellaisia ole, eivät miehetkään..

vanhempi mies

Vierailija
18/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, no täytyy myöntää, etten voi ihan varma olla. Kyse on miesystävän eksästä, joka haluaa hämmentää. Sillä on suhde mennyt juuri poikki, ja haluaisi miesystäväni nyt takaisin...käytöksestä päätellen. Vanha suola alkanut janottaa No viikonloppuna on sellainen yksi aikuisten iltajuhla liittyen lapsensa harrastukseen, ja yllättäen juuri tuona iltana on miehellä sitten menoa (sanoo viettävänsä iltaa miespuolisen kaverinsa kanssa), ja rupesin nyt sitten miettimään, että kuinkas sattuikaan...nainen on varmaankin jollain keinolla saanut miehen lähtemään seuralaiseksi siihen tilaisuuteen.

Mies kuitenkin vakuuttaa, ettei sillä mitään peliä oo tän naisen eikä kenenkään muunkaan kanssa, ja ettei oo menossa tuohon tilaisuuteen ollenkaan...että mulla on vaan vilkas mielikuvitus. On tietenkin pieni mahdollisuus, että oon väärässä - kun pelkään vaan pahinta aiempien kokemusten vuoksi.

Kuitenkin se kutsuu mua mm. lapsensa harrastusta katsomaan ym. ja viikonloppuna haluaisi mun lasten kanssa yhdessä tehdä jotain. Sanoo ettei todellakaan kenenkään muun kanssa oo mitään, ja että musta tykkää. Kuitenkin mun intuitio kertoo, että ole varuillasi, ja että tässä on kuitenkin jotain "hämärää".  Vai pitääkö vaan luottaa kunnes 100% varmasti toisin todistetaan...

Ap

Vierailija
19/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:44"]

Ap

[/quote]

Oi kuinka ihanasti sanottu. Mukavaa olla taas mies. Anteeksi, mutta anteeksi et saa. Otithan huomioon isäsi ja kaikki muut miespuoliset sukulaisesi mielipidettäsi muodostaessasi. Kiitos.

Vierailija
20/38 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 10:33"]

16, no täytyy myöntää, etten voi ihan varma olla. Kyse on miesystävän eksästä, joka haluaa hämmentää. Sillä on suhde mennyt juuri poikki, ja haluaisi miesystäväni nyt takaisin...käytöksestä päätellen. Vanha suola alkanut janottaa No viikonloppuna on sellainen yksi aikuisten iltajuhla liittyen lapsensa harrastukseen, ja yllättäen juuri tuona iltana on miehellä sitten menoa (sanoo viettävänsä iltaa miespuolisen kaverinsa kanssa), ja rupesin nyt sitten miettimään, että kuinkas sattuikaan...nainen on varmaankin jollain keinolla saanut miehen lähtemään seuralaiseksi siihen tilaisuuteen.

Mies kuitenkin vakuuttaa, ettei sillä mitään peliä oo tän naisen eikä kenenkään muunkaan kanssa, ja ettei oo menossa tuohon tilaisuuteen ollenkaan...että mulla on vaan vilkas mielikuvitus. On tietenkin pieni mahdollisuus, että oon väärässä - kun pelkään vaan pahinta aiempien kokemusten vuoksi.

Kuitenkin se kutsuu mua mm. lapsensa harrastusta katsomaan ym. ja viikonloppuna haluaisi mun lasten kanssa yhdessä tehdä jotain. Sanoo ettei todellakaan kenenkään muun kanssa oo mitään, ja että musta tykkää. Kuitenkin mun intuitio kertoo, että ole varuillasi, ja että tässä on kuitenkin jotain "hämärää".  Vai pitääkö vaan luottaa kunnes 100% varmasti toisin todistetaan...

Ap

[/quote]

Sen verran on tullut tehtyä muutakin kun tahkoa pyöritettyä, että olen oppinut että naisen vaisto on aika usein oikeassa, eli luota vaan intuitioosi. Surullista mutta totta.

t. N45