Mies vaihtoi minut catwalk malliin!! ulkomailla
Olin vaihto-oppilaana ulkomailla tarkemmin ottaen Välimerellä vuoden ja tutustuin komeaan ja kohteliaaseen mieheen joka valloitti sydämeni kokonaan. Menimme melko pian kihloihin tutustumisen jälkeen, mies huomioi minua monella tavalla ja osti paljon lahjoja ja herkkuja minulle. Olin niin onnessani, joka päivä kun treffasimme mies muisti tuoda myös upean kukkakimpun! tutustuin miehen koko sukuun ja olimme molemmat niin onnellisia yhdessä. Aloin vaihtaa palaamisaikaa kunnes luovuin paluusta kokonaan. Mies pyysi minua asumaan perheensä kotiin jossa oli yläkerta tyhjänä ja meidän käytössä vain. Suomessa minulla oli kunnollinen perhe odottamassa ja myös poikaystävä joka oli ihan kiva, niinpä luovuin kaikesta muusta ja valitsin uuden miehen. Kului kaksi vuotta ja mies muuttui erittäin äreäksi ja poissaolevaksi. Hänelle tuli paljon omia menoja, eikä mies ottanutkaan enää minua mukaansa esiteltäviksi uusille ystäville ravintoloihin ja piazzan iltakävelyille. Sain jäädä kotiin miehen vanhempien seuraksi, vaikka en olisi halunnut. Minun täytyi myös väkisin opetella tekemään miehen lempiruokia ja miehen äiti myös "ohjeisti" minua miten silitetään oikein. Lattiatkin oli pestävä päivittäin, tähän minun aikani kului. Kun mies vihdoin tuli kotiin kello kahdentoista jälkeen yöllä, hän oli erittäin ärtynyt ja valitti kuinka huonosti olin siivonnut ja kuinka pahaa ruokaa minä tein. Kun oliemme sängyssä mies ei halunnut enää edes halata vaan työnsi minut pois ja toivotti hyvää yötä. Sitten kerran hän oli unohtanut uuden numeron paperille josta otin numeron ylös ja soitin myöhemmin numeroon. Numerosta vastasi nainen joka ei minua tuntenut, mutta tunsi mieheni kyllä ja sanoi että mies on hänen rakas poikaystävänsä. Tämä mursi minut täysin. Pakkasin laukut ja lähdin. Myöhemmin mies yritti selittää asiaa Facebookissa, jossa huomasin että miehen kuvien tykkääjänä oli huippupitkä catwalk mallin näköinen nainen ja kun katsoin naisen profiilia siellä luki että hän on parisuhteessa juuri tämän miehen kanssa.
Kommentit (15)
Onneksi pääsit tuommoisesta miehestä eroon! Ota kokemuksena, josta viisastuneena et enää koskaan suostu elämään vain toista ihmistä varten. Sitä elämäsi nimittäin oli vaikka mies ei olisi sinua kehenkään vaihtanutkaan.
Miehen takia ei ikinä, koskaan saa luopua omista asioista. Rakkaus on sitä, että kumppani ei sitä sinulta vaadi. Liian usein me naiset (silloinkaan kun ei vaadita) aletaan elää itsemme unohtaen. Se on aika karua sitten, jos parisuhde päätyy eroon.
Tsemppiä!!!
Joku naiseton miesasiamies tässä yrittää pistää naiset toisiin aatoksiin etelään lähdöstä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:38"]
Kuvittelitko oikeasti alunperin että tuota miestä kiinnosti joku kaltaisesi persuämmä?
[/quote]
no kyllä hän aluksi esitti että kiinnostaa! ja tämä miehen uusin on muuten venäläinen nainen, ei suinkaan aito "paikallinen!"
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:41"]
Joku naiseton miesasiamies tässä yrittää pistää naiset toisiin aatoksiin etelään lähdöstä.
[/quote]
Olen nainen ja suosittelen lähtöä silloin jos ei tarvitse olla riippuvainen miehestä ja jos on oma elämä = koulutuspaikka ja työ etelässä! kuten minullakin aluksi oli. Missään kohdassa en ole väittänyt että miehen käytös johtuisi siitä minkä maalainen hän on, enhän edes maininnurt kansalaisuutta!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 23:46"]
Sait omaa lääkettäsi! Näin se karma kostaa. :) t: nainen
[/quote]
Mikä ihmeen karma? olin vain rakastunut hupsu nainen ja mies huijasi minua ja löysi venäläisen mallinaisen! karma ei asiaan liity millään tavoin, löysin pian tämän jälkeen unelmieni kumppanin
Haha, pitkästä aikaa kunnon paskaprovo AV:lla :D Ap, mahdoit nauraa vedet silmissä kun kirjoitit tän kohdan "tarkemmin ottaen Välimerellä". Kappalejako ois tehnyt provosta täydellisen.
Voi eiiii! Mitä tästä opimme? Emme mitään? Hyvät naurut sain kuitenkin.
Kuvittelitko oikeasti alunperin että tuota miestä kiinnosti joku kaltaisesi persuämmä?