Miksi naiset laittaa näitä Tinderiin?
Olen melko uusi mies Tinderissä ja ihmettelen mm seuraavaa:
- kuvat paljaista jaloista/varpaista?
- kuvauksessa kerrotaan että etsitään satunnaista hauskanpitoseuraa, mutta seksiä ei saa ehdottaa suoraan?
- "en tiedä mitä etsin." - tiesit kuitenkin Tinderiin tulla?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto en ole koskaan myöskään tajunnut varvaskuvia ja olen nainen. Kesän tullen (ja ennen koronaa talvellakin) on some aina täynnä näitä "kesä- ja lomavarpaita". Suurimmalla osalla suomalaisista (99,9%) on niin rumat pottuvarpaat, että ei niitä tosiaan kuvissa kannata kenellekään esitellä.
Olen kyllä nähnyt parit kauniit jalat/varpaat Tinderissä. Mutta paljon on ihan tavallisia, jopa vähän rumia jokunen.
M49
Vierailija kirjoitti:
Varo niitä jotka haluaa että sä viihdytät niitä. It's a trap!
Onko niitä kiinalaisia? Vai onko tämä joku muu juttu?
Vasta kysymys sille naiselle, jonka profiilissa lukee: "Miehet, laittakaa pituus profiiliin!"
Paljonko painat, mikä on kuppikokosi?
Mitä tarkoittaa musta sydän ja ketju/kettinki? Profiilissa ei ole mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa musta sydän ja ketju/kettinki? Profiilissa ei ole mitään muuta.
Eikö se kinkyä tarkoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmettelen kukkien ja kakkujen kuvia, tai sieniä. Onkohan sienien kuva joku koodi huumeille? Taikasieniä?
Yksi kanssa jäi mieleen: Tykkääthän vaniljasta pienellä kierteellä.
- mikä se pieni kierre on????
M48
Oisko se kierre siinä tuutissa johon se vanilja tyrkätään?
En ole ikinä ollut tinderissä mutta heitän arvauksen. Vanilija pienellä kierteellä voi tarkoittaa ns. vanilija seksiä pienellä lisämausteella. Siis melkein pelkkää perusseksiä ja vähän jotain lisäksi.
Juu, noin se varmaankin on. Mutta sitä nyt haettiin että onko "kierre" jotain tiettyä suuntausta vai jääkö se sitten tarkempien selvittelyiden varaan.
Kaipa se jää tarkempien selvittelyiden varaan. Itse veikkaisin sen tarkoittavan jotain tosi kevyttä lisämaustetta, eli leikillistä ranteiden sitomista, pientä läpsäyttelyä ja vähän leikkisämpää otetta, mutta ei mitään varsinaista bdsm:ää tai varsinaista kinkyilyä. Eli oikeastaan se tarkoittaa aika tavallista seksiä, mutta estotonta sellaista - kiva kokeilla pieniä juttuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole.
Varpaita?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika varpaiden esittelyssä jos sirot sievät?
Aika monet miehet ovat jalkafetisistejä ja imisivät mielellään nuorten naisten varpaita.
Tajuan varpaat. Jos ne on kauniin naiselliset:)
Sen sijaan "Satunnainen hauskanpitoseura" ja "en tiedä mitä etsin" lentää todennäköisesti suoraan roskikseen. Ei todellakaan kiinnostaa naurattaa naista viesteillä kunnes hän päättää, mitä hän mahdollisesti etsii :D
Vierailija kirjoitti:
Menee ehkä aiheen sivusta, mutta haluaisin kysyä tietäisikö joku vinkata jotain hyvää sivustoa, jossa voisi tutustua uusiin ihmisiin (lähinnä ehkä miehiin?!) kaveripohjalta, ainakin aluksi. Ajan kanssa tiedä, vaikka syventyisi muuhunkin. Mutta siis jotain muuta kuin Tinder? Se ei kuulosta omalta paikalta 🤔 huonoa vain kuullut siitä. Olen siis itse 30-vuotias, eli en halua mitään teinien suosimaa paikkaa ym.
Mene baariin? Siellä on helppo tutustua uusiin ihmisiin.
Eivät ehkä tajua nämä varpaidensa postailijat millaista sakkia tulee, matlevat jaloissa, koittavat nuolla varpaita, runkkaavat kenkiin jne. ihma jalkafetisistejä. Kuulostaa varmaan hauskalta, mutta ei ole käytännössä yhtään.
Naisille, jotka ei tiedä mitä etsii voi lähettää linkin Googlen trendaaviin hakuihin. Ehkä sieltä löytyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä tajua nämä varpaidensa postailijat millaista sakkia tulee, matlevat jaloissa, koittavat nuolla varpaita, runkkaavat kenkiin jne. ihma jalkafetisistejä. Kuulostaa varmaan hauskalta, mutta ei ole käytännössä yhtään.
Pk-seudulta tuli vastaan yksi nainen, jonka profiilissa ei juuri muuta ollut kuin että tykkää siitä kun hänen varpaita imetään. Näytti ihan kivalta naiselta, olisi ollut kiva jos olisi tullut osuma hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkojen esittelijät varmaan etsii miestä jolla jalkafetissi.
Ehkä joku... mutta kun aika paljon naisia, joilla jaloista kuvia.
Vai onko noilla naisillakin sitten jalkafetissi???
Kai niillä on. Ei tuota mikään "taiteellisuus" ainakaan selitä. Voivat olla aseksuaaleja, jotka tahtovat mieluummin jonkun jalkafetisistin imemään varpaita, kun jonkun romplaamaan "sitä".
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmettelen kukkien ja kakkujen kuvia, tai sieniä. Onkohan sienien kuva joku koodi huumeille? Taikasieniä?
Yksi kanssa jäi mieleen: Tykkääthän vaniljasta pienellä kierteellä.
- mikä se pieni kierre on????
M48
Naisilla on sieniä ja miehillä on kaloja tai riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs vika varpaiden esittelyssä jos sirot sievät?
Aika monet miehet ovat jalkafetisistejä ja imisivät mielellään nuorten naisten varpaita.
Mun kokemuksen mukaan vaan nuoret ei laita kuvia varpaista vaan yleensä 35-50v naiset.
Varvaskuvat ovat ällöttäviä.
Nainen ei halua suoraa seksiehdotusta, vaan flirttiä, viettelyä ja todennäköisesti livetapaamisen ilman seksiä. Nainen ei tiedä pelkkien kuvien perusteella haluaako naida.
Nainen ei tiedä mitä haluaa: on avoin ehkä seksisuhteeseen, parisuhteeseen tai jopa avioliittoon ennen pitkää ja riippuu miehestä, mikä näistä tulisi kyseeseen. Toinen vaihtoehto on, että ei halua näyttää korttejaan. Voi haluta myös kavereita Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole.
Varpaita?
Noita listalla olevia asioita tinderin profiilissa.
Nyt olet tainnut lukea liikaa scifiä. Kyllä ne hitmänit ihan vielä ihmisiä ovat.