Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittaa näitä Tinderiin?

Vierailija
02.12.2021 |

Olen melko uusi mies Tinderissä ja ihmettelen mm seuraavaa:
- kuvat paljaista jaloista/varpaista?
- kuvauksessa kerrotaan että etsitään satunnaista hauskanpitoseuraa, mutta seksiä ei saa ehdottaa suoraan?
- "en tiedä mitä etsin." - tiesit kuitenkin Tinderiin tulla?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteellinen ja kuvaan mielelläni lättäjalkojani joissa on iso pottuvarvas

Vierailija
42/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei oo sieniä, ei lemmikkejä, ei kukkia, ruokaa, varpaita, autoa, maisemakuvia, aurinkolaseja, käsitöitä, kaadettuja hirviä, venettä, moottoripyörää, lomakohteita, soitinta, kaljatuoppia...vaan minä itse kaikissa kuvissa! Taitaa olla jotain kuusi kuvaa. Kaksi kokovartalo ja loput kasvokuvia! Kuvat v.2020-21. Miehillä on suurimmalla osalla jotain ihan muuta kuvissa. Jos se kuva on itsestä, niin siinä on puolet pärsästä, takaa otettu kuva, epäselvä, lippis varjostaa, vanha kuva, pimeä/hämärässä otettu...kyllä kertoo itsetunnosta, jota ei siis oo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko naisten paljaat varpaat vähän kuin miesten dickpic? Varpaat on naisissa usein siro osa ja ajatellaan sen viehättävän miehiä - miehet ajattelee (ellei ole jalkafetissiä), että mitä h***!

Samoin miehet ajattelee varustuksen kertovan hänen kyvyistään ja miehuudestaan tyydyttää naisen tarpeet (et ei ole ainakaan pieni) - naiset ajatelee, että mitä h***!

Vierailija
44/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeasti ajattelee/tarkoittaa nainen kun profiilissa lukee: "Etsin hyvän tuoksuista miestä."

Ei ole väliä onko rehellinen tai luotettava mies, kunhan on hyvää partavettä?

Vierailija
45/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeasti ajattelee/tarkoittaa nainen kun profiilissa lukee: "Etsin hyvän tuoksuista miestä."

Ei ole väliä onko rehellinen tai luotettava mies, kunhan on hyvää partavettä?

Sanotaanko näin, että ihan kaikilla ei ole hygienia ja elämäntavat kunnossa.

Hajuaisti adaptoituu niin, että ei itse tajua haisevansa pesemättömille hiuksille ja kainaloille, hammaskivelle ja pierulle.

Vierailija
46/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voi ottaa kuvan vaikka kainalokarvoista ja silti saavat yli 100 tykkäystä Tinderistä.

Vierailija
47/47 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monella miehelläkin on kuva jaloistaan Tinderissä. En ole ihan ymmärtänyt ideaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi