Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään vinkkejä kodin säilytykseen

Vierailija
02.03.2015 |

Ikean roskapussiteline on hyvä myös kaulahuiveille ja siivousliinoille. Peltiset rasvapurkit (esim nivean mummorasva) on erinomaisia pinneille, ponnareille ym. vessan pikkusälälle. Lasten askartelukartongit pysyy järjestyksessä kun mapittaa ne ja laittaa yhden värin yhteen muovitaskuun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauloja varten tarkoitettu monilokeroinen Pakki on hyvä hamahelmille/pikkulegoille/Barbien kengille.

Vierailija
2/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei osaa siivota leluja oikeisiin koriin, laita koreihin kartongista eriväriset pallot ja lelujen pohjaan sen värinen pallo kuin oikeassa korissa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki nro 1: vähennä tavaran määrää.

Vierailija
4/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tavaramäärä pitää karsia minimiin mutta ne jäljelle jäävät tavarat kannattaa järjestää hyvin, jotta järjestys pysyy yllä :)

Vierailija
5/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tavaraa minimiin. Niin tein minäkin, ja sitä myöden pääsin myymään jopa niitä säilytyskalusteitakin. Hitsit että siitä tuli hyvä olo.

Vierailija
6/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säilytän meidän kotia hyvässä tallessa. Ensin on rapun ovi ovikoodilla, sitten kolme kerrosta portaita, sitten avaimella avattava ovi ja vielä yksi väliovi. On pysynyt tallessa nyt yli neljä vuotta.

Vierailija
7/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 22:06"]Minä säilytän meidän kotia hyvässä tallessa. Ensin on rapun ovi ovikoodilla, sitten kolme kerrosta portaita, sitten avaimella avattava ovi ja vielä yksi väliovi. On pysynyt tallessa nyt yli neljä vuotta.
[/quote]
Heh. Pahoittelen jos otsikkoon tuli joku virhe. Suomi ei ole äidinkieleni

Vierailija
8/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh-huh, onpa teillä paljon sälää. No minä asun yksiössä ja mulla ei oo keittiön kaappeja. On pieni vaatekappi, niin siellä on mun vaatteet, leipomisvälineet ja kuiva-aineet. Astiat on kirjahyllyssä kirjojen kanssa. Talvivaatteet on rullallisissa kannellisissa laatikoissa sängyn alla petivaatteiden kanssa. Hillo- ja oliivipurkit pesen ja pähkinät laitan niihin. Mut nää on ihan perusvinkkejä.

Vierailija
9/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilttipurkkeihin on kätevää säilöä nuppineulat, hakaneulat, napit ym. Toimistossa pöydän lähettyville magneettitaulu johon voi kiinnittää klemmarit, nastat, sakset ym. mitä työssään/harrastuksessa tarvii.

Vierailija
10/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakoille myytävät seinätelineet voi kiinnittää lapsen korkeudelle ja laittaa siihen pikkuautot niin lapsi löytää haluamansa auton heti eikä koko koria tarvi levittää lattialle :D

Vierailija
11/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaran, vaatteiden, liinavaatteiden, sälän, kosmetiikan, astioiden ja ruokahankintojen vähentäminen radikaali vähentäminen on ollut paras säilytysratkaisu. Lasten leluja vähennetty. Leikkivät enemmän vähemmällä lelumäärällä. Ennen tulivat vain levottomiksi kun tavaraa oli pljon. Leikkiminen oli yhtä levittämistä vain.

Vierailija
12/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja kannattaa jemmata. Osa yläkaappiin/varastoon ja välillä vaihdella. Näin ei ole liikaa leluja ja mielenkiinto pysyy yllä.

Vierailija
13/15 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasta pahvista voi itse tehdä laatikonjakajia. Mä olen esim päälustänyt kankaalla ja jakanut leveät laatikot osiin niin topeille/paidoille/leggareille jne kaikille on omat osiot

Vierailija
14/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreja vaan.

Vierailija
15/15 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän