Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

op/lainahakemus?!

Vierailija
02.03.2015 |

Hain netin kautta asuntolainaa. Vastausta ei kuulu, viime viikolla (ke) hain ja luvattiin yhteydenotto seuraavana päivänä.

Mitä hittoa? Kertoo pankista aika paljon, kun yhteydenottoa ei lupauksesta huolimatta kuulu.

Taidan jättää op:n väliin ja ottaa vaikka kalliimmalla muualta (säästöpankista)

Muilla kokemuksia op:sta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tämä tulkita harkinnaksi/kieltämiseksi, vai onko lainantarve liian pieni, etteivät viitsi vaivautua (10 000?

Vierailija
2/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ajattelit odottaa? Varaa aika sinne pankkiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin pankkiin aamulla, ja luvattiin, että on käsittelyssä, ja soitetaan pian. Kuvittelin, että tänään on pian, mutta eipäs ollutkaan.

Vien kyllä vakuutukset mennessäni.

Vierailija
4/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ottaa päähän se, että olen itse aina jämpti ja pidän luvatusta kiinni. Pankki edustaa mulle luotettavuutta, ja sopimuksia joita noudatetaan. 10 vuoden asiakkuuden jälkeen kohtelu on näin surkeaa!

Vierailija
5/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoksi on mennyt kuviot op:ssä. Itse kävin op:ssä hakemassa remonttilainaa, odotin "ensi viikolla" luvattua vastausta 4 viikkoa..tai no ..viikon odottelun jälkeen kävelin toiseen pankkiin ( en sentään s-pankkiin) jossa homma toimi 3pv:ssä..

Annoin op:lle reipasta palautetta, ihmettelivät kovasti miksi minulle ei ollut mitään vastattu, mutta syytä tai muuta selitystä en saanut, olen varmaan paska asiakas, kun sijoituksia ei ole 6 numeroista summaa.

Vierailija
6/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu kummalta, kun lainasummakin on noin pieni. Luulisi, ettei kauheasti tarvitse laskeskella tuota varten. Ja nykyisessä lainassa korko on 1,1, kymppitonnin myötä saisivat korkeamman marginaalin, jopa kaksinkertaisen.

Vierailija
7/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:10"]Huonoksi on mennyt kuviot op:ssä. Itse kävin op:ssä hakemassa remonttilainaa, odotin "ensi viikolla" luvattua vastausta 4 viikkoa..tai no ..viikon odottelun jälkeen kävelin toiseen pankkiin ( en sentään s-pankkiin) jossa homma toimi 3pv:ssä..

Annoin op:lle reipasta palautetta, ihmettelivät kovasti miksi minulle ei ollut mitään vastattu, mutta syytä tai muuta selitystä en saanut, olen varmaan paska asiakas, kun sijoituksia ei ole 6 numeroista summaa.

[/quote] sama homma. Säästöt ei päätä huimaa, mutta lisälaina nostaisi tosiaan marginaalia, ja auto-, koti-, henki- ja koiravakuutukset on kyllä vuosien myötä tuonut op-pohjolalle rahaa. Ehkä sitten olen huono asiakas. Lainat on aina maksettu ajallaan.

Vierailija
8/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on palveluiltaan hyvä pankki? Entä "paras" vakuutusyhtiö? Mikä NoNo?

Vierailija
9/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiioop! Suositelkaa pankkia. Tai kertokaa huonoista kokemuksista?

Vierailija
10/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aikamoiset organisaatiomuutokset menossa parhaillaan, josko siitä johtuisi hitaus, itsekkin olen laina-asioissa ollut yhteydessä sähköpostitse yhteyshenkilöön ja vastauksia on saanut odotella tovin jos toisenkin.

Vierailija
11/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelijöillä on varmaan tuhat muutakin hakemusta jonossa odottamassa käsittelyä. Tuskin ukaan tuollaista kiusallaan tekee, todennäköisesti eivät vain ehdi. Henkilöresurssit liian pienet suhteessa työmäärään, veikkaisin.

Vierailija
12/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Itse tein op:n verkkopankissa lainahakemuksen alkuvuodesta ja mulle soitettiin heti seuraavana päivänä, ja vielä aika aikaisin aamupäivästä.
Ihan normi perhe ollaan, minä pienituloinen ja mies keskituloinen. Pienehköä asuntolainaa haettiin.
Muutenkin meillä meni koko prosessi todella sujuvasti ja olimme tyytyväisiä palveluun.

Vierailija
13/23 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jätin OP:n asiakkuuden vuosi sitten. Se oli kestänyt vasta 25 vuotta, jona aikana olin kerryttänyt sijoitusvarallisuutta ja maksellut muutamat vakuutusmaksut. Ainiin ja asuntolainankin. Nyt ei olisi saanut 20 000 euron lainaa sijoitusasuntoa varten, vaan olisi pitänyt kuulemma säästää. Omaa rahoitusosuutta olisi ollut 100 000 euroa ja laina olisi makseltu pois muutamassa vuodessa... Että itse unohtaisin koko puljun.

Vierailija
14/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:34"]Käsittelijöillä on varmaan tuhat muutakin hakemusta jonossa odottamassa käsittelyä. Tuskin ukaan tuollaista kiusallaan tekee, todennäköisesti eivät vain ehdi. Henkilöresurssit liian pienet suhteessa työmäärään, veikkaisin.
[/quote] aika huono tekosyy op:lta olla pitämättä lupaulsesta kiinni. Nyt puhutaan pankista, eikä vippifirmasta.

Vierailija
15/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:34"]Käsittelijöillä on varmaan tuhat muutakin hakemusta jonossa odottamassa käsittelyä. Tuskin ukaan tuollaista kiusallaan tekee, todennäköisesti eivät vain ehdi. Henkilöresurssit liian pienet suhteessa työmäärään, veikkaisin.
[/quote] aika huono tekosyy op:lta olla pitämättä lupaulsesta kiinni. Nyt puhutaan pankista, eikä vippifirmasta.
[/quote]word!

Vierailija
16/23 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankki on myös minulle jättänyt vastaamatta soittopyyntöön sekä toisella kerralla työntekijä tytötteli minua puhelimessa. Olin noin 30-vuotias silloin. Lisäksi siellä on mokattu mun lainojen kohdalla typerästi, mistä ongelmat koituvat minulle, kun kukaan ei ota vastuuta vuosien takaisesta mokasta. 
Lisään vielä, että lainanmaksut ovat omalta puoleltani sujuneet aina sovitusti ajallaan.
Jätän ko. pankin heti kun voin. 

Vierailija
17/23 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä, että saatiin lainalupaus vuorokaudessa säästöpankista ja op vitkuttaa vielä yli viikko hakemisesta. Olen sentään omistajajäsen.

Vierailija
18/23 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä en kiukuttele, että "nyyh, huono pankki, kun ei antanut lainaa", vaan että asiat ei etene jouhevasti ja yhteydenottoa täytyy anella. Annetaan odotuttaa vastoin lupausta, prkl.

Vierailija
19/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottamaan kyllästyneenä laitoin säästöpankille hakemuksen ja sieltä soitettiinkin heti tänään ja pyydettiin jo huomenna lainaneuvotteluun. Op:sta ei ole kuulunut vieläkään...

Vierailija
20/23 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankkiin vai Nordeaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän