Käykö tässä nyt niin että kun et ota rokotetta niin edessä on varma kuolema koronaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänoireiden vuoksi en rokotetta ota. Ja nyt pelotellaan että rokottamattomat joutavat palamaan roviolla. Ja jos sairastut niin hoitoa et varmasti saa, kun tehohoidossakin joku spurgun maksansiirto kiilaan sun ohi.
Sama täällä. Sydänoireet ja autoimmuunisairaus. Ja ennen kuin joku nillittää että saatte sen sairastuessanne, niin ilman rokotetta voin itse vaikuttaa taudin saamiseen. Mutta piikin otettuani voin vaan odotella milloin pahemmat oireet iskevät tai noutaja tulee.
Minulla on nuo kummatkin ja korona oli lievä flunssa. Sydänoireita ei tullut. Autoimmuunitaudit kyllä vähän ärtyi, mutta meni ohi taudin mukana parissa viikossa. Parempi niin kuin jokin piikkiproteiini riehumassa kehossa monta kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydänoireiden vuoksi en rokotetta ota. Ja nyt pelotellaan että rokottamattomat joutavat palamaan roviolla. Ja jos sairastut niin hoitoa et varmasti saa, kun tehohoidossakin joku spurgun maksansiirto kiilaan sun ohi.
Sama täällä. Sydänoireet ja autoimmuunisairaus. Ja ennen kuin joku nillittää että saatte sen sairastuessanne, niin ilman rokotetta voin itse vaikuttaa taudin saamiseen. Mutta piikin otettuani voin vaan odotella milloin pahemmat oireet iskevät tai noutaja tulee.
Mulla on kolme autoimmuunia ja olen lähityössä sotella. Pienemmän pahan periaatteella otin rokotteet. Helppo päätös. Voin muuten edelleen itse vaikuttaa taudin saamiseen, ei se ole mihinkään muuttunut enkä luonnollisestikaan juoksentele passilla baareissa.
Ihmisiltä on oikeasti kadonnut todellisuudentaju ihan täysin tämän kahden vuoden pelottelun seurauksena.
Edelleenkin koronaan sairastuneista yli 99% selviää hengissä, suurimmalla osalla se ei ole flunssaa kummempi ja osa ei edes huomaa sairastavansa kun mitään oireita ei ole.
Ja edelleenkään se, että ihminen on rokottamaton ei tarkoita automaattisesti sitä, että hän kantaa tautia (eli siis ei myöskään levitä sitä). Viime aikojen perusteella näyttää, että rokotetut kantavat (ja passilla luvan kanssa levittävät) sitä vähintään yhtä tehokkaasti ja jopa tuovat uudet variantit sujuvasti rajojen yli.
Mutta hei rokottamattomat leireille/vankilaan/eristyksiin/kuolkoot vai miten se nyt meni. Surullista millaisia ihmisistä on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairastin koronan lievänä, kuten suurin osa. Media lietsoo paniikkia
Ja watut sinä mitään lievää koronaa olet sairastanut, kuten ei tämän ketjun muutkaan vähättelijät.
Kyllä sairastin. Tieto löytyy kanta.fi:stä. Todettiin PCR-testiin
Ystäväni tuplarokotettu ja alle 40v. on parhaillaan sairaalassa. Sitten kuulin eilen toiselta, rokottamattomalta tutulta että oli sairastanut koronan ja oli tosi lievä flunssa 🤔
"Käykö tässä nyt niin että kun et ota rokotetta niin edessä on varma kuolema koronaan?"
Eikä siinä vielä kaikki, joudut lopuksi vielä tuliseen pätsiin jossa THL Nuhanenä 👹 tökkii sinua hiilihangolla!
Kertokaas, kun ketään ei ollut vielä piikitetty, niin koronaan kuolleiden keski-ikä oli siellä 82-vuoden hujakoilla, niin onko se nyt jotenkin muuttunut rokottamattoman osalta oleellisesti, kun "muut" on rokotettu?
ts.
Onko rokotettujen oletettu elinikä kasvamassa entisestään?
vai
Onko rokottamattomien oletettu elinikä tästä pienenemässä, ja jos, niin mistä syystä ?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuolema, mutta sairastuminen on ennemmin tai myöhemmin edessä.
Mistä tiedät?
kuulin sattumoisin sellaisen suunitelman, että jollei ketjut siistiydy niin kaikki koronaketjut suljetaan, tiedä sitten onko siteeksikään totta, mutta näin suunnitellaan.
Vierailija kirjoitti:
kuulin sattumoisin sellaisen suunitelman, että jollei ketjut siistiydy niin kaikki koronaketjut suljetaan, tiedä sitten onko siteeksikään totta, mutta näin suunnitellaan.
No jopa on sitten "aihe vapaa" !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etukäteen ei voi tietää millaisen taudin saa. Koronan voi sairastaa myös lievänä, jopa oireettomana.
Tämä on mulle edelleen mysteeri. Mitähän kaikkia tauteja minäkin olen sairastanut oireettomana. Varmaan kupankin.
Jos et ole usein kipeänä niin sairastat oireettomana todella monta tautia joka vuosi.
Ei. Toki riski vakavaan tautiin on rokottamattomalla aina suurempi. Sen vuoksi sairaalatkin täyttyvät. Rokottamattomana levität tautia myös tehokkaammin eteenpäin, jos sairastat sen pireettomana.