Mitä kuninkaita miehet luulee olevansa?
Olen tutustunut yhteen mieheen, mutta emme ole suhteessa eikä muutakaan lähempää. Ajatuksena katsella alkaako tapailu.
Mies on kahteen otteeseen maininnut kuinka on käynyt kahvilla parin muunkin kanssa. Olen todennut, että se on ihan OK. Itse en ole käynyt.
Kun kehua retosteli taas kuinka oli kahvilla, mutta ei sekään nainen ollut sopiva vaan minä sopivampi niin totesin, että minunkin varmaan tytyisi kunnostautua ja katsella ympärilleni. Mies suuttui.
Miehet siis saa kalastella seuraa etsien ja naisen pitäisi odotella? Minun kohdallani ei kyllä onnistu tuollainen käytös. Hyvä kun näytti luonteensa jo tässä vaiheessa.
Kommentit (14)
Tunnet yhden miehen ja se on kaikki miehet? Onko sulla jotain hahmottamisongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan kuka tahansa saa valita seuransa juuri niin kuin haluaa. Ei tarvitse edes olla mies. Kokeilepa itse joskus, niin ei tarvitse kitistä.
Eihän tässä kyse olekaan tuosta vaan tasa-arvosta. Sinulla ei taida luetun ymmärtäminen olla vahvin alue?
Heivaa helvettiin tuollainen. Sairasta tämä nykyajan "deittailu", kuuden kanssa samaan aikaan, ja kehuskellaan itse kullekin treffikumppanille kuinka ne muut on sua parempia. Narsismin huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan kuka tahansa saa valita seuransa juuri niin kuin haluaa. Ei tarvitse edes olla mies. Kokeilepa itse joskus, niin ei tarvitse kitistä.
Eihän tässä kyse olekaan tuosta vaan tasa-arvosta. Sinulla ei taida luetun ymmärtäminen olla vahvin alue?
Mistä ihmeen tasa-arvosta? Ihan jokainen saa tasa-arvoisesti järjestää seurustelukuvionsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Myös ap. Mikään voima maailmassa ei pakota roikkumaan kuviossa, joka ei itseä miellytä.
Jos mies tunnusti pitävänsä sinusta niin miksi heti löit luun kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kuka kieltää naisilta useamman miehen tapailun? Jos mies siitä suuttuu niin miten se liittyy tasa-arvoon? Kai jokainen saa reagoida kuinka tykkää ja jokainen ottaa toisen reaktion vastaan ihan omalla haluamallaan tavalla. Eli aloituksessa ei ollut kyse minkään sortin tasa-arvosta.
-Eri
Hirveä mies, tai sitten hän on todella tyhmä. Kummassakaan tapauksessa, ei jatkoon!
Parempi, että luulee itseään kuninkaaksi kuin kuningattareksi.
No itsetuntoa sillä raukalla ei ainakaan ole. Omaa egoaan yrittää nostaa kehua retostelemalla miten taas kävi tapaamassa jotakuta muuta. Kai nämä ressukat luulee että nainen sitten hädissään ehdottaa seurustelua?
Pistä menemään. Miehet joiden egoa pitää koko ajan pönkittää ovat sieltä viimeisestä päästä.
Nämä on niitä jotka suhteeseen päästyään alkavat rajoittaa ja kyttäillä. Et kai sellaista haluakaan!?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehen mielestä suhde ei ole edennyt tarpeeksi nopeasti ja yrittää vihjata ap:lle, että muitakin ottajia olisi.
Kysymys kuuluukin, että onko ap niitä naisia jotka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Juoksutatko miestä kaikissa kissanristiäisissä samalla kun yrität päättää että seurustellako vai ei?
Se on varmaan äitinsä prinssiksi kasvattama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Miehen mielestä suhde ei ole edennyt tarpeeksi nopeasti ja yrittää vihjata ap:lle, että muitakin ottajia olisi.
Kysymys kuuluukin, että onko ap niitä naisia jotka antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa. Juoksutatko miestä kaikissa kissanristiäisissä samalla kun yrität päättää että seurustellako vai ei?
Niinpä, oikeas kysymys on mikä kuningatar tämä nainen luulee olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies olisi tuohon voinut vastata muullakin tavalla kuin suuttumalla. Vaikka heittää huumorilla, että ei kannata kun tässä edessä istuu jo paras vaihtoehto. Tai mitä tahansa. Se, että tuosta suuttuu, kertoo kyllä luonteesta. Itse en jatkaisi tapailua, en halua mitään pikkumaista kiukuttelijaa tai pahimmillaan mustasukkaista miestä.