Nainen 16v ja mies 35v. Seurustelemme. Onko jollekkin ongelma?
Kommentit (27)
16v likka on tyyliin vielä yläasteella. Ja ukko noin monta vuotta vanhempi. Perverssi ällö pedari ja tyttö johdateltavissa oleva sätkynukke. Eikä 16 vuotias mikään nainen oo. Vielä moneen vuoteen. 18 vuotias on täysikänen mutta useimmat täysin keskenkasvusia. Kuka normaalin itsetunnon omaava haluaa "seurustella" tyypin kanssa joka vois olla oma isä. Hyi... Miehellä vaan sairaat ajatukset mielessä. Kyllä hyväksikäyttö kuuluu mun mielestä ongelmasuhteisiin. Toivottavasti oli provo.
N21
Tyttöä käy sääliksi. Hän on ollut tosi helppo nakki kokeneelle äijälle.
Todennäköisesti mies ei ole henkisesti terve, se selviää vasta muutaman vuoden kuluttua. Saattaa alistaa tyttöä tekemällä heidän kaikki valintansa, vanhemmuuteen ja kokemuksiinsa vedoten.
Tytön pitäisi keskittyä tulevaisuuteensa. Ensiaskeleeksi oikeinkirjoitus. Toivottavasti tyttö ymmärtää olla antamatta.
juu ja ottaa koppaan, heikkoa tyttöä täytyisi jonkun auttaa kun ei itse omaa parastaan ymmärrä.
Ap ei ole pahemmin vastannut tänne joten kyseessä taitaa olla hyvä ystävämme provo;)
Provo luulisin. Mutta vastaan silti, se mies vois olla ap:n isä. Minäkin olen nuorempi ja ymmärrän että jokin ei nyt kyllä taida olla kohdallaan tuossa suhteessa. Sitten kun itse olet 35-vuotias niin seurustelisitko teinin kanssa? T:15-vuotias
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 18:08"]Minulla myös 16v tyttöystävä. Viime yönä vein hänen peppuneitsyytensä... On kyllä uskomattoman tiukkaa tavaraa näillä nuorilla! ;)
Onnea teille! T. M39
[/quote]
...ja sitten heräsin miähnäisissä lakanoissani ja nousin päästämään kissan ulos. Oli alkamassa taas uusi päivä tarkoituksettomassa peräkamarin runkkarin elämässäni.
M39
Keksi parempi provo ensi kerralla.
Tää on kyl mulla vähän ongelma.
T:mankeli