Omicron tuli Ruotsista tänne
Kommentit (125)
jkkölkö kirjoitti:
jep tuo SEURUE kertoo paljon. Ja ainakin täällä pääkaupunkiseudulla "seurueilla" ja "tulijoilla" on jotain bisneksiä keskenään. Eli kannattaa kiertää kaukaa nämä kaupat, parturit, taksit yms. Anteeksi nyt tämä osoittelu, mutta näin tämän olen kokenut, ja varoitus on paikalaan, ettei Omikron leviäisi liian nopeasti.
Kerron sinulle salaisuuden, joka saattaa järkyttää mieltäsi: sinäkin olet ollut osa SEURUETTA, jos olet koskaan matkustanut jonkun/joidenkin kanssa. SEURUE on ihan tavallinen matkailualan termi, jota käytetään kuvaamaan ihmisryhmää, joka matkustaa yhdessä. SEURUE ei matkailuyhteydessä kerro mitään seurueen jäsenten taustoista tai kansalaisuudesta tai muistakaan piirteistä. Jokainen ryhmässä matkustava on osa SEURUETTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan joidenkin pakko päästä matkustelemaan! Aivan pakko! Itsekkäätkusipäät!
Voisi olla hieman toinen ääni kellossa, jos sinulta poistettaisiin kaikki ulkomailta Suomeen tuotu. Lähtisi mm. se laite, jolla tänne palstailet.
Tavarat voi tilata Suomeen, ei niitä tarvitse itse lähteä hakemaan!
Joo, ja ihan itsekseen kävelevät esim. Kiinasta sinun kotiovellesi :D:D:D Vai mitenkäs se menikään?
Haluutko, että selitän sulle, miten Kiinan tuonti toimii, vai lopetatko pätemisen aiheesta, jota et tajua? Ne tavarat tulee ***** rahtina. Rahtilaivalla. Rahtikoneella. Tavarajunalla. Eri.
Ja rahtilaivat+tavarajunatko kulkevat sinun mielestäsi ihan ilman henkilökuntaa? Ja tavarat ihan itsekseen hyppäävät kyytiin ja pois?
Vihjaat siis, että virus olisi tullut esim laivan perämiehen tai rekkakuskin mukana? Maybe. Mikset voinut heti sanoa, vaan näsäviisastelit turismista.
En minä mitään vihjaile tai näsäviisastele. Ihan kerron sinulle tosiasioita, jotka ovat ilmeisesti täysin uutta tietoa sinulle. Se kun lapsipieni on niin, että maasta toiseen liikkuminen ei tarkoita automaattisesti sitä, että on oltu lomamatkalla. Aikuisten täytyy monesti mennä ihan töidensä takia maasta toiseen. Ja vieläpä aika usein tietyillä aloilla. Huomaat sen sitten, kun itse siirryt aikuisuuteen ja toivottavasti myös työelämään.
Toivottavasti opit joskus käyttämään vauvapalstaa, sinulle on vastannut useampi kuin yksi henkilö. Olen kuljetusalalla, sinä halusit vain ensimmäisestä viestistäsi asti saivarrella joten menehän nyt nuuhkimaan omaa pieruasi.
Milloin myönnetään että omikron tarttuu erityisen helposti nimenomaan rokotettuihin? Etelä-Afrikassakin suurin osa potilaista on ollut rokotettuja vaikka maassa on alhainen (esimerkiksi Euroopan maiden nähden) rokotekattavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan joidenkin pakko päästä matkustelemaan! Aivan pakko! Itsekkäätkusipäät!
Voisi olla hieman toinen ääni kellossa, jos sinulta poistettaisiin kaikki ulkomailta Suomeen tuotu. Lähtisi mm. se laite, jolla tänne palstailet.
Joo, ja ihan itsekseen kävelevät esim. Kiinasta sinun kotiovellesi :D:D:D Vai mitenkäs se menikään?
Haluutko, että selitän sulle, miten Kiinan tuonti toimii, vai lopetatko pätemisen aiheesta, jota et tajua? Ne tavarat tulee ***** rahtina. Rahtilaivalla. Rahtikoneella. Tavarajunalla. Eri.
Ja rahtilaivat+tavarajunatko kulkevat sinun mielestäsi ihan ilman henkilökuntaa? Ja tavarat ihan itsekseen hyppäävät kyytiin ja pois?
Vihjaat siis, että virus olisi tullut esim laivan perämiehen tai rekkakuskin mukana? Maybe. Mikset voinut heti sanoa, vaan näsäviisastelit turismista.
En minä mitään vihjaile tai näsäviisastele. Ihan kerron sinulle tosiasioita, jotka ovat ilmeisesti täysin uutta tietoa sinulle. Se kun lapsipieni on niin, että maasta toiseen liikkuminen ei tarkoita automaattisesti sitä, että on oltu lomamatkalla. Aikuisten täytyy monesti mennä ihan töidensä takia maasta toiseen. Ja vieläpä aika usein tietyillä aloilla. Huomaat sen sitten, kun itse siirryt aikuisuuteen ja toivottavasti myös työelämään.
Toivottavasti opit joskus käyttämään vauvapalstaa, sinulle on vastannut useampi kuin yksi henkilö. Olen kuljetusalalla, sinä halusit vain ensimmäisestä viestistäsi asti saivarrella joten menehän nyt nuuhkimaan omaa pieruasi.
Varmasti vastasikin, mutta minä puhuin sinulle. Sinähän se lainaamassani viestissä ilmeisesti puhuit näsäviisastelusta jne. koska nyt tartuit siihen kommenttiin. Kuljetusalaa et ole nähnytkään, kun et kerran tiedä, että tavarat eivät itsekseen liiku. Etenkin viimeinen lastentarhatason kommenttisi paljasti hyvin, että et ole edes aikuinen. Vain pikkulapsi käyttää jotain tuon tyyppistä ilmaisua ja hihittelee mennessään sanalle pieru.
Vierailija kirjoitti:
On se per.... e kumma ku pitää tauteja hakea muista maista! 😠👹 Missä se järki on? Jäässä päässä 😠 Kaikki saavat sitten kärsiä kun jotkut tyhmät tontut hakevat kaik tänne meille.
Niinpä, ensin nuo reissaavat "haii siee?"-seurueet imuroivat virusta Alppien laskettelukeskuksista tänne ja nyt huohosivat sitä jostain Euroopasta Ruotsin kautta meille! 😖
Kas, kun olivat ottaneet kaksi rokotusta joten mitään vaaraa ei ollut! 😇😷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tyylisi on liian tunnistettava, jotta menisit useammasta henkilöstä. Etenkin nuo "vuokra-asukki" ja "mene nuuhkimaan pierua"-tyyliset muka-solvaukset paljastavat helposti ylisjonnen, joka siellä sanoja näppäimistöltä suoltaa :D
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään vakuuttunut, että omikron voisi olla aiempia harmittomampi muunnos.
"Omikron ei ole sukua muille tunnetuille koronamuunnoksille.
– Missä se on piileskellyt, se on voinut kiertää ja kehittyä tuntemattomuudessa, Vapalahti pohti.
– Yksi mahdollisuus voi olla, että omikron on ollut jossain muussa nisäkäslajissa ja sen vuoksi kiertänyt eri reittiä, Vapalahti arveli."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008447473.htmlMikä helkkarin apinarutto se on? Omikron on ollut jossakin piilossa sillä välin kun delta valtasi alaa. Se on sukua lähinnä kesäkuussa tunnistetuille muunnoksille.
Riittää jos omikron on yhtä haitallinen kuin delta mutta tarttuu paljon herkemmin, niin ollaan pulassa. Kylmäkonteille tulee käyttöä.
Taasko ollaan pulassa? Ja kahden viikon päästä, eiks niin ...?
Eikös tuosta muunnoksesta oo jo useammassa uutisessa todettu, että saa aikaan erittäin lieviä oireita.
Mitä ja ketä tää turha lietsominen hyödyttää?
Lopettakaa jo.
Vierailija kirjoitti:
jkkölkö kirjoitti:
jep tuo SEURUE kertoo paljon. Ja ainakin täällä pääkaupunkiseudulla "seurueilla" ja "tulijoilla" on jotain bisneksiä keskenään. Eli kannattaa kiertää kaukaa nämä kaupat, parturit, taksit yms. Anteeksi nyt tämä osoittelu, mutta näin tämän olen kokenut, ja varoitus on paikalaan, ettei Omikron leviäisi liian nopeasti.
Kerron sinulle salaisuuden, joka saattaa järkyttää mieltäsi: sinäkin olet ollut osa SEURUETTA, jos olet koskaan matkustanut jonkun/joidenkin kanssa. SEURUE on ihan tavallinen matkailualan termi, jota käytetään kuvaamaan ihmisryhmää, joka matkustaa yhdessä. SEURUE ei matkailuyhteydessä kerro mitään seurueen jäsenten taustoista tai kansalaisuudesta tai muistakaan piirteistä. Jokainen ryhmässä matkustava on osa SEURUETTA.
Poliisit käyttää seurue-sanaa silloin, kun kyseessä on m u s t a l a i s e t.
Jännä että ehkä eläimestä levinnyt kuten HIVikin. Liekö mekanismikin samansuuntainen ?
Pikkujouluihin ja sieltä sukujoulua viettämään. Tammikuussa pääseekin perunkirjoituksia väsäämään.
Järkyttävää että nykyisin pitää mediankin viestiä tällaisilla salakoodeilla.
80-luvulla kohistiin mystisestä h0m0ruT0$t@ joka levisi miesten keskuudessa USA:n länsirannikolla.
Onko nyt sama porukka asialla ja syntynyt tämä omikron ?
Uusia tartuntoja 2.12.2021 Helsinki +250
+Omicron-variantti
------------->
uusia tartuntoja 16.12.2021 Helsinki +2500
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokian kännykät tehtiin Suomessa alunperin ja TV ja pesukoneet ja samoin muuten vaatteet kumottiin ommeltiin Suomessa alunperin esimerkiksi Enson tehtaita varasti venäjä ja kutomoja Viipurista turkkilaiset vei Finlaysonin ja kiina vei Luhdan .
Johtuvatko Sannan viime päivien flunssaoireet puolestaan Emacronista?
Helsinki on niiden ihmisten m€kk@ jotka tauteja parhaiten rektaalisilla mekanismeilla levittävät