Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kiva keksintö: GoSleep-uniputket

Vierailija
02.03.2015 |

Helsinki-Vantaan lentokentällä on uniputkia, joissa voi levätä esim. lentojen välillä. Hieno keksintö kerrassaan. Toivottavasti yleistyvät maailmalla. Olisikohan tuollaisille käyttöä jossain muuallakin kuin lentokentillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Keskustassa, raflojen ja yökerhojen yhteyteen GoF**K-panoputket.

Vierailija
2/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniputki, ihana sana <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa haluaisi uniputken tuohon okkarin lattialle.

Vierailija
4/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania! Mulle tulis kyllä takuulla jonkinlainen ahtaan ja suljetun tilan kammo plus hepuloisin etten saa sitä enää auki, mutta upeita noi on!

Vierailija
5/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihan putki päälle vaan

Vierailija
6/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tuon http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015030219287599_ma.shtml näköisiä. Ajattelin, että ne olisi enemmän sellaisia pötkylöitä.

Vierailija
7/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia olen toivonut kaupunkien keskustoihin ja ostoskeskuksiin jo vuosia. Eikö olisi kätevää, kun esim. väsymystään kiukuttelevan miehen voisi lähettää nokosille? Koskakohan kauppiaat hoksaa tämän? Naiset shoppaa enemmän, kun ei tarvitse lähteä liian aikaisin kotiin.

Vierailija
8/8 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9e/h, auts. Mutta ehkäpä tarpeeksi väsyneenä siitä sen parin tunnin ajan maksaisi, en tiedä.

Ahdistava muuten että siitä jää jalkaosa auki kun sen luukun laittaa kiinni. Mutta tuolla systeemillähän se ei voi jäädä jumiin, mikä itselleni olisi tuollaiseen mennessä kauhea pelko.
Kauankohan menee että eka mamma jättää lapsensa sinne hetkeksi nukkumaan ilman valvontaa?