Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten on vaikea selvinpäin puhua tunteista

Vierailija
02.12.2021 |

Mun tekis niin mieli loukata miesystävää syvästi. Oon aika usein sanonut, että on rakas jne johon joskus toteaa jotain mumisten ja joskus ei mitään. Noh, mitäs sit ku saa pari olutta, sitten kyllä kertoo hyvinkin avoimesti tunteistaan ja kuinka rakastaa jne.

Mua nyt jotenkin suunnattomasti ärsyttää tää tilanne. Ja teoista tiedän, että rakastaa mutta miksi oi miksi haluan sen myös kuulla selvinpäin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.

Vierailija
2/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on homojen ja naisten hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaa, pojat ei.

🥰

Vierailija
4/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteista ei ole kuin haittaa niin miksi pitäisi mennä tunteet edellä joka asiaan?

Itse hallitsen tunteeni eikä tunteet minua

Vierailija
5/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex puhui tunteista suhteen alussa. Ihan hämmennyin. Sitten vuosien aikana lopetti kaiken hellyyden sanoissa ja teoissa. Ero tuli, kun pyysin, että sanoisi rakastavansa. Kieltäytyi sanomasta. Ei rakastanut enää.

Nykyisen kanssa puhutaan tunteista usein. Tuntuu hyvältä kuulla, kun mies tunteista puhuu. Vuosia oltu yhdessä ja käytetään hellittelynimia ja sanotaan rakastan. On sovittu ettei lopeteta näitä puheita. Sitten tietää ettei rakasta, kun tunteista ei enää puhuta.

Vierailija
6/37 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksia varmasti yhtä monta kuin osapuoliakin, jotkut meistä puhuvat, jotkut eivät. Se että tunteistaan haluaa puhua vaatii myös sitä että toinen osapuoli osaa kuunnella ja aidosti haluaa kuulla ja välittää eikä esim. vähättele sitä että "no miksi sä nyt noin aattelet" -tyylisellä vähättelyllä. Ikävästi lytätyt tunteiden ilmaisut voivat johtaa enemmän tai vähemmän pitkässä juoksussa siihen että tunteistaan ei halua enää jatkossa puhua kun tietää että saa vain lokaa niskaansa.

En tarkoita tällä siis sanoa että ap niin tekisit (enhän kerta tunne sinua joten olisi absurdia niin olettaa) vaan lähinnä pyrin tuomaan esille sen että on monia syitä miksi aina tunteistaan ei haluta puhua.

Vierailija
7/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tarvitsevat naista yhteen asiaan. Kännissä sitten tykätään kaikista, nyyhkytetään tuntemattomillekin kuinka tykätään niistä.

Vierailija
8/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuinka monta miesystävää sinulla on?

Vierailija
9/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa näyttää tunteita.

Vierailija
10/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun keskustelitte tästä?

Vierailija
11/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteista ei ole kuin haittaa niin miksi pitäisi mennä tunteet edellä joka asiaan?

Itse hallitsen tunteeni eikä tunteet minua

Kaikki toimivat jossain määrin tunteiden ohjaamana, toiset vain tiedostavat asian paremmin. Se että osaa puhua tunteistaan, ei muuten tarkoita että toimii tunteet edellä, hyvin todennäköisesti päinvastoin.

Vierailija
12/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sanat vaan arjen pienet teot.

Vierailija
13/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat loukata toista, kun kaikki ei mene tismalleen niin kuin sinä haluat? Miten on sen oman rakkautesi kanssa? Pelkkiä sanoja, eikä toisen hyväksymistä vikoineen päivineen?

Vierailija
14/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla lakkaa mielenkiinto nopeasti tunteistaan puhuvan miehen kanssa, vaikka se saattaa alkuun viehättääkin. Kai liian nössöä pitkän päälle, koettu on.

Vierailija
15/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Kova on nyhtäminen, että saisi suominaisesta mitään tunteen ilmaisua irti.

Vierailija
16/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla lakkaa mielenkiinto nopeasti tunteistaan puhuvan miehen kanssa, vaikka se saattaa alkuun viehättääkin. Kai liian nössöä pitkän päälle, koettu on.

Ja kuinka paljon tilaa tunteistaan puhuva mies vie naisen tunteilta.

Vierailija
17/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaat. Anna toisen olla. Ei saa vaatia.

Vierailija
18/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Kova on nyhtäminen, että saisi suominaisesta mitään tunteen ilmaisua irti.

Ensin pitää ottaa se puhelin pois kädestä että nainen huomaa muutakin ympärillään.

Vierailija
19/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että ole herkkä tunteista puhuva mies.  Valitettavasti olet tylsä vässykkä pehmo lässyttäjä.

Vierailija
20/37 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset osaa kuunnella kiihtymättä ja loukkaantumatta. Keskustele siinä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi