Mitä mieltä olet ihmisestä, joka ei tee etätöitä?
Kommentit (17)
Parempi kuin se että ei käy työssä ollenkaan!
En mitään. Aika hankalaa vaikka kaupan kassana tai hoitajana tehdä etänä.
Alan heti etätöihin kun keksit tavan jakaa postia kotoa käsin. Terv. postipate
Hänellä on jokin ihan oikea työ eikä papereiden pyörittämistä
Ärsyttää kaikki palomiehet ja bussikuskit jotka ei tee etätöitä. Miksi pitää mennä sinne työpaikalle vouhottamaan?
Sitä mieltä että aloittajan päänuppi tursuaa sahanpurua.
Olen yrittäjä ja minusta on hyvä, että on työpaikka ja koti erikseen. Kotona olen vapaalla.
Voisin tehdä työni etänä ja myös ta siihen kannustaa, mutta menen mielummin konttorille. Kotona ei ole kunnollista työtilaa. Olohuoneen ruokapöytä ainut mahdollinen ja sitten muun perheen pitäisi huomioida että olen töissä.
No tykkää käydä toimistolla töissä jossain syystä. Meillä voi tehdä etätöitä, mutta osa menee mielellään toimistolle.
Eipä se asia mulle kuulu.
On paljon ammatteja joita ei voi hoitaa etänä. So what?
Tehtaat ja kaupathan ne pyöriikin etänä...
Tykkään käydä toimistolla välillä, saa kunnon lounaan ja on seuraa. Olen toki etänä suurimman ajan
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokainen työ, jolla itsensä elättää on oikea työ.
Vierailija kirjoitti:
Eikö esim. opettaminen ole mielestäsi oikea työ, kun opettajatkin on olleet välillä etätöissä?
Toimistolta saattaa saada pimsaa.
Tosin se ei saa lähtemään sinne ennen kuin on pakko töiden takia.
Kaikilla kun ei ole mahdollista tehdä töitä kotoa käsin. Itse tein vain parin kuukauden pätkän ja palasin takaisin työpaikalle. Miehellä taas työn luonne on sellainen, että töitä ei voi tehdä etänä.
En mitään mieltä. Ei kiinnosta.
Itse en voi tehdä etätöitä ja mieheni ei tee vaikka voisi. Ei jaksa olla aina kotona.