Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rukoile mun puolta (saa pilkatakin)

Vierailija
02.03.2015 |

Nyt on niin vaikea olla, että mikään maallinen ei auta. En selviä työstä, elämästä, masennuksesta, mistään. Jumalaan haluaisin uskoa mutten osaa.

Jos olet uskossa, rukoile mun puolesta. Kun selviäisin tämän päivän päälle kaatuvista töistä eli jaksaisin valvoa niin pitkään, että edes pakolliset tehty niin sekin olisi jotain.

Tiedän että jonkun on tätä pakko pilkatakin. Siitä vaan, ei ole juuri menetettävää nyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:19"]

Nyt on niin vaikea olla, että mikään maallinen ei auta. En selviä työstä, elämästä, masennuksesta, mistään. Jumalaan haluaisin uskoa mutten osaa. Jos olet uskossa, rukoile mun puolesta. Kun selviäisin tämän päivän päälle kaatuvista töistä eli jaksaisin valvoa niin pitkään, että edes pakolliset tehty niin sekin olisi jotain. Tiedän että jonkun on tätä pakko pilkatakin. Siitä vaan, ei ole juuri menetettävää nyt.

[/quote]

Rukoilen puolestasi.Olen uskossa, ollut lapsesta asti ja rankkoja aikoja on meillä jokaisella. Kyllä selviät, huomenna on jo paremmin.

Vierailija
2/3 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä rukoilen. Ja pyydän esirukousta mös omasta puolestani koska ilmeisesti syöpä uusinut ja erittäin vaikea uusinta leikkaus edessä jne jne. Henkiset voimat alkaa olla loppu ja kipujakin on lähes jatkuvasti. Eli jos joku uskovainen tämän lukee nii  uistathan myös minua. KIITOS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:31"]

Myös minä rukoilen. Ja pyydän esirukousta mös omasta puolestani koska ilmeisesti syöpä uusinut ja erittäin vaikea uusinta leikkaus edessä jne jne. Henkiset voimat alkaa olla loppu ja kipujakin on lähes jatkuvasti. Eli jos joku uskovainen tämän lukee nii  uistathan myös minua. KIITOS!

[/quote]

Muistan sinuakin, et ole yksin yhtään hetkeä, pyydetään lääkäreille ohjausta leikkauksen aikana ja sinulle lisää voimia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän