Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea omaa teette työnantajan maksamalla ajalla? Pas**

Vierailija
02.03.2015 |

nnus ketjun innoittamana kyselen.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 19:29"]

Wau, millaistakohan olisi olla tuollaisessa "suojatyöpaikassa". Itsellä työaikaliukuma 2kk ajalta vajaa 70 plussalla eikä ole todellakaan ole ylityöt tullut lehtien lukemisesta ja kynsienviilailusta. Terkuin stressihirviö

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta mitä hienoo on olla työnarkomaani ja omin sanoin "stressihirviö"?
Mä nautin elämästä, teen työni hyvin mutta osaan relata myös välillä. Välillä kun olen käsitellyt jonkun hankalan asiakkaan tai homman, niin on ihan kiva käydä hakemassa kupillinen kahvia, nostaa jalat pöydälle ja selata hetki vaikka AV:ta. Työnantajan maksamalla ajalla.
Kukaan ei hyödy siitä, että töissä on ylisuorittajia jotka stressaa itsensä kipeäksi.
Koita rentoutua välillä.

[/quote]

Ei ole mahdollista kaikilla työpaikoilla.

Vierailija
62/63 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:09"]

Teen ruokaa, imuroin, ripustan pyykkiä ja laitan uutta pyörimään, pyyhin keittiön tasoja, pikasiivoan vessaa, ulkoilen, teen lumitöitä, kitken kukkapenkkejä, juttelen lasteni ja miehen kanssa... Nettopalkka 1300 ja risat, viikkotyöaika 40 tuntia eli pph olen.

[/quote]

Tämä sama. Lisäksi valvon omien lasten läksyt, pesen uunin pari kertaa vuodessa, haravoin lehtiä, päiväuniaikaan olen tietokoneella, luen aamulla päivän lehden, syön aamupalan, lounaan ja päiväkahvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä en voisi tehdä mitään vaikka haluaisin. Se ikävä puoli tässä siivoushommassa on, kun työkaverina on koko ajan vierellä pomo itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi