Onko sulla juuri nyt ikävä?
Kommentit (22)
On. Omaa rakasta miestäni. Kohta hän tulee kotiin :)
No ei todellakaan ole. Täällä neljän seinän sisällä on kaikki tärkee.
Ei. Näen mieheni ja lapseni aika pian. Edellisen työpaikan huonetoveria joskus ikävöin, mutten juuri tällä hetkellä.
On, maailman kauneinta ja ihaninta tyttöä on ikävä :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:22"]On, maailman kauneinta ja ihaninta tyttöä on ikävä :)
[/quote] Milloin näette seuraavaksi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:22"]On, maailman kauneinta ja ihaninta tyttöä on ikävä :) [/quote] Milloin näette seuraavaksi?
[/quote]
En tiedä vielä, mutta toivottavasti mahdollisimman pian :)
- 7
On. Ikävä ihmistä, joka tuskin ikävöi minua. :(
Ikävä, mutta sitä ei saisi sanoa.
on, VALTAVA IKÄVÄ! <3 ollut jo 8 vuotta eikä loppua näy.
Tämän rakkaan ihmisen monet sanat on kantaneet yli vaikeipien aikojen. <3 :)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Sama, itketäänkö yhdessä? :(
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:41"]on, VALTAVA IKÄVÄ! <3 ollut jo 8 vuotta eikä loppua näy.
Tämän rakkaan ihmisen monet sanat on kantaneet yli vaikeipien aikojen. <3 :)
[/quote] Ikävä on samalla raastava tunne ja samalla tuntee itsensä todella onnekkaaksi siitä, että tuntee jonkun jota kaipaa.
Oi. Poikaani, joka päiväunilla. Ihan hassua :)
On jonkin verran. Toisaalta taas yritän ajatella että ei, koska toinenkaan ei varmaan ikävöi minua.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 15:31"]
[/quote]
Sama, itketäänkö yhdessä? :(
[/quote]
Itketään vain :(
jOO, on ikävä. En tosin ole varma, olenko ikävissäni varsinaisesti siihen mieheen, jota ajattelen vai ikävöinkö vain romanssia, jonka kohde sinänsä voisi olla joku toinenkin. Mies on niin passiivinen, että mursukin tuntisi olonsa riehakkaaksi sen rinnalla. Ei tästä ...kele mitään tule. Mutta kaiholla odotan, josko jossain odottaisi joku hottis mies, joka tuntisi samaa huurua minua kohtaan kuin minä tunsin tätä jahkaajaa kohtaan. On ihanaa olla ihastunut! Paitsi jos kohde on aivan väärä, kuten tässä nyt taas kerran pääsi käymään. :(
On