Elämyslahjat
Onko kukaan ostanut koskaan elämyslahjat.fi:stä koskaan lahjaa? Kerro mielipiteesi ko. kaupasta?
Kiitos!
Kommentit (23)
Oon saanut itse lahjaksi lahjakortin. Ihan hienosti toimi, kun ekaks tavasin sataan kertaan, että miten se oikeesti toimii. Sain valita siis mitä vaan halusin, eli rahalahjakortti oli mulla.
Ei toiminut! Sain Elämyslahjoilta kuitin maksetusta elämyspalvelusta, mutta en koskaan lahjakorttia, josta olin maksanut. Tein asiasta heille reklamaation, mutta eivät viitsineet edes vastata.
Parikin lahjaa on sen kautta saanut, ja jonkun sukulaisellekin ostanut. Teknisesti kaikki ovat toimineet, mutta kyllähän tuossa aikamoisen palvelumaksun maksaa.
Varokaa ostamasta elämyslahjojen lahjakorttia. Mikäli haluaa vaihtaa lahjan toiseen halvempaan lahjaan, menetät erotuksen. Täyttä huijausta vaihtamisen mahdollisuus.
Ostin miehelleni noin viikko sitten Ferrari ajo lahjakortin kyseiseltä sivulta. Toimitusajaksi nettisivuilla ilmoitettiin noin 4 arkipäivää. Nyt tilauksesta on mennyt yli viikko ja luen kauhistuneena näitä viestejä täältä. Pitäisiköhän minun peruuttaa koko ajo ja palauttaa lahjakortti? Onko jollain kokemuksia kyseisestä palvelusta?
Ostin poikaystävälle lahjaksi Ferrari ajon keväällä. Hän varasi elämykselle ajan kesäkuulle, mutta kaksi päivää ennen elämystä ilmoitettiin sähköpostitse, että auto on rikki ja elämys on peruuntunut. Viestissä luki, että seuraava mahdollisuus on syyskuussa. Kuitenkin syyskuu oli jo varattu täyteen kun sinne olisi halunnut siirtää ajon. Elämyslahjoilta ilmoitettiin vain, että ensi vuonna uusi yritys. Pitkän viestittelyn jälkeen suostuivat palauttamaan rahat. Hyvin huono kuva jäi Elämyslahjoista ja jatkossa ostan lahjat muualta.
Huonoa palvelua. Paljon parempi antaa lahjaksi rahaa tai suora lahjakortti haluttuun yritykseen. Elämyksen varaaminen kankeaa, ei mahdollisuutta saada pidennettyä lahjakortin voimassaoloa edes koronaepidemiasta huolimatta vaikka kuuluu riskiryhmään. VÄLTTÄKÄÄ.
Ei mitään joustoa. Tylyn tuntuinen asiakaspalvelu. Onneksi ei ollut kallis elämys joka jäi väliin. Sairastuin enkä voinut käyttää. Ei voi siirtää. Sinne meni rahat lahjan antajalta ihan hukkaan.
Onko jollain positiivisia kokemuksia? Voisitko suositella jotain elämyslahjojen myyntiyritystä? Gifts4you? Ottaako nämä firmat provikkaa eli onko halvempi ostaa suoraan ”tuottajalta”?
Täyttä joustamatonta paskaa koko touhu.
Paikkunnan missä asutaan ei ole lähelläkään mitään mihin tuon käyttäisi.
Nyt kun korona-aikana ei tule reissattua,yritin saada hieman lisää aikaa ko.korttiin että se saataisiin sitten myöhemmin käytettyä..
Ei onnistu millään muotoa,en ymmärrä miksi!
Eli täysin paska firma ilman minkäänlaista inhimillistä ajattelua!
Boikottiin koko lafka!
Joustamattomuutta saimme osaksemme myös. Ei voinut siirtää enää elämystä, jota firma siirsi Koronan takia. Sinne meni rahat firmalle ja itselle ja lahjan saajalle jäi peen maku suuhun.
Koin joustamuutta myös koronan takia. Yritys voi kyllä näitä ns. "elämyksiä" koronan takia yhteen tai kahteen kertaan, mutta asiakas taas ei voi perua, esim. koronan takia. Todella huono kokemus, en suosittele kenellekään tätä yritystä tai sen palveluja.
Harvinaisen tyhmää käytöstä firmalta . Olisin voinut ehkä suositella hyvän kokemuksen jälkeen muille.
Komppaan kyllä vahvasti edellisiä negatiivisia arvosteluita. Toisaalta lohduttavaa, etten ole ainut joka on tämän yrityksen jalkoihin jäänyt.
Ei mitään joustoa, rahastusta koko homma. Elämys oli ollut tauolla koronan takia yli vuoden putkeen eli ei ole edes mahdollista käyttää. Voivotellaan vaan ja asiakkaan vika. Huomaa myös että asiakaspalvelulla ei varmaan hirveästi mahdollisuuksia joustaa näissä tapauksissa, sen verta turhautunutta vastausta tuli takaisin, vailla myötätuntoa :(
Ei mikään taloudellinen menetys, mutta lahjan antajan puolesta harmittaa suuresti. Kyseli kuukausittain että jokos kävitte elämyksellä, mutta piti vastata että ei kun ei vieläkään ole elämystä tarjolla. Ja nyt ei päästäkään kokemaan, kun yritys piti rahat itsellään ns. tyhjästä kun lahjakortti vanheni vaikka palvelua ei ollut käytettävissä.
Sain lahjan, jota en voi edes käyttää. Jos hyvät ihmiset haluatte antaa lahjoja niin kysykää edes mistä saaja tykkää. Hukkaan meni rahat eikä saanut vaihdettua toiseen elämykseen. Palvelut eri paikkakunnalla.
Olen saanut sekä ostanut Elämyslahjoilta paljonkin lahjakortteja. Heillä oli tarjouskamppis tuossa viime syksynä ja ostin monta erilaista elämyslahjaa -20% alennuksella (lähillä itselleni). Ihan näin esimerkkinä ostin hierontaa, yhden tanssin alkeiskurssin jne. koska sain Elämyslahjoilta ne edullisemmin kuin suoraan palveluntarjoajalta, ja tanssikurssista tiesin etten pääse ihan heti aloittamaan joten ostin sen edullisemmin kun sen alehintaan sain. Lahjakortit ovat kuitenkin 3 vuotta voimassa joten ei ollut kiire käyttää niitä ja jäin odottamaan, että pääsen aloittamaan kurssin.
Aikaa meni reilu 1,5v enkä vieläkään ollut saanutkaan aikatauluani niin, että pääsen haluamalleni tanssikurssille. Elämyslahjojen lahjakortit ovat monikäyttöisiä joten päätin hyödyntää tätä etua ja muutin tanssikurssin lahjakortin tallinnan hotellilahjakortiksi. Tuo lahjakorttien monikäyttöisyys on aivan loistava ominaisuus, sillä pari muuta "hutiostoa" tuli käytettyä hotellipakettiin. Viikonlopun hotellilomasta Tallinnassa maksoin n. 3€ kun muutin käyttämättömät lahjakortit tähän lomaan.
Itselläni ei ole pahaa sanottavaa Elämyslahjoista, olen aina saanut loistavaa palvelua. Lahjakorttien 3 vuoden voimassaoloaika on loistava etu, ja se että lahjakortit voi muuttaa toiseksi, niin itselläni on kaikki lahjakortit tullu aina käytettyä. Suosittelen, 6/5!
Onko kukaan ostanut lähiaikoina Elämyslahjojen kautta Nextoryn lahjakorttia?
Ostin joitain päiviä sitten 3kk:n tilaukseen oikeuttavan lahjakortin sukulaiselleni. Kun hän on yrittänyt lunastaa lahjaa, nettisivu ilmoittaa että koodi ei toimi. Olin asiasta yhteydessä Elämyslahjoihin, ja he lupasivat aktivoida koodin, mutta mitään ei ole tapahtunut.
Olen ollut siinä uskossa, että lahjakortin voi käyttää vaikka heti eikä mitään aktivointeja tarvita.
Up