neljäs lapsi vai ei?
Kommentit (28)
Meille on neljäs tulossa..
Jotenkin ajateltiin, että kolmas olisi se viimeinen, mutta niin se vielä tuntui, että vauvakuume iski!
Jotenkin en jaksa stressata enää mistään, elämä kantaa!
Ja nuo kaikki maailman ylikansoittamispuheet on Suomessa aivan turhia, kun syntyvyys laskee jatkuvasti! Keskustellaan siitä yhden lapsen politiikasta sitten, kun saadaan Afrikka kuntoon..
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:38"]
Meille on neljäs tulossa.. Jotenkin ajateltiin, että kolmas olisi se viimeinen, mutta niin se vielä tuntui, että vauvakuume iski! Jotenkin en jaksa stressata enää mistään, elämä kantaa! Ja nuo kaikki maailman ylikansoittamispuheet on Suomessa aivan turhia, kun syntyvyys laskee jatkuvasti! Keskustellaan siitä yhden lapsen politiikasta sitten, kun saadaan Afrikka kuntoon..
[/quote]
Meinaatko, että ylikansoittumisesta johtuvat globaalit ongelmat eivät kosketa tulevaisuudessa juuri Sinun lapsiasi eivätkä he joudu kärsimään niistä?
Mitä enemmän tenavia, sitä huonompi tulevaisuus heitä odottaa. Lue tutkimuksia. Anna jo siitetyille paremmat eväät elämään äläkä mene alapää edellä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:14"]
KYLLÄ LAPSIA VAIN LISÄÄ JOS SILTÄ TUNTUU ! <3 :)
[/quote]
Voi taivaan talikynttilät!!! Jos siltä TUNTUU!!! Katsokaa onko varaa elättää lisäsuita. Älkää mun rahapussille tulko. Tämä sossuyhteiskunta on tiensä päässä. Lapsia tehdään VAIN se määrä, kuin on itsellä mahdollisuuksia heidät kouluttaa ja tukea tietysti kaikella tavalla. Ei ole pitkä aika, kun koulutusmaksut tulevat. Eivät kiitä jälkeläisenne teitä, kun viette heiltä tulevaisuuden.
Minäkin sanon kyllä. Itselläni viides, ja viimeinen tulossa hetkenä minä hyvänsä. Nelonen on 5-vuotias, vanhin 12. Ajattelin silloin kun kuopus syntyi, että hän on viimeinen. Nyt kaikki tuntuu jotenkin uudelta ja ihmeelliseltä. Muut lapset on jo aika isoja. Olin unohtanut monia raskauteen liittyviä juttuja. Tämä on ihana olotila ja vauva erittäin tervetullut
Älkää enää tehkö lisää