Nykyajan työelämä on täyttä KURAA!!!!!!!
Kaikki HYVÄT työpaikat on varattu. Mol täynnä pelkkää kuraa, missä samat yritykset hakevat melkein joka kuukausi uusia työntekijöitä. Työnantajat ovat ihan perseenreikiä nykyään, kyttäystä, naurettavaa ja lapsellista johtamista, todella huonoa johtamista. Pitäisi osata sitä ja tätä, mutta palkka mikä maksetaan on aivan surkea. Esimerkiksi tämä Teleperformance joka hakee koko ajan uusia työntekijöitä, kokoaikatyön tuntipalkka 11,13 eur tunnissa, HALOO. Maksakaa parempaa palkkaa. Työ on kuluttavaa, raskasta, hektistä, pitää osata sitä ja tätä ja tuota ja kuunnella typeriä asiakkaita. Suomi on suuri persereikä, missä vain harvoilla on se HYVÄ TYÖPAIKKA, muut tekee pelkkää kuraa. Ja sitten pitäisi olla kamalan ylpeä että saa olla töissä, herätkää lampaat.
Kommentit (32)
Tästä syystä olen jäänyt osa-aikaiseksi kun edellinen työpaikkani meni konkkaan. Olen hinnoitellut vapaa-aikani ja tullut siihen tulokseen, että 2-3 päivää viikossa riittää mulle kiitos.
Jos mitenkään pärjään rahallisesti, en mene ikinä enää kokoaikaiseksi.
ongelma on myös rakenteellinen; läheiseni työpaikalle kaivataan kipeästi lisäkäsiä, mutta esimies saisi palkata vain välitysfirman kautta. Välitysfirma taas nappaa itselleen ekstrarahat, jotka oli tarkoitettu sille palkattavalle, ja maksaa tälle TES:n minimin. Hakemuksia ei tämän takia juuri tule.
Onneksi en ole työnhakija. Kaikki työpaikkailmoitukset on täynnä sellaista ”hyvän pöhinän” meininkiä ja tuhria korusanoja maustettuna englanninkielisillä titteleillä. Yritä sieltä sitten löytää joku, joka vastaisi osaamistasi ja tuntuisi houkuttelevalta.
jaaha, tämä oli taas tämä, joka rämpyttää lentokonetilaa ja plussaa itselleen ja miinusta muille sen kun ehtii.
Kumpa voisi laittaa aivot autopilotille työpäivän ajaksi niin olisi ehkä jotain toimintaa pääkopassa työajan ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa voisi laittaa aivot autopilotille työpäivän ajaksi niin olisi ehkä jotain toimintaa pääkopassa työajan ulkopuolellakin.
Niinpä. Tässä melko hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössäkin joutuu antamaan kaikkensa ja enemmänkin firmalle. Kova paine ja stressi on ainainen seuralainen firmassa kuin firmassa. Kaikki vaan toivovat, että kunpa sitä selviäisi tämänkin päivän ja pystyisi jatkamaan ahertamista.
Olisi ihanaa kun ei paljon töissä tarttis käydä. Voisi elää sen sijaan että orjana raataa itsensä hengiltä
Olen lopettanut stressaamisen työelämästä. Stressaaminen on raskasta.
Tämä. Tuntuu että kaikki tutut ja ystävät on uupuneita ja kyllästyineitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä olen jäänyt osa-aikaiseksi kun edellinen työpaikkani meni konkkaan. Olen hinnoitellut vapaa-aikani ja tullut siihen tulokseen, että 2-3 päivää viikossa riittää mulle kiitos.
Täällä sama. Siirryin keikkalaiseksi ja poimin vain itselle sopivia vuoroja mukavista paikoista. 3 pitkää vuoroa viikko, joten omaa aikaa on. Palkkaa tulee omiin tarpeisiin ihan ok. Vapaat ja lomat on siellä missä haluan. Työvelvoite eikä lomakiellot ole riesana. Työnkuva huomattavasti kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Siirryin keikkalaiseksi ja poimin vain itselle sopivia vuoroja mukavista paikoista. 3 pitkää vuoroa viikko, joten omaa aikaa on. Palkkaa tulee omiin tarpeisiin ihan ok. Vapaat ja lomat on siellä missä haluan. Työvelvoite eikä lomakiellot ole riesana. Työnkuva huomattavasti kevyempi.
Kreikassa keskivertopalkka on jotain 800-900euroa ja lain puitteissa työpäivä voi nykyään olla 13tuntia. Että veikkaan, et et ihan kreikkalaiseksi vielä ole siirtynyt.
Työelämä toimii kuin psykopaatti. Käyttää työntekijöitä vain välineinä.