Hus-pomo: valtio ei maksa enää yhtään koronatestiä – testimäärät romahtavat pian
Erittäin hyvä! On ollut aivan käsittämätöntä verovarojen tuhlausta tämä jatkuva, pienestäkin nenänvuodosta ramppaaminen kalliissa testeissä. Lisäksi PCR -testin luoja itsekin on todennut, että se antaa vääriä tuloksia, koska ei ole suunniteltu Koronaa varten - on liian herkkä ja antaa positiivisen tuloksen, vaikka ei olisi aihetta. Meidän perheestä ei ole kukaan käynyt kertaakaan testissä vaan olemme ihan kotona sairastaneet nuhan pois, jos sellaista nyt on edes ollut
Kommentit (46)
Jaahas, tällä pedataankin sitten pakkorokotuksia takaoven kautta.
Kun ihmisten pitää maksaa 200e/testi omasta pussista päästäkseen harrastuksiin, julkisen liikenteen kulkuneuvoihin ja töihin, on tämä suoraan sanottuna ainoastaan keino kiristää ihmiset ottamaan piikki vasten tahtoaan, jotta he voivat jatkaa "normaalia" elämää. Sana "normaali" lainausmerkeissä, koska tämä ei ole normaalia nähnytkään. Tämä on terveysfasismia.
Euroopan parlamentti muuten linjasi, että ketään ei saa syrjiä rokotusstatuksensa perusteella, ja että KAIKILLE pitää taata mahdollisuus ILMAISEEN koronatestiin. EU:n mallioppilasta suomea ei yhtäkkiä kiinnostakaan säännöt?
https://www.europarl.europa.eu/news/en/press-room/20210422IPR02606/eu-c…
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta asiantuntijoiden mukaan testaamisen määrää rokotettujenkin keskuudessa pitäisi lisätä.
miksi hus-pomo on laitettu asialle, ilmoittamaan valtion säästötoimista? eikö hallituksella ole munaa tiedottaa asioita, laitetaan joku muu asialle.
Eikö kenestäkään ole merkillistä, että tartuntamäärät lisääntyy heti kun mediassa laitetaan jotain pelottelujuttuja kiertoon. Väki sitten syöksyy joka aivastuksesta välittömästi testiin, kun korona pelottaa niin kauheasti. Heistä suurin osa sairastaisi sen kuitenkin kuin minkä tahansa flunssan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenestäkään ole merkillistä, että tartuntamäärät lisääntyy heti kun mediassa laitetaan jotain pelottelujuttuja kiertoon. Väki sitten syöksyy joka aivastuksesta välittömästi testiin, kun korona pelottaa niin kauheasti. Heistä suurin osa sairastaisi sen kuitenkin kuin minkä tahansa flunssan.
Joku voisi sanoa että "me tienaataan tällä"
Rokottaminen on maksanut Suomelle n. 1000 miljoonaa = 1 miljardin. Rokotteeseen itsessään on mennyt 300 miljoonaa (30 e/rokote sisältäen logistiikan), palkatut sairaanhoitajat (eli rokotteiden antajat) 20 min/rokotekerta eli sairaanhoitajan tuntipalkka / rokote = 10 e (2-3 annettua rokotetta tunnissa) = 100 miljoonaa.
Lopuksi kulut työpaikoille rokotteen aiheuttamista poissaoloista eli itse rokotustapahtuma, siitä monille tulleet sairauspäivät (kuumetta yms.) = 600 miljoonaa. Joten se siitä "ilmaisesta" rokotuksesta. Halvemmaksi on tullut kaikki sairaanhoito koronaan liittyen, vaikka sitä rokoteuskovaiset eivät halua myöntää. Jos lasketaan kuluiksi vielä rokotehaitoista tullut sairaanhoito (sydänongelmat, aivoinfarktit, neurologiset ongelmat) niin ne vasta tällä hetkellä kuormittavatkin sairaanhoitoa. Niistähän ei saa jostain syystä uutisoida?
Terveisin, Tilastomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta asiantuntijoiden mukaan testaamisen määrää rokotettujenkin keskuudessa pitäisi lisätä.
miksi hus-pomo on laitettu asialle, ilmoittamaan valtion säästötoimista? eikö hallituksella ole munaa tiedottaa asioita, laitetaan joku muu asialle.
Sillätavoin jos on semmoista kerrottavaa mitä ei muullatavoin oikein voi. Ja nyt on.
Oma saldoni:
0 koronatestiä
1 sairastettu kotikorona
0 rokotetta
= olen passitonta pohjasakkaa.
Reilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolivuosittainen rokotus pakolliseksi kaikille ja testaukset voitaisiin lopettaa.
Rokote suojaa 63% oli oletus, eli ei leviämistä estä suurissa tapahtumissa, rajoita, suojaa, eristä valitettavasti ainoa toimiva taktiikka.
Ettekö seuraa uutisia ollenkaan, omicron.
En seuraa enää. Liikaa paskapuhetta uutisissa. Jokainen kuka kaivaisi vähän lukuja ja tietoa, huomaisisi saman. Mutta perus kansalainen on tyhmä kuin saapas. Mutta se ei ole uutta. Tiedetään jo noista "ämpäri-jonoista" miten fiksu tuommoinen suomalainen perus juntti on. Jessus!
Vierailija kirjoitti:
Oma saldoni:
0 koronatestiä
1 sairastettu kotikorona
0 rokotetta
Reilua?
Muista, että sairastaminen ei tuo pitkää immuniteettia.
Vierailija kirjoitti:
Testaamiset lopetetaan koska rokotetut on kohta tartunnoissa ja sairaalatilastoissa enemmistö ja heillä ei olisi sen jälkeen mitään perustetta passille eikä rokotusten pakottamiselle.
Jos väestöstä 100% oli rokotettuja, olisivat kaikki tartunnan saaneet ja hoitoa vaativat rokotettuja.
Rokottamattomalla on kuitenkin se joku 40x mahdollisuus saada tartunta ja joutua tehohoitoon.
Rokote on tehokas suoja vakavia tautimuotoja vastaan, mutta koska rokottamattomia löytyy joka tapauksessa, on heidänkin suojelemisekseen testaaminen edelleen tärkeää.
Olisi tietysti ihan kiva, että rokotte olisi taikaratkaisu, jonka avulla kaikista muista toimista voitaisiin luopua, mutta sitä se ei ole - eikä sen ole sitä väitettykään olevan.
Vierailija kirjoitti:
Oma saldoni:
0 koronatestiä
1 sairastettu kotikorona
0 rokotetta
Reilua?
Näinpä.
Olen ollut auton kyydissä ilman turvavyötä, eikä minulle käynyt mitään.
Turvavyöt ovat ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma saldoni:
0 koronatestiä
1 sairastettu kotikorona
0 rokotetta
Reilua?
Muista, että sairastaminen ei tuo pitkää immuniteettia.
Ainakin 1,5v kestävää immuniteettia todettu, sekä 13 kertainen suoja rokotteeseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma saldoni:
0 koronatestiä
1 sairastettu kotikorona
0 rokotetta
Reilua?
Näinpä.
Olen ollut auton kyydissä ilman turvavyötä, eikä minulle käynyt mitään.
Turvavyöt ovat ihan turhia.
Wanha ja ontuva vertaus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolivuosittainen rokotus pakolliseksi kaikille ja testaukset voitaisiin lopettaa.
Rokote suojaa 63% oli oletus, eli ei leviämistä estä suurissa tapahtumissa, rajoita, suojaa, eristä valitettavasti ainoa toimiva taktiikka.
Ettekö seuraa uutisia ollenkaan, omicron.
En seuraa enää. Liikaa paskapuhetta uutisissa. Jokainen kuka kaivaisi vähän lukuja ja tietoa, huomaisisi saman. Mutta perus kansalainen on tyhmä kuin saapas. Mutta se ei ole uutta. Tiedetään jo noista "ämpäri-jonoista" miten fiksu tuommoinen suomalainen perus juntti on. Jessus!
Kyllä perusjuntti luultavasti käsittää ja oivaltaa, mutta tottelee vanhalla kaavalla kunnes toisin ohjeistetaan.
Rahareikä ja rahareikä. Nyt kun on tulossa uusi variantti, josta ei tiedetä vielä juuri mitään, eikö vastuullinen teko olisi LISÄTÄ testausta toistaiseksi? Näin kai muualla toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahareikä ja rahareikä. Nyt kun on tulossa uusi variantti, josta ei tiedetä vielä juuri mitään, eikö vastuullinen teko olisi LISÄTÄ testausta toistaiseksi? Näin kai muualla toimitaan.
Tarttuu vain laajemmin testatessa niin että parempi pelata aikaa kunnes selviää että miten vaikeaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Testaamiset lopetetaan koska rokotetut on kohta tartunnoissa ja sairaalatilastoissa enemmistö ja heillä ei olisi sen jälkeen mitään perustetta passille eikä rokotusten pakottamiselle.
Niinkö meinaat. Kyllä tuohon on vielä melko pitkä matka...
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/summary_cov19inc…
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, negatiivinen tulos on muutenkin parempi, kun passiin luottaminen.
Rokotteet ovat maksaneet tähän mennessä 600 miljoonaa. Ihan virallista tietoa.