Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtavaa Sanna Ukkola

Vierailija
02.12.2021 |

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Uusi päivä, uudet kiukuttelut. Koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Entä jos olisit yhden päivän kiukuttelematta? Kokeile edes.

Vierailija
62/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiahan ihmiset on. Ei paljon riitä ymmärrystä toisten ihmisten elämäntilanteisiin. Tyhmäksi voi sitten haukkua kun ei itsellä ajatus taivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olemme vastuuttomia ääliöitä?

Rokote kun

ei estä saamasta tartuntaa

ei estä levittämistä (eilen oli koko epidemian KORKEIMMAT tartuntaluvut)

ei estä sitä, että uusia variantteja tuodaan tänne (me ei niitä ainakaan tuoda, koska me ei päästä matkustamaan)

ei edes estä joutumasta tehohoitoon

niitä pitää ottaa 6-9 kuukauden välein aina lisää

Mulla riskinä eräiden terveysongelmien pahentuminen ja äiti sai veritulpan ekasta piikistä. Lähipiirissä ja Fimeassa paljon muutenkin haittoja. Pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta, koska aikaa ei ole kulunut tarpeeksi. Pzifer tuomittu aiemmin petoksista ja lahjonnasta ja tunnettu korruptiosta.

Että joo, ollaan sitten vastuuttomia. Hyvä kuitenkin, että Ukkola sanoo, ettei pakkopiikkejä saa tulla.

Vierailija
64/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasta särki;

hammaslääkäri tarjosi puudutuspiikkiä -kieltäydyin,

hammaslääkäri tarjosi porausta -kieltäydyin,

hammaslääkäri tarjosi särkylääkettä -kieltäydyin.

hammaslääkäri tarjosi vettä -kieltäydyin.

Minä en kehooni mitään ota. Minä ole minä, minä, minä...

Lyön vetoa, että monet rokotevastaiset julkkikset ovat käyneet vaivihkaa kuitenkin ottamassa ne piikit.

Vierailija
65/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa ihan rauhassa kieltäytyä rokotteesta, mutta kohta, kun tehohoitopaikat loppuu, niin rokottamattomille ei niitä p7dä antaa, koska jos rokote ei kelpaa, niin ei sitten muukaan huuhaahoito. Teidän takia koronasta selviäminen pitkittyy!

Kun nyt ensin maltettaisit syytöksissäsi odottaa ensi viikkoon tutkimuksia siitä, tehoaako rokote omikroniin. Jos ei tehoa, mikään sanomasi ei pidä enää paikkansa. Tilanne on mahdollisesti muuttunut radikaalisti ja tämä tuntuu olevan monelle käsittämätöntä. Jos omikronin takia rokote on päivitettävä, en ota wuhanin varianttiin suunniteltua rokotetta enää kolmatta annosta. Kaksi rokotetta sitä saa riittää, kunnes Suomeen saadaan tuotua päivitettyä. Omikron leviää niin nopeasti, että on kohta valtavariantti. Vaikka wuhanin varianttiin tehdystä kolmannesta rokotteesta jotain hyvin rajallista hyötyä olisikin, se ei mielestäni enää ylitä haittoja, kun uusi pitää kuitenkin heti keväällä ottaa omikroniin. Ei tietoa ole tarpeeksi tehdä kolmansista rokotuksista pakollisia! Suurimmalla osalla maailman väestöstä ei ole ensimmäistäkään rokotetta. Lännen hybris puree vielä omaan nilkkaan.

Vierailija
66/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kolmannekseen, mitä sitten vaikka kaikki rokotevastustajat olisivatkin vähä-älyisiä? Tyhmilläkin ihmisillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen. Kyllähän länsimaisissakin demokratioissa on lääketieteen nimessä tehty yhtä sun toista ihmisten tietämättömyyttä hyväksikäyttäen, mutta ei esim. Tuskegeen ihmiskoetta minään sivistyksen riemuvoittona voida pitää.

Harmi, ettei ole tutkittu rokotteesta kieltäytyvien ja älykkyyden/tyhmyyden yhteyttä. Oma veikkaukseni on, että mensan jäsenissä on keskimääräistä enemmän koronarokottamattomia. Itselläni on hyvin korkea äo, enkä rokotetta aio ottaa.

Sama homma. Äo:ni on sen verran korkea, etten sitä tohdi tässä edes kertoa. Mutta sinänsä se on täysin epärelevantti detalji mitä tulee ihmisen oikeuteen päättää omasta elämästään.

67/67 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt mä ymmärrän. Siis porukka jättää rokotukset ottamatta koska vastustaa passia :DD

Niin mitä väliä vaikka nyt vähän henki lähtis tai joutuu teholle, mut kunhan passia ei tule!

Moni ottaa rokotukset, mutta vastustaa silti passia. Kuten minä.

🇺🇦🇮🇱