Huh tuota Janne Tulkkia.
3 lasta ja kaikilla eri äiti. Monta avioliittoakin takana. Miksi joka suhteeseen tehdään lapsi?
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:26"]
Eikä mene kuulemma enää ikinä naimisiin. Lehdessä luki, että on hankkinut uuden asunnon lapsensa koulun läheltä.
[/quote] Ettei olisi kaappitapaus kun naissuhteet ei näköjään toimi ?
Onko mikään ihme. ;) Tosi hurmaava ja seksikäs mies!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:22"]
Janne on muuten todella hyvin varustettu mies.
[/quote] No mahtuiks se sinnuun ?
Jokainen elää elämäänsä omalla tyylillään:) :) :)
Tuskinpa ne nimet suuria salaisuuksia ovat, nykyiseen perheeseensä kuuluu myös vaimon samanikäinen poika kuin tämä Jannen nuorin lapsi. Eiköhän siellä uusimaalaisessa pienessä kyläkoulussa hyvin tiedetä keistä on kyse. Kaikkia hyvää heille toivottelen. Jannella muuten on mieletön ääni, en ole koskaan ymmärtänyt miksei ole suositumpi tai miksei ollut pinnalla pidempään. Janne osaa myös tanssia hyvin!
Jannella on kaunis matala ääni, ja ainakin minun mielestä hän alkoi jossain vaiheessa laulamaan kappaleita, missä tuo hänen äänensä ei tullut oikein esiin. Fanithan tykkäsi hulluna esim. hänen matalista "murahduksistaan" yms. lauluissaan. Seksikäs ääni!!!!!
Eikä mene kuulemma enää ikinä naimisiin. Lehdessä luki, että on hankkinut uuden asunnon lapsensa koulun läheltä.
Ei taida mies oppia menneistä... Sattumalta satuin samaan paikkaan alkukeväästä ja naisten piiritys vaan jatkuu. Ei kai kukaan mies sellaiselle ole immuuni, kun vaan nyt janne malttais pitää pään kylmänä!
Siis naiset piirittää Jannea vai Janne naisia????
Janne on muuten todella hyvin varustettu mies.
Taidat sitten tuntea läheisestikin? Kerro ihmeessä lisää..
Aika itteensä täynnä oleva ukko, ei siinä paljon tummat äänet auta. Tekee itsestään numeron kun ilmestyy paikalle. Ihan pirun ärsyttävää kun joka kerta on sama juttu. Tekis mieli joku kerta tokasta että joo joo mä tiedän että sä oot janne tulkki, nyt voit käyttäytyä normaalisti.
Onks janne ujo vai epävarman oloinen naisseurassa? Jos se vaan peittää ujouttaan sellasen kuoren taakse.?
Onks Janne ihan oikeesti sellanen kun joku tuossa aikasemmin kertoi, että käyttäytyis jotenki huomionhakusesti yksityiselämässäänkin?? Jotenkin siitä on vaan aina saanu sellasen vaatimattoman oloisen kuvan, ehkä oon ollu sitten väärässä.