Nyt se tapahtui.. Olen ihastunut, jopa rakastumassa toiseen
Mieheen. Tunnen itseni inhottavaksi, vihaan itseäni tällä hetkellä. Mutta olen rakastumassa työkaveriini.
Pahinta on se, että molemmat olemme varattuja, molemmilla on alle vuoden ikäiset esikoiset. Flirttiä ja silmäpeliä on molemminpuolin. Nyt en saa nukuttuakaan.
Mieheni petti minua vauvan ollessa 6 kk. Sen jälkeen rakkauteni on hiipunut paljon, nyt huomaan, että rakkaus on syttynyt toiseen mieheen. Tämä on kamalaa. Haukkuja tulee. Mitä helvettiä mä teen???
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:09"]Töissä taas... Ihastus sairaslomalla. Onneksi. Saan vähän olla "rauhassa". Itsekin ajattelin ensin, että tämä olisi ns "kostoihastus" miehen pettämisen jälkeen. Parempi varmaan vaan odottaa, että ajan kanssa menisi ohi.
Huoh. Mieheni laittoi juuri viestin töihin ja haistatteli vittua, kun en ollut muistanut laittaa lapsen lapasia oikeaan laatikkoon... Taas tuli tunne, että haluan tuosta eroon. Ap
[/quote]
Kuka haistattelee vittua jos lapaset on väärässä laatikossa? Kamala mies :(
Auts mikä tilanne :/ sun mies on kyllä kylmän oloinen. Olisit varmasti onnellisempi, jos eroaisit, vaikka se hullulta kuulostaakin. Voihan olla, että olette molemmat ihastuksesi kanssa ihastuneet toisiinne, koska se on teiltä perheellisiltä ns. Kiellettyä. Jos olisitte molemmat sinkkuja, olisitteko edes ihastuneita toisiinne?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 14:09"]Töissä taas... Ihastus sairaslomalla. Onneksi. Saan vähän olla "rauhassa". Itsekin ajattelin ensin, että tämä olisi ns "kostoihastus" miehen pettämisen jälkeen. Parempi varmaan vaan odottaa, että ajan kanssa menisi ohi.
Huoh. Mieheni laittoi juuri viestin töihin ja haistatteli vittua, kun en ollut muistanut laittaa lapsen lapasia oikeaan laatikkoon... Taas tuli tunne, että haluan tuosta eroon. Ap
[/quote]
Kuka haistattelee vittua jos lapaset on väärässä laatikossa? Kamala mies :(
[/quote]
Mietin ihan samaa :/ on kyllä sovinistin kuuloinen!
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:28"]
Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, kävimme myös terapiassa pettämisen jälkeen. Silloin halusin lapsen kannalta, että olisi ehjä perhe. Tuntuu vain, että rakkauteni on kuolemassa miestäni kohtaan, en vain uskalla erota... Pelkään ihmisten reaktioita liikaa. Ap
[/quote]
Ja niitä reaktioita et sitten pelkää, kun pukkaatte uuden miehen kanssa uusioperheen pystyyn ja teidän luona käy 1 vuotias joka toinen viikko isänsä luona asumassa :)
Juu, tuosta ei varmaan mitään reaktiota tulekaan, että otat oman vuoden ikäisen penskan kainaloon ja työkaveris, vuoden ikäisen penskan isä eroaa hui niin ihanan huuman takia :D
Millainen ihastuksesi on luonteeltaan? Mitä hänessä on sellaista mitä ei miehessäsi?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:28"]
Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, kävimme myös terapiassa pettämisen jälkeen. Silloin halusin lapsen kannalta, että olisi ehjä perhe. Tuntuu vain, että rakkauteni on kuolemassa miestäni kohtaan, en vain uskalla erota... Pelkään ihmisten reaktioita liikaa. Ap
[/quote]
Ja niitä reaktioita et sitten pelkää, kun pukkaatte uuden miehen kanssa uusioperheen pystyyn ja teidän luona käy 1 vuotias joka toinen viikko isänsä luona asumassa :)
Juu, tuosta ei varmaan mitään reaktiota tulekaan, että otat oman vuoden ikäisen penskan kainaloon ja työkaveris, vuoden ikäisen penskan isä eroaa hui niin ihanan huuman takia :D
[/quote]
Sanooko Ap , että on perustamassa uusioperhettä? Luepa uudelleen.
Unohda se ihastus ja keskity nyt mieheesi ja teidän suhteeseen ja sen korjaamiseen
No ihastuksesi siis vaikuttaa olevan valmis pettämään naistaan, vaikka heillä on nuori lapsi. Ei kovin hyvältä näytä hänkään. Voisit tulla sitteen hänen pettämäkseen ja koko kylä on täynnä trumatisoituneta lapsia. Toki ymmärrän tilanteen, mutta olisiko tässä bensana rakkauden liekkeihin se, että tiedät ettei pitäisi. Kielletty hedelmä ja vihreämpi ruoho saa valitettavasti tunteet pintaan. Rauhottukaa vaikka ihan lapsien vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:19"]Millainen ihastuksesi on luonteeltaan? Mitä hänessä on sellaista mitä ei miehessäsi?
[/quote]
Hän on täydellinen. Sydäntä riistää, ettei hän ole minun. En halua moraalisista syistä kertoa minun ihastusta hänelle, koska hänellä on vaimo ja lapsi. En halua olla perheenrikkoja.
Hän ei ikinä sanoisi minulle pahasti, puhuu minulle erittäin kauniisti, ei ikinä ole korottanut ääntänsä minulle, vaikka töiden puolesta tullut monta yhteenottoa. Hän puhuu niin kauniisti äidistään. Mieheni on kaikkea muuta. Hän ei kunnioita minua pätkääkään, vaikka minä puhun aina nätisti, harvoin korotan ääntäni hänelle. Suuttuessani kyllä huudan. Mies nykyään vain haukkuu minua mm. Lehmäksi, haistattelee vittua ja syyttää minua kaikesta, jos Jokin on mennyt pieleen. Ap
Haluan siis korostaa, että en ikimaailmassa tekisi hänen kanssaan mitään, niin kauan, kun hän on yhdessä vaimonsa kanssa. Jos hän olisi eronnut, olisi asia toisin. Ap
On kieltämättä inhottava tilanne :/ näin ulkopuolisen silmään näyttää siltä, että olet kyllästynyt miehesi pompotteluun ja haluaisit jonkun kiltimmän, nyt kun huomaat sellaisen, ihastut heti.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 07:42"]Oletko Ap miettinyt sitä, mitä tapahtuisi, jos eroaisit miehestäsi? Kenties ihastus saattaa kakata, mistä sitä tietää? Voimia <3
[/quote]
Ihastus saattaa kakata?? Whaat? :D
Oon ollut Ap samassa tilanteessa, ihastus lopahti, kun erosin miehestäni. Ei ollut enää "kielletty". Erottiin eri syistä kumminkin.
Miksi Ap pelkäät muiden reaktiota liikaa? Se on sinun elämäsi, ei muiden.