Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui.. Olen ihastunut, jopa rakastumassa toiseen

Vierailija
01.03.2015 |

Mieheen. Tunnen itseni inhottavaksi, vihaan itseäni tällä hetkellä. Mutta olen rakastumassa työkaveriini.
Pahinta on se, että molemmat olemme varattuja, molemmilla on alle vuoden ikäiset esikoiset. Flirttiä ja silmäpeliä on molemminpuolin. Nyt en saa nukuttuakaan.
Mieheni petti minua vauvan ollessa 6 kk. Sen jälkeen rakkauteni on hiipunut paljon, nyt huomaan, että rakkaus on syttynyt toiseen mieheen. Tämä on kamalaa. Haukkuja tulee. Mitä helvettiä mä teen???

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua suhteemme "alussa" (olimme olleet yhdessä pari vuotta, ei lapsia). Pääsimme yli sinnikkäällä työllä ja halulla olla yhdessä.

Pettäminen tapahtui erittäin tukevassa humalassa, eksän kanssa josta ei edes pidä. Olivat sattumalta samassa baarissa, mies kertoi shokissa kaiken heti kotiin tultuaan. Meni vuosi kunnes olin "unohtanut" ja "ok" asian kanssa. Päätin antaa anteeksi ja mies päätti olla luottamuksen arvoinen.

Jos olisi tapahtuman jälkeen vittuillut väärästä laatikosta löytyneistä tavaroista tai olisi ylipäätään pettänyt raskauden aikana pilaten onnelliset odotusmuistot, oisin nostanut kytkintä. Mies oli erittäin nöyrää poikaa siiheksi että olin jälleen ns. normaali itseni.

_

Ja kuka pettää raskaana olevaa naista, ei saatana! Saati ole tuollainen kontrollifriikki mulkku että oikein erikseen laittaa viestiä vain vittuillakseen siitä että tavara X on paikassa Y? Kamalalta kuulostaa, kestät mieheltäsi varmaan paljon.

Eroa, älä työkaverisi takia, vaan itsesi takia. Ei lapsellakaan voi olla hyvä tuollaisessa ilmapiirissä.

_

Toivottavasti et tee mitään liikettä työkaverisi suuntaan ennen kuin voit olla varma että hän on päättämässä suhdettaan. Mieti, jos heillä on kotona ihanaa ja kaikki hyvin, mutta mies sikailee. Et haluaisi olla työkaverisi puolison asemassa siinä tilanteessa.

Vierailija
2/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:36"]

Haluan siis korostaa, että en ikimaailmassa tekisi hänen kanssaan mitään, niin kauan, kun hän on yhdessä vaimonsa kanssa. Jos hän olisi eronnut, olisi asia toisin. Ap

[/quote]

No äkkiäkös se eroaa, kun annat pimppaa ja sitten käräytät sen vaimolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:39"]

Mun mies petti mua suhteemme "alussa" (olimme olleet yhdessä pari vuotta, ei lapsia). Pääsimme yli sinnikkäällä työllä ja halulla olla yhdessä.

Pettäminen tapahtui erittäin tukevassa humalassa, eksän kanssa josta ei edes pidä. Olivat sattumalta samassa baarissa, mies kertoi shokissa kaiken heti kotiin tultuaan. Meni vuosi kunnes olin "unohtanut" ja "ok" asian kanssa. Päätin antaa anteeksi ja mies päätti olla luottamuksen arvoinen.

Jos olisi tapahtuman jälkeen vittuillut väärästä laatikosta löytyneistä tavaroista tai olisi ylipäätään pettänyt raskauden aikana pilaten onnelliset odotusmuistot, oisin nostanut kytkintä. Mies oli erittäin nöyrää poikaa siiheksi että olin jälleen ns. normaali itseni.

_

Ja kuka pettää raskaana olevaa naista, ei saatana! Saati ole tuollainen kontrollifriikki mulkku että oikein erikseen laittaa viestiä vain vittuillakseen siitä että tavara X on paikassa Y? Kamalalta kuulostaa, kestät mieheltäsi varmaan paljon.

Eroa, älä työkaverisi takia, vaan itsesi takia. Ei lapsellakaan voi olla hyvä tuollaisessa ilmapiirissä.

_

Toivottavasti et tee mitään liikettä työkaverisi suuntaan ennen kuin voit olla varma että hän on päättämässä suhdettaan. Mieti, jos heillä on kotona ihanaa ja kaikki hyvin, mutta mies sikailee. Et haluaisi olla työkaverisi puolison asemassa siinä tilanteessa.

[/quote]

Olitkin jo vastannut, joten lisään että hyvä ettet ole viemässä asiaa työkaverin kanssa eteenpäin :)

Uskon omasta kokemuksesta, että oot vaan hurmaantunut nyt, menee varmasti ohi. Jos asuu itsekeskeisen "isännän" kanssa, voi jokainen kiltti "naapurinpoika" alussa houkuttaa. Muuttaisit omillesi, keskityt eroon sekä lapseen ja valmistautuisit ero-ihmettelijöihin, sukulaisten reaktioihin, yms. Kun pöly on laantunut, näät kaiken kirkkaammin!

Vierailija
4/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 20:39"]Mun mies petti mua suhteemme "alussa" (olimme olleet yhdessä pari vuotta, ei lapsia). Pääsimme yli sinnikkäällä työllä ja halulla olla yhdessä.

_

_

[/quote]

Kiitos tästä. Tämä ketjun aloittaminen sai silmiäni hieman auki enemmän. Jotenkin sitä tulee sokeaksi, ja ajattelee, että kaikissa kodeissa pariskunnat puhuu toisillensa rumasti. Mutta nyt tajuan, että eihän se näin ole. Ja juurikin tuo, että itseni ja etenkin lapsen takia ero tekisi hyvää. Kiitos sinulle, kaikkea hyvää <3 Ap

Vierailija
5/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies just petti sua, ja nyt olet ihastunut mieheen ketä pettää myös vaimoaan, jolla pieni lapsi. Nyt sun kannattaa selvittää asiat sun miehen kanssa tai erota. Ja et todellakaan pelaa mitään varattujen miesten kanssa. Ja miksi mietit niin kuumeisesti mitä muut ajattelee, ei ne elä sun elämää. Nyt ryhdistäydyt ja teet tilanteelle jotain mikä on parhaaksi sulle ja sun lapselle. Ja ette voi pelkästään lapsen takia olla yhdessä, se ei pidemmän päälle tee kenellekään hyvää.

Vierailija
6/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap, voimia! Sulla on kamala mies! Jos eroaisitte, saisit vain keskittyä itseesi ja lapseen!

Vierailija
7/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa flirtti ja silmäpeli? Onko jo niin pitkällä että voi luokitella pettämiseksi?

Vierailija
8/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saman ikäinen ihastuksesi kanssa?

Vierailija
9/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs satu.

Ensin nannyn perheen tuttava mies, rikas ja komea, sitten juutalainen, sitten työkyvyttömyyseläkeläinen ja nyt varattu työkaveri.  Joka kertomuksessa "Flirttiä ja silmäpeliä on molemminpuolin. ...Mitä helvettiä mä teen???"

Koska aiemmin olen arvuutellut ap:n olevan tekemistä vailla olevan mielenyerveyseläkeläisen, hän nyt kirjoittaa olevansa työpaikalla.

Vanhaan tapaansa ap syöttää kertomusketjuunsa lisää yksityiskohtia kuin puita nuotioon saadakseen jutun jatkumaan ja ollakseen puheenjohtaja sadussaan.

Jos pettämisestä puhutaan, tämä ap pettää ja petkuttaa keskusteluketjuun osallistujia, jotka antavat neuvoja vilpittömässä mielessä.  Varmaan nauttii saamastaan huomiosta.

Vierailija
10/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä taas... Ihastus sairaslomalla. Onneksi. Saan vähän olla "rauhassa". Itsekin ajattelin ensin, että tämä olisi ns "kostoihastus" miehen pettämisen jälkeen. Parempi varmaan vaan odottaa, että ajan kanssa menisi ohi.
Huoh. Mieheni laittoi juuri viestin töihin ja haistatteli vittua, kun en ollut muistanut laittaa lapsen lapasia oikeaan laatikkoon... Taas tuli tunne, että haluan tuosta eroon. Ap

Vierailija
11/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLIIS jätä sun mies. Ei ole hyväksi lapsellekaan elää tuollaisessa perheessä, jossa isä ei kohtele äitiä arvostavasti ja kunnioittavasti. Ole niin kiltti ja tee se, lapsesi takia. 

Voi olla, että olet ihastunut työkaveriisi koska hänessä on niitä piirteitä joita mieheltäsi toivoisit. Löydät varmasti toisenkin yhtä hyvän miehen, ja olet mieluummin yksin siihen asti kunnes hänet löydät. Mutta älä ainakaan tuollaisen miehen kanssa, joka pilaa lapsenne lapsuuden ja tekee sinusta surullisen ja katkeran, ennen pitkää.

Vierailija
12/33 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap miettinyt sitä, mitä tapahtuisi, jos eroaisit miehestäsi? Kenties ihastus saattaa kakata, mistä sitä tietää? Voimia <3

Vierailija
13/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja. :((

Vierailija
14/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää suhteessa se on väärin, sun mies teki väärin. Jätä sun mies.

Vierailija
15/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää nykyisen parisuhteen solmut. Vasta sen jälkeen on valmis elämään parisuhteessa, oli se sitten nykyisen tai uuden kumppanin kanssa. Varsinkaan lasten ollessa mukana yhtälössä ei teinitouhuille ole sijaa. 

Vierailija
16/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, kävimme myös terapiassa pettämisen jälkeen. Silloin halusin lapsen kannalta, että olisi ehjä perhe. Tuntuu vain, että rakkauteni on kuolemassa miestäni kohtaan, en vain uskalla erota... Pelkään ihmisten reaktioita liikaa.
Ap

Vierailija
17/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihamalla se paranee aina, ellei vaihda huonompaan ? Tuo pätee yleensä käyttötavaroissa, siis jos vaihtaa vaikka käytettyyn autoon, tai muuhun tavaraan. Voi saada romumman tai paremman, riski on aina.

Vierailija
18/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen "kosto ihastuminen" eli koska meheai on pettänyt sinua on sinulla tavallaan "lupa" tehdä samoin ja näin ollen olisitte tasoissa. Sivusta seuranneena tämän todistanut monessa parisuhteessa. En kannata toiminta mallia vaan mieluummin kunnon ero huonosta suhteesta kun se että lapsen takia leikitään onnellista perhettä.

Vierailija
19/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on musta aina ollut sellainen asia, joka ei keskustelulla tai terapialla lähde pois. 

Vierailija
20/33 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole aika yleistä, että lapsensaannin jälkeen etenkin naiset ihastuvat toiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi