Vartalotyyppisi?
Eli mikä on vartalotyyppinne ja oletteko siihen tyytyväisiä?
Minulla on pienet rinnat, iso peppu ja isot reidet & pohkeet, leveä lantio mutta hoikka vatsa mistä kylkiluut näkyvät... Näyttää peilistä omaan silmääni järkyttävältä ja ihan oudolta yhdistelmältä, osittain syynä geenit ja osittain pitkäaikainen kilpaurheilu.
Kommentit (36)
X eli selvästi erottuva vyötärö ja suunnilleen yhtä leveät hartiat sekä lantio. Tykkään.
Hoikahko mutta sopivasti habaa. Ei mikään narukäsi. Olen mies.
Päärynä ja hoikassa kunnossa. Ylä- ja alakroppa ovat eri paria, kun kaikki paino kertyy reisiin ja joskus lantiolle. Teininä tissittömyys oli ensimmäisen maailman ongelma numero 1 :D, mutta nykyisin oon pieniin rintoihini ihan tyytyväinen. Viime aikoina olen alkanut arvostamaan sitä, että vartalo on terve ja toimii, joten sen muoto on sivuseikka (ajoittaisista epävarmuuden hetkistä huolimatta)
Tiimalasi/päärynä. Kapea vyötärö, mutta pyllyä löytyy enemmän kuin etupuskuria. Oikein hyvä näin.
Tällä hetkellä vartalotyyppini on tällainen:
http://www.babymakingmachine.com/wp-content/uploads/2013/01/25-weeks-pregnant1.jpg
Tiimalasi, ja en ole koskaan ollut tyytyväinen vartalooni. Olen aina pitänyt itseäni poikamaisena, kapealanteisena yms. kunnes nyt 45-v otin tarkat mitat ja kävin jollain sivuilla (englanninkieliset) joilla oli laskuri, joka laski mikä vartalomalli on. Olen ihan ihmeissäni, kukaan ei ole koskaan myöskään sanonut, että mulla olisi tiimalasivartalo, mitään kehujakaan en ole koskaan saanut omalta mieheltäni. Mietin nyt, että minkälaiset vaatteet mulle sopis..
Kyllä se niin on että naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni.
Tiimalasi, vyötärö erottuu selvästi kun eestä päin katsoo, oikeesti on järkky pallomaha joka näkyy etenkin sivulta päin :D notkoselkä vielä oikein korostaa mahaa...
Vyötärö erottuu lantiosta hyvin, hoikka, normaalit kiinteät rinnat, pitkät sääret ja kai ihan ok peppu. Toisinaan olen tyytyväinen ja toisinaan taas en.
Miten te määrittelette sen tiimalasin tässä keskustelussa? Minun mittani ovat 101-77-105, eli vyötärö erottuu todella hyvin, mutta virallisestihan olen vartaloltani laatikko- tai banaanimallinen, koska erotuksen tulisi olla vähintään 30 cm.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:56"]
Miten te määrittelette sen tiimalasin tässä keskustelussa? Minun mittani ovat 101-77-105, eli vyötärö erottuu todella hyvin, mutta virallisestihan olen vartaloltani laatikko- tai banaanimallinen, koska erotuksen tulisi olla vähintään 30 cm.
[/quote]Tuolla sivulla jolla itse kävin, ei kyllä tarvinnut erotuksen olla 30 cm, vähempikin riitti tiimalasiin. Kyllä se varmaan googlella löytyy. Mun mitat 99-68-98. (pituus 170, paino 60) t. se 45-v
Olen oikeastaan aina jotenkin ajatellut olevani päärynä, koska lantioni on leveä ja reiteni vahvat. Mutta päivänä muutamana tajusin, että olen harteikas, joten kaipa olen sitten X-vartaloinen (tai tiimalasi). Mutta ei vyötäröni ole mitenkään erityisen kapea, erottuu toki selvästi ja ero vaikkapa omenavartaloon on selvä. En jaksa ottaa mittoja...
Aikalailla x-vartalo. Lantio ja hartiat linjassa ja kapea vyötärö. Aikalailla hoikka 164/55. Pienet tissit ja kapeat jalat.
Mulla leveähköt hartiat, pienet rumat tissit, leveä vyötärö, iso perse ja leveä lantio, lyhyet jalat. Kropassani ei ole mitään muuta hyvää kuin pyöreä persus. Kaikki muu on rumaa. Ihme että kukaan mies on ikinä voinut edes koskea minuun kiihottumisesta puhumattakaan.
Mikähän mä olen... Laiha tiimalasi? H muuten, mutta kyllä mulla vyötärö jonkin verran erottuu. Ja ihan tyytyväinen olen, vaikka ei trendikkäästi iso perse olekaan. Vatsa on littana ja ihan sopusuhtainen vartalo, niin kelpaa mulle.
kolmio isolla takamuksella