Vartalotyyppisi?
Eli mikä on vartalotyyppinne ja oletteko siihen tyytyväisiä?
Minulla on pienet rinnat, iso peppu ja isot reidet & pohkeet, leveä lantio mutta hoikka vatsa mistä kylkiluut näkyvät... Näyttää peilistä omaan silmääni järkyttävältä ja ihan oudolta yhdistelmältä, osittain syynä geenit ja osittain pitkäaikainen kilpaurheilu.
Kommentit (36)
Olen mallia tiimalasi, mutta tällä hetkellä ympärysmitassa on 10 cm liikaa rintojen, vyötärön ja lantion kohdalla. Timmimpänä olen hot! Nyt vähän liian pehmeä. Mitat 100/70/100 cm.
olen päärynä. rasva kertyy alavartaloon ja ylävartalo on kapeampi ja rinnat pienet. hyviä puoliani on naisellinen lantionkaari ja kaunis peppu. pienet rinnat miellyttävät miestäni ja olen saanut nuorempana kehuja pehmeistä linjoistani ja kaaristani. olen tyytyväinen vartalooni, joskin treenaan ylimääräistä rasvaa pois.
Ihanaa, että tässä ketjussa on kerrankin tsempattu ja annettu vaan yläpeukkuja!
tiimalasi, - pian päärynä, kun opiskelut tekevät tehtävänsä... : (
Tiimalasi 90-57-90, olen tyytyväinen :) Ennenkuin aloin treenaamaan olin jotain 93-72-93, mutta näin on kivempi, koska vatsa on timmi ja muutenkin löytyy vähän lihasta kropasta.
Omena. Totaalisen omena. Näkyy vaatekaupassa. Paino n.79kg/175cm ja koko 44-46 housuissa. Olen kuullut että joku pääsee pienempiin kokoihin tässä koossa. En tiedä mihin tuon pallon tunkisi. Persettä ei ole, jalat on kuulemma tikut ja yläkroppa normaali.
Olen pers-reitevä/rintava, vyötärö on kapea.
Päärynä kaiketi? Leveä lantio, pienet rinnat, kapeat hartiat ja vyötärö. Toisaalta jalatkin on kapeat eli kaikki mahdollinen läski kertyy aina vain jenkkiksiin ja pyllyyn.
Y ja tosi tyytyväinen hoikkaan lantiooni ja pitkiin sääriini. En näytä mieheltä isohkoine rintoineni!
Pitkä pötkylä. Muuten ihan sopusuhtainen, mutta kaikki läski kerääntyy mahaan, ja vatsan sivuilla on myös leveät suoliluuharjanteet. Jonkun vartalotyyppitaulukon mukaan muistutan eniten pilaria.
Olen kai sitten laiha päärynä, vaikkei minulla kovin leveä lantio olekaan (suhteutettuna muihin mittoihin ehkä). Mitat ovat 166/46, ja pidän hoikista jaloistani ja sopivan litteästä mahastani, mutta olkapääni ovat turhan luisevat.
Päärynä :)Mieheni rakastaa ja se on pääasia
Olen omena ja mahani on ihan järkyttävä! Persettä ei ole yhtään. En ole tyytyväinen.
Päärynä kai, mutta olen alipainoinen..
Lihaksia, läskiä reisissä ja pohkeissa, vatsa pömpöttää ja kylkiluut loistaa.