Vaaka näytti 75,5 kg :(
Tiesin toki, että painoa on kertynyt, mutta on se kamalaa silti nähdä tuollainen luku. En ole koskaan painanut näin paljoa. Luulin, että painan noin 70 kg. Painoin vielä muutama vuosi sitten 63 kg ja on tarkoitus ollut kyllä laihduttaa siihen takaisin ja mielellään ihan 60 kiloon asti. Tänään pääsi sitten itku, kun tämän laihdutuksurakan alkamisen kunniaksi ajattelin tarkistaa painoni.
Olen 168 cm pitkä. 15 kiloa pudotettavaa, masentavaa.
Kommentit (10)
No hei, mulla vaaka näytti aamulla 94,4 kg. Ja pituutta 166 cm. Siinä sulle (tai oikeastaan mulle) itkun aihetta. Että suhteuta siihen ;) Tsemppiä laihikselle! Itse olen saanut pois vasta n. 5 kg. Matka jatkuu...
Oon 166 cm ja paino tänä aamuna 75,4. Oon yrittänyt laihduttaa alkuvuoden mutta vain pari sataa grammaa on lähtenyt. Toisaalta en tiedä miksi edes laihduttaa :) Ei oo mitään ihmeempää syytä, ei edes lähestyvä rantaloma ahdista. Aion kuitenkin mennä bikineissä rannalle vaikken laihtuisikaan. Mulla on hyvä olla näinkin. Selluliittia ei ole yhtään mutta löllöä sitäkin enemmän. Mutta entä sitten!!! Rakastakaa itseänne <3
Tilanteesi ei ole täysin toivoton, vaikka sinulla onkin todella paljon pudotettavaa. Jos nyt aloitat laihduttamisen, voit välttyä vielä ihon venymiseltä täysin muodottomaksi. Onnea matkaan. M43
Tiedän tunteen. Tänään vaaka näytti 58kg ;( olen siis 173cm ja 14wee ;((
Mulle on vaa'an lukemia tärkeämpää toimiva kroppa. Sairastan kahta kroonista, mahdollisesti jonain päivänä invalidisoivaa sairautta, joten jokainen päivä kun voin liikkua ilman kipuja ja kömpelyyttä on lahja. Olen ylipainoinen BMI:n mukaan mutta vyötäröni on hyvin kapea eikä minulla ole verensokerin tai -paineen saati kolesterolin kanssa ongelmia.
Kesti vuosia tulla sinuiksi tämän vartalon kanssa entisenä anorektikkona. Tuntuu joskus kyllä ulkopuoliselta kun kaikkien pitäisi muka laihduttaa ja ihmisarvokin määritellään rasvaprosentin perusteella.
165 ja 72 kg.Ikinä en ole painanut yli 70 kiloa (no raskaana viimeisilläni).
Ikääkin toki 45, mutta 10 kiloa on pudotettava!
Tämä ei sinua lohduta, mutta olisin iloinen jos painaisin taas vain tuon verran. Yhtä pitkä kuin sinä.
Jos yhtään lohduttaa, mä oon 156 cm ja 70,5 kg... Kolme raskautta takana enkä ole myöskään koskaan ennen ollut näin iso. Lohduttaudu sillä että tuo oli viimeinen kerta kun näet tuon luvun puntarissa! Sä olet päättänyt aloittaa uuden elämän ja tämä oli sen eka päivä. Kesän lopussa viimeistään pelistä katsoo aivan erinäköinen ihminen! :) Tsemiä!