Olen 23-vuotias kiihottunut neitsyt
Olen 23-vuotias nainen ja olen neitsyt. En halua sanoa että olen neitsyt omasta tahdostani, en vain ole halunnut menettää sitä yhden yön takia, vaan miehen, joka haluaa minua ja haluaa odottaa sitä oikeaa hetkeä kanssani. Valitettavasti suurin osa miehistä joita olen tapaillut ovat heti valmiita sänkyyn ja kun kerron että olen neitsyt, heille se on aivan sama sillä he haluavat minua. Mulla on ollut yli 10 tilannetta jossa olen meinannut menettää sen mutta sitten tajuan etten voi tehdä sitä.
Moni mies on miettinyt miksi "minä, kuuma nainen", olen silti neitsyt? No, mun teini-ikäaika oli syvältä sillä mun yläasteen ajan olin koulukiusattu eikä ketään kiinnostanut olla sellaisen kanssa. Lukiossa mua ei kiinnostanut miehet sillä halusin keskittyä opintoihin.
Olen todella aktiivinen itseni kanssa. Haluan seksiä todella paljon. Olen harrastanut suuseksiä mikä ei minusta ole neitsyyden menettämistä. En tiedä miten kauan jaksan enää odottaa että pääsen harrastamaan seksiä. Haluan tuntea miehen sisälläni ja antaa hänelle sitä himoa joka on ollut lukittuna liian pitkään.
Osaako kukaan täällä samaistua tunteisiini, ja jos miehet luette tätä, sanokaa mielipiteene asiasta.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:57"]Olen 23-vuotias nainen ja olen neitsyt. En halua sanoa että olen neitsyt omasta tahdostani, en vain ole halunnut menettää sitä yhden yön takia, vaan miehen, joka haluaa minua ja haluaa odottaa sitä oikeaa hetkeä kanssani. Valitettavasti suurin osa miehistä joita olen tapaillut ovat heti valmiita sänkyyn ja kun kerron että olen neitsyt, heille se on aivan sama sillä he haluavat minua. Mulla on ollut yli 10 tilannetta jossa olen meinannut menettää sen mutta sitten tajuan etten voi tehdä sitä.
Moni mies on miettinyt miksi "minä, kuuma nainen", olen silti neitsyt? No, mun teini-ikäaika oli syvältä sillä mun yläasteen ajan olin koulukiusattu eikä ketään kiinnostanut olla sellaisen kanssa. Lukiossa mua ei kiinnostanut miehet sillä halusin keskittyä opintoihin.
Olen todella aktiivinen itseni kanssa. Haluan seksiä todella paljon. Olen harrastanut suuseksiä mikä ei minusta ole neitsyyden menettämistä. En tiedä miten kauan jaksan enää odottaa että pääsen harrastamaan seksiä. Haluan tuntea miehen sisälläni ja antaa hänelle sitä himoa joka on ollut lukittuna liian pitkään.
Osaako kukaan täällä samaistua tunteisiini, ja jos miehet luette tätä, sanokaa mielipiteene asiasta.
[/quote]
No minä ainakin kiihotun koko jutusta. Tyttöystäväainesta. :)
Mitä oikeastaan on neitsyys ??? Itse en ole ikinä nähny mitään tai kokenu ihmeellisenä jos kaksi aikuista ihmistä haluaa helliä ja olla sisäkkäin. Miksi se pitäisi nostaa jotenkin uskonnon riivaamalle jalustalle.
Minulle se on kuin hyvä ruoka, nousu humala tai iltaa/ yötä piristävä juttu. That's it
Olen mies ja minusta ei kannata harrastaa seksiä sellaisen kanssa jota ei rakasta. Se oikea mies on valmis odottamaan, että olet valmis. Fiksu tyttö olet.
Ihme miehiä olet tavannut. Itse odotan aina oikeaa tilannetta ja en voisi painostaa toista seksiin. Yleensä tuntuu että naiset haluavat nopeammin sänkyyn kuin itse. En puhu nyt yhden illan jutuista. Minulle olisi ainakin ihan unelma tilanne tutustua kaltaiseesi naiseen koska saisi tutustua rauhassa ja ihastua ehkä rakastua ja sitten kokea sänky touhut yhdessä.
Nuorimies25
Olin samassa tilanteessa vuosi sitten. Miesystävän saaminen osoittautui vaikeaksi, joten päätin alkaa harrastaa irtosuhteita. Miehet joka tapauksessa aina asettivat ehdon, että parisuhdetta ei harkitakaan ennen seksin harrastamista. Minä puolestani ajattelin toisinpäin. Irtosuhteisiin ryhtyminen tuntui emotionaalisesti helpommalta kuin ihastuksen kanssa paneminen, kun suhteen jatko olisi ollut epävarmaa. Olen nyt parisuhteessa, joka alkoi yhdestä yhdenillanjutusta.
Mä olen 21 ja samassa tilanteessa, paitsi että mulla ei ole miehistä seuraa tuon vertaa, enkä ole harrastanut suuseksiäkään. Ahdistaa kun ajattelen että mitä jos olen neitsyt koko ikäni... parisuhdetta tai muuta läheistä ihmissuhdetta en tässä elämäntilanteessa halua, koska se on liian kuluttavaa, en jaksaisi sitä. Ja pelkkä seksisuhde taas... no, jos en ole tähänkään mennessä pannut ensimmäistä vastaantulevaa, en näe miksi niin tekisin tulevaisuudessakaan. :/ Välillä kyllä tekee niin sairaasti mieli, mutta, no.
Ei mulla kai muuta kuin että tiedän varmaan vähän miltä susta tuntuu.
Otsikosta luulin että olen ajatuksissani tehnyt tänne aloituksen. Samanikäinen himokas neitsyt langoilla. Olen aina kokenut seksuaalisuuden tärkeäksi osaksi itseäni, mutta en pidä ajatuksesta että jakelisin itseäni jokaiselle. Se on aika mielenkiintoista että voi omata voimakkaan seksuaalisuuden ilman että on pakko saada seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa. Kiihottava fantasia toki, mutta todellisuudessa sellainen ei sovi minulle.
Vaikka olin koulukiusattu myös niin minun perässäni oli aina joku. En kuitenkaan edes harkinnut tuolloin aloittavani mitään kenenkään kanssa, koska kiusaaminen sulki minut kuoreeni. Lopulta päädyin olemaan hieman epäkohteliaskin kiinnostuneita kohtaan, mutta sen tajusin vasta myöhemmin.
Nuorimies25,kiitos sanoistasi. Olisi ihana löytää mies joka ajattelee noin.
AP