Onko kukaan mies ollut ihastunut naiseen vuosia?
Täällä aaveellä moni nainen on purkanut sydäntään, kun nainen on vuosikausia ollut ihastunut johonkin mieheen, vaikka ei ole ollut suhdettakaan miehen kanssa. Onko naisten aivotoiminnassa jotain sellaista, mikä altistaa tuollaiselle? En ole koskaan kuullut miehestä, joka jaksaisi vuodesta toiseen olla kiinnostunut naisesta, jota ei voi saada.
Kommentit (36)
No, mun nykyinen oli ihastunu muhun vuosia, kun olin vielä edellisen mieheni kanssa. Hän luuli etten ikinä eroakkaan, mutta haaveili silti. Sitten kuitenkin kävi niin, että erosin ja nyt on mies saanu itelleen unelmiensa naisen :-) Lisäks tiedän, että eräs miespuolinen ystäväni on ollu ihastunut muhun jo viis vuotta, juuri edellispäivänä sen mulle viimeks kertoi. Eli voi olla mieski ihastunu pitkiä aikoja naiseen.
Kolme ja puoli vuotta aikalailla ja loppua ei näy
4 vuotta samassa työpaikassa olevaan naiseen. Nainen seurustelee oikeasti idiootin miehen kanssa. Tämä tekee asiasta vielä kipeämmän, koska toivoisin hänelle kunnon miehen. En edes syvemmin kiinnostu muista naisista ja olen jopa miettinyt työpaikan vaihtoa, että pääsisin hänestä yli. Melkein jo tunnustin tunteeni, kun tämä nainen leikillään härnäsi, että miksei minulla ole tyttöystävää :( M30
Et ole koskaan kuullut? No et kai kun elät jossain tynnyrissä. Kysy keneltä tahansa ei-pelimieheltä niin todennäköisesti mies on ollut vuosia kiinnostunut ainakin yhdestä elämässään olleesta naisesta.
No, mun nuoruuden rakkaus palasi takaisin 16v jälkeen. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen sanoi rakastavansa minua yhtä paljon kuin ennenkin ja on myös osoittanut sen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:03"]4 vuotta samassa työpaikassa olevaan naiseen. Nainen seurustelee oikeasti idiootin miehen kanssa. Tämä tekee asiasta vielä kipeämmän, koska toivoisin hänelle kunnon miehen. En edes syvemmin kiinnostu muista naisista ja olen jopa miettinyt työpaikan vaihtoa, että pääsisin hänestä yli. Melkein jo tunnustin tunteeni, kun tämä nainen leikillään härnäsi, että miksei minulla ole tyttöystävää :( M30
[/quote]
Miksi alapeukut? Ymmärtäisin, jos olisin yrittänyt tätä varattua naista tai listinyt tämän miehen. Työpaikan vaihto tulee ajankohtaiseksi, jos kilpailijalla tulee keväällä paikkoja auki, niin pääsee eteenpäin elämässä. M30
Nelonen, oletko todellakin mies ja ihastunut saavuttamattomaan naiseen noin pitkään??
No kyllä.
Yhtä halusin monta vuotta. Vaikken enää edes nähnyt häntä viimeisinä vuosina. Jonkun kolmisen vuotta ehkä olin ihastunut. Sääli kyllä sinä tuona aikana olisi ollut pari muutakin tyrkyllä, muttei kiinnostanut. Väkisin tapailin muutamaa, mutta ei se tuntunut miltään kun halusin vain tämän yhden tietyn.
Enää en ole pitkään aikaan ollut ihastunut, mutta kyllä mä sen silti yhä ottaisin jos tilaisuus tulisi. Tosin näytti pullahtaneen melko pahasti, etenkin naamastaan, mitä facessa joskus katsoin.
Tiedän yhden itsemurhankin, joka tehtiin miehen ihastuksen hääpäivänä. Mies oli seurustellut vuosia aikaisemmin tämän naisen kanssa, mutta ero oli tullut uuden miehen takia. Mies oli elätellyt toiveita yhteenpaluusta, mutta naimisiin meno oli liikaa ja mies teki itsarin.
Olen ihastunut vaimooni. Olemme 40-vuotiaita. Menimme yhteen 17-vuotiaina. Ihastumista jatkunut siis hyvin pitkään.
vaihteeksi naisia pulpahtelee usein esiin uuden kohdalla;
Eräs tuore tapaus naisen rakastumisesta; näytti menevän kolmessa kuukaudessa aika huonoon kuntoon, ikävä kyllä ei saanut eika halunnut miehelle tunteitaan oikein julki kun ei kyennyt kohtaamaan. mutta mustasukkaisuuskammo oli aika kammottavaa seurattavaa. lohduttajan kanssa yrittää ilmeisesti pahentaa olotilaansa.
jos vain haluaa tietää.
Valitettavasti miehilläkin on tunteet, joten ei selvitä kaikista paskoista tunne-elämän vastoinkäymisistä olan kohautuksella.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 22:46"]
Olisi reilua että tällaista salaihastusta epäillessään "antaisi pakit" ettei toinen tuhlaa vuosia elämästään saavuttamattomaan. Olen itse tehnyt niin parikin kertaa. Kertonut valkoisen valheen olemattomasta tyttöystävästä tai viitannut ikäeroon sitä vähän todellista suuremmaksi venyttäen.
Ehkä naisista tuntuu kivalta kun joku ihastunut roikkuu liepeillä? Minusta tuntui pahalta ja oli pakko tehdä selväksi ettei meistä koskaan mitään tule.
[/quote]
Pitäisikö alkaa katkaisemaan välejä jos epäilee, että kaverimies on ihastunut? Koska minä olen onnellisessa avoliitossa, mutta ei se estä kaverimiestä elättelemään toiveita, jos on elätelläkseen.
[/quote]
Pitäisi estää. Jos on kaveri niin sano ettei teistä koskaan tule paria.
[/quote]
Miten se muka estäisi?
Ja en ole sanonut "meistä ei koskaan tule paria" koska se vaikuttaisi oudolta kun toinen ei suoraan ole sanonut mitään. Olen kertonut kyllä uskovani nykyisen miehen olevan se oikea ja toivovani, että saan olla hänen kanssaan lopun ikääni. Ei ole muuttanut asioita.