Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

netteideittailu (avautumista)

Vierailija
23.03.2015 |

Koskee kolmi-nelikymppisiä, varmaan yhtä lailla naisia kuin miehiä, mutta omat kokemukset miehistä. Voi olla, että tämä sama asia on ollut jonkun muun kirjoittamana täällä sata kertaa, mutta avaudun silti, koska ottaa päähän koko deittailu. 

Miksi ihmeessä ihmiset valehtelevat aivan olennaisia asioita? Tapasin pari viikkoa sitten miehen, joka oli huijannut pituutensa yli kymmenen senttiä yläkanttiin. Voi olla, että mies ehkä hieman ihmetteli, miksi en enää vastannut viesteihin. En näe mitään järkeä lähteä tapailemaan ihmistä, joka on epärehellinen noin olennaisessa asiassa. 

Vanhat kuvat. MIKSI? Jos hiusraja on paennut 10 vuotta sitten, sen esittely kuvassa on pelkästään hölmöä. Ellei sitten aio viettää loppeulämäänsä hattu päässä.

Ylipainoiset, ei kannata laittaa ruumiinrakenteeksi "normaalia". Käy myös välittömästi ilmi, kun ollaan kasvotusten. Erityisesti ärsyttää se, että miehet hakevat hoikkia naisia ja itse ovat kymmenen kiloa tai enemmän ylipainoisia. Kun olen itse liikunnallinen ja hoikka, haen miestä joka olisi edes normaalipainoinen, liikunnallisuudesta plussaa. Läski ei vedä puoleensa ollenkaan, ikävä kyllä. Ja jos haluatte karsia meidät hoikat pinnalliset ihmiset, kannattaisi olla rehellinen niin säästyisi paljon aikaa. Molemmilta. 

Jos olet 46, ei kannata valehdella olevasi 36. Kyllä se ikä näkyy naamasta, vaikka miten ajattelisit olevasi nuorekas. 46-vuotias kyllä kelpaa minulle (itse olen 42), muei tyyppi jolla on noin harhainen suhde ikäänsä. 

Avaudun lisää jos jaksan, tässä viime aikojen pahimmat. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ilmeisesti ihan nykymenoa, aiheesta on täällä monta ketjua. Kertokaahan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla