Miksi tulee haikea fiilis kun mies lähtee?
Huoh, ärsyttävä tunne. Fuckbuddy, jonka kanssa seksi on jumalaista ja ollaan muutenkin tosi hyvin samalla aaltopituudella - halutaan samoja asioita (pääosin siis tältä "suhteelta") ja kaikki toimii.
Minunhan pitäisi tuulettaa että sainpa taas loistavaa seksiä mutta kyhjötän sohvannurkassa haikealla, lähes surullisella mielellä. Miksi, oi miksi?
Kiitos avautumistilasta! ✌
Kommentit (7)
No olet pettänyt itseäsi. Olet sopinut että olette vain seksikumppaneita, mutta et ollut rehellinen, haluat nyt ns. oikean suhteen. Mies kuitenkin käyttää sinua vain fuckbuddynä kuten sovitte, joten et voikaan avautua hänelle, koska pelkäät että hän pistää seksisuhteenkin poikki.
Eikös tuo ole päivänselvää?
Varo vaan, ajan kanssa tuo pieni haikeus muuttuu kovaksi kivuksi kun toinen lähtee. Sillä sekunnilla kun ovi sulkeutuu, haluat nähdä jo uudestaan. Tuo ei pääty hyvin, tiedän kokemuksesta :/
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:29"]Ilmeisesti kaipaat vähän muutakin.
[/quote]
Sitten en ilmeisesti tiedostaisi sitä itsekään. Hämmentävä ajatus, vaikkakin uskon kyllä että alitajuntakin voi tehdä temppujaan :D
Olen siis itse alunperin ehdottanut pelkkää seksisuhdetta ja molemmat olimme samoilla linjoilla. Ap
Mä tunnen samalla lailla, jos mies lähtee siitä tilanteesta toisella tavalla. Ja tiedän, että todellakin tuon miehen haluaisin, jos elämäntilanteeni olisi toisenlainen. Nyt on vain helvetin moinen kemia välillämme ja parasta seksiä ikinä!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:31"]Varo vaan, ajan kanssa tuo pieni haikeus muuttuu kovaksi kivuksi kun toinen lähtee. Sillä sekunnilla kun ovi sulkeutuu, haluat nähdä jo uudestaan. Tuo ei pääty hyvin, tiedän kokemuksesta :/
[/quote]
Mulla on ollut myös toinen seksisuhde noin 2,5 vuotta eikä siinä koskaan ole tullut mitään tunnepuolen ongelmia. En missään nimessä koe haluavani parisuhdetta, joten siksi säikähdänkin kun tulee mokomakin haikeus kun ovi sulkeutuu. Haluan vain seksiä ja muuten olla sinkku, en ymmärrä miksi yhtäkkiä tuntuu surulliselta! Ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:29"]Ilmeisesti kaipaat vähän muutakin. [/quote] Sitten en ilmeisesti tiedostaisi sitä itsekään. Hämmentävä ajatus, vaikkakin uskon kyllä että alitajuntakin voi tehdä temppujaan :D Olen siis itse alunperin ehdottanut pelkkää seksisuhdetta ja molemmat olimme samoilla linjoilla. Ap
[/quote]
Olet kai aika nuori etkä vielä tunne itseäsi. Joko olet rakastunut tuohon mieheen, tai sitten olet yksinäinen ja kaipaat rakkautta ja rakastettuna olemista yleensä.
Ehkä sun pitää laittaa tyypin kanssa välit poikki ja olla ihan yksiksesi jonkun aikaa, että rupeat hahmottamaan mistä on kyse.
Ilmeisesti kaipaat vähän muutakin.