Mitä puoluetta mun kannattaa äänestää?
Kokoomukselle en enää aio ainokaista ääntäni antaa, mutta mihin puolueeseen vaihdan ja milksi juuri sitä puoluetta kannattaa äänestää?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:04"]
Minä kaupan osa-aikainen olen aina äänestänyt Keskustaa, enkä ole vielä kertaakaan pettynyt. Siis suosittelen.
Noita eduskuntaan kuulumattomia pienpuolueita ei yksinkertaisesti kannata siitä syystä äänestää, että niille annettu ääni menee tavallaan hukkaan. Pikkupuolueesta voidaan jo ennakkoon olettaa, että sen saama äänimäärä ei kanna ainokaiseenkaan eduskuntapaikkaan. Sama vaikka äänestäisit Mummo Ankkaa.
[/quote]
Ihmiset äänestävät pienpuolueita juuri siksi, koska he haluavat muutosta. Sellaista muutosta mitä isot puolueet eivät tarjoa. Oliko perussuomalaisten äänestäminen väärin viime vaaleissa? Nehän olivat silloin pikkupuolue.
[/quote]
Anteeksi! Ei viime vaaleissa vaan kauan sitten.
Minä kaupan osa-aikainen olen aina äänestänyt Keskustaa, enkä ole vielä kertaakaan pettynyt. Siis suosittelen.
Noita eduskuntaan kuulumattomia pienpuolueita ei yksinkertaisesti kannata siitä syystä äänestää, että niille annettu ääni menee tavallaan hukkaan. Pikkupuolueesta voidaan jo ennakkoon olettaa, että sen saama äänimäärä ei kanna ainokaiseenkaan eduskuntapaikkaan. Sama vaikka äänestäisit Mummo Ankkaa.
[/quote] Oot harvinaisen fiksu nainen. T, mies 36-vuotta
Äänestä vaan kokoomusta. Ainoa puolue jossa nähdään ettei rahaa tule tyhjästä.
Ipua minäkin äänestän.
Kumma asenne tuo että pienpuolueen ääni menee hukkaan. Hukkaan menee ääni joka on annettu jollekin suurpuolueelle. He eivät tee ikinä mitään millekään.Onhan se jo nähty.
Itse olen kallistumassa persujen suuntaan, haluaisin nähdä ne hallituksessa keskustan kanssa. Se olisi myös viesti muille puolueille, ettei tästä maasta haluta samanlaista ongelmatapausta maahanmuuton suhteen kuin esim Ruotsista. Voisivat alkaa muutkin puolueet hellittää puheitaan maahanmuuton lisäämisestä. Maahanmuutto on nyt todella akuutti asia siksi, koska jos sen nyt annetaan lähteä käsistä, sitä ei voi koskaan perua, ellei haluta häätää niitä täältä väkisin, eli asein ja sitä nyt ei kukaan halua.
[/quote]
Ihmiset äänestävät pienpuolueita juuri siksi, koska he haluavat muutosta. Sellaista muutosta mitä isot puolueet eivät tarjoa. Oliko perussuomalaisten äänestäminen väärin viime vaaleissa? Nehän olivat silloin pikkupuolue.