Näin tänään perheen, joka vaikutti siltä etteivät ole ikinä käyneet kaupassa
Eräässä tavaratalossa nähtyä. Nelihenkinen perhe joka käyttäytyi kuin apinalauma. Kaikki kailottivat toisilleen kuin hullut. Paras oli kun lapset alkoivat leluhyllyllä ulvomaan "ÄITIII MISSÄ OLET ÄITIIII" niin äiti kailottaa yhtä suurella voluumilla toiselta puolen käytävää: " TÄÄLLÄ MINÄ OLEN HUHUU TÄÄLLÄ OLEN" Vaikka olisi selvinnyt paljon pienemmälläkin äänellä. :D
Nuorempi lapsi roikkui ja rynkytti hyllyjä. Ulisi isälleen että " ISI KATSO MITÄ MÄ OSAAN" ja roikkui hyllyssä. Isä totesi vain latteasti että oletpas sinä Pirjo-Irmeli taitava temppuilija. Kassoilla jonottaessani tämä samainen perhe vaeltaa paikalle hieman hajanaisena joukkona: Nuorin lapsista roikkuu ostoskärryissä joita äiti työntää, äiti pälyilee vauhkona ympärilleen ja kailottaa miehelleen, joka jostain syystä tempoilee kauempana pitkin hyllyvälejä: "MISSÄ SE NICO-PETTERI MENEE?! MISSÄ ON NICO-PETTERI?!!?" ja isä huutaa vastaukseksi " EMMÄ TIEDÄ EMMÄ TIEDÄ" ja kirmailee ympäriinsä vähän lisää. Sitten kaupan sisäänkäyntiporteilla pomppii n. 7-vuotias poika joka kiljuu vanhemmilleen että miten hän pääsee pois. Siinä sitten isä ja äiti karjuvat molemmat pojalle ohjeita, että hänen täytyy KIERTÄÄ kaupan ympäri ja ODOTA RAKAS niin isi tulee vastaan.
Mitä ihmettä :D Ihan oikeasti tuli sellainen olo, että nuo eivät ole liikkuneet aiemmin ihmisten ilmoilla. Ihan sama vaikka joku tunnistaa itsensä, oli sen verran naurettavaa käytöstä.
Kommentit (41)
Ei se kuule ole pienten lasten kanssa niin helppoa...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"]Tämä voisi melkein olla me
[/quote]
Tai me! :D
Pitäisköhän sun hankkii oma elämä niin ei tarvi kytätä toisia. Ei musta kuulosta mitenkään erikoiselta että tulisin avautumaan siitä oikeen palstalle!
Vaikka olisi kuinka monta lasta niin ei elämän tarvi olla kaaosta
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:59"]
[/quote]
Puheikäinen ja 7-vuotias pieniä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:04"]
Pitäisköhän sun hankkii oma elämä niin ei tarvi kytätä toisia. Ei musta kuulosta mitenkään erikoiselta että tulisin avautumaan siitä oikeen palstalle!
[/quote]
Jos tuo on normaalia lapsiperhe-elämää, niin taitaa jäädä mulla lapset hankkimatta.
Tunnen perheen joka hyvin harvoin hakee mitään kaupasta. Ovat omavaraisia tai ostaa tarvittavan muualta. Kävin kerran rouvan kanssa kaupassa ja hyvin se käyttäytyi. 10+
Mitäs erikoista tässä nyt on? AP taitaa olla sellainen huumorintajuton nipo ja vielä kyylä kaiken lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[/quote]
no kyllä ne kuule on lapsia!!
Ihan on leikki-ikäisiä. LAPSIA.
vai aikuiseksi jo lasket...oletko se joka miettii tuon ikäisten jättämistä keskenään yöksi kotiin?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:59"]
[/quote]
[/quote] no ei noi ny kovin isojakaan ole
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[/quote]
no kyllä ne kuule on lapsia!!
Ihan on leikki-ikäisiä. LAPSIA.
vai aikuiseksi jo lasket...oletko se joka miettii tuon ikäisten jättämistä keskenään yöksi kotiin?
[/quote]
No voi jestas, tarkoitin siis tietysti että onko tuon ikäiset vielä muka sellaisia, että kaupassa ei osata käyttäytyä normaalisti? Jos joku kitisee että pienten lasten kanssa on vaikeaa, oletan että hän puhuu taaperoikäisistä.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:04"]
[/quote]
Jos tuo on normaalia lapsiperhe-elämää, niin taitaa jäädä mulla lapset hankkimatta.
[/quote]
No jos toi oli susta niin kamalaa ettet lapsia voi hankkia ettei noin kävisi niin ehkä ajatuksesi on täysin oikea! Älä ihmeessä hanki lapsia!
Tunnen tuollaisen perheen ja ovat jatkuvasti ihmisten ilmoilla, käyvät ulkona paljon syömässä ja matkoilla useita kertoja vuodessa... Ihan kiva perhe, mutta ääntä heitä lähtee.
No jokuhan siinä kasvatuksessa on mennyt vikaan jos aikuisetkin hilluvat kaupassa kuin uhmaikäiset. Ei se nyt mitenkään normaalia onneksi ole.
Onko tuollainen käytös oikeasti näin monen mielestä normaalia? Minä häpeäisin silmät päästäni jos joutuisin tuollaisten kanssa shoppailemaan. Kaupassa ei karjuta kuin vähämieliset, ei aikuiset eikä lapset.
Kuulostaa kamalalta. Noin 7-vuotiaan pitäisi kyllä jo osata käyttäytyä "ihmisten ilmoilla". Samoin vanhempien, kaupassa ei kailoteta. Muut kaupassa asioijat pitää osata ottaa huomioon.
Pieniä lapsia noi on, relaa vähän ap
Olen varmaan itsekin nähnyt saman perheen.. Missä päin tämä tapahtui?