Femdom vinkkejä
Miehet, miten haluaisitte että nainen alistaa? Jos nyt ei mitään välineurheilua, vaan alkeita. Millä tavalla kannattaa aloittaa kokeilla? Mies on vihjannut että se kiinnostaa ja haluaisin yllättää tunnustelemalla asian ympärillä. Siis miten tykkäätte että teille puhutaan ja tehdään? Miten kontrollia luontevasti enemmän naiselle?
Kommentit (36)
Voihan juma? On niin paksua, että meinaa tulla kusi housuun kun nauran noille opettavaisille fantasioille. Täytynee mennä sex shoppiin ostoksille ja ostaa kunnon kumiasu ja ruoska.
Ykkösasia on että laukeaminen on ehdottomasti kielletty, korkeintaan kahden viikon välein, sillä tyylillä pysyy tottelevaisena. Sen jälkeen voi vaikka nuolentaa varpaat ja jos hoitaa hyvin saa palkinnoksi nuolla sulle orkun. Sit noita ruoka lattialle ja kädet selän taakse ja laukeamin vain hinkkaamalla itseään johonkin kädet selän takana ja aikaraja, jollei onnistu niin parin päivän päästä uusi yritys.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösasia on että laukeaminen on ehdottomasti kielletty, korkeintaan kahden viikon välein, sillä tyylillä pysyy tottelevaisena. Sen jälkeen voi vaikka nuolentaa varpaat ja jos hoitaa hyvin saa palkinnoksi nuolla sulle orkun. Sit noita ruoka lattialle ja kädet selän taakse ja laukeamin vain hinkkaamalla itseään johonkin kädet selän takana ja aikaraja, jollei onnistu niin parin päivän päästä uusi yritys.
Tuo voi aiheuttaa ongelmia penikseen jos se tottuu saamaan pelkkää stimulaatiota vasten hinkkaamalla, ei onnistu sit enää yhdynnässä. Luin et tää on joku orgasmihäiriö tms. Miehillä, ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se henkinen puoli on parasta. Uhkailet piiskaamisella. Aina silloin tällöin. Noin max 2 kertaa kuussa. Annat piiskaa max 1kertaa 2kuukaudessa. Vaikka 3 kuukauden välein. Tärkeintä ei oli piiskaaminen vaan se odotus. Ja koska lyöt toisen ja kolmannen kerran. Käsket miehesi pukeutua välillä mummo alusvaatteisiin ja uhkaa häntä että lähetät kuvat hänen äidilleen noin 6kk välein. Älää pilaa suhdettasi liiallisella tekemisellä ja väline urheilulla. Harvoin ja hartaasti on paljon parempi kun paljon ja useasti. Laita puolisosi odottamaan. Muista kaiken pitää tapahtua sinun mielesi mukaan. Pidä asia teidän kahden välisenä. Esim kun lähdette matkalle sillä voitte olla vapaammin ja näkyvämmin. Varsinkin paikassa jossa kukaan ei tunne teitä. Mutta sielläkin anna muiden luulla ei tietää. Muistakaan elää muuten normaalia elämää.
Jos
No mitä helvettiä? En ikinä suostuisi siihen että mun läheisillä uhkaillaan edes leikillä seksin aikana. Tosi mautonta.
Meillä on mieheni kanssa sopimus siitä että saadaan toteuttaa omia fantasioita ja mielihaluja puolin ja toisin. Pää osin on normi seksi mutta matkalla teemme kaikenlaista. Pidän siitä kun mieheni pukeutuu erikoisesti. Käymme paljon kylpylöissä. Siellä hän pukeutuu tiukkoihin juoksu trikoihin ja tiukkaan t paitaan minun pyynnöstä. Hauskaa oli kun olin aloittanut uudessa työssä ja oli kurssi viikonloppuna Espoossa maaseutu hotellissa. Mieheni varasi huoneen samaan hotelliin. Eihän uudessa työpaikassa häntä kukaan tuntenut. Illalla baaritiskillä sitten juteltiin parin drinksun verran. Kun muu työ porukka viihtyivät keskenään. Lähettiin sitten yhtä matkaa nukkumaan ja himoillemme ei voitumitään
Aamulla uuden työpaikan uuden työpaikan porukka kyseli kaikenlaista olin muuten hiljaa mutta kehuin miestä helläksi. Oli siinä jourun aihetta moneksi kuukaudeksi.
limsax kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. mistä oikein aloittaisi ? Tosi vaikea aihe.. kyse on aika paljon mielikuvituksen käyttämisestä ja heittäytymisestä ja ihmiskohtaisista mieltymyksistä.
Jos nyt aloittaa ainakin ihan perusasioista ainakin mun kohdalla niin henkisesti ja psykologisesti kyse on mulle femdomissa siinä että nainen on arvovaltaisen naisen kuten prinsessan, kuningattaren tai jopa jumalattaren asemassa ja mies on orja tai palvelija. Harmi vain kun enkuksi nuo "arvonimet" kuulostavat seksikkäämmältä.
Itse esim haaveilen välillä ihan vain siitä jos saisin jonkun naisen edessä mennä polvilleni ja suudella jalkoja, sääriä jne. Ottaa kenkiä pois tai laittaa jalkaan.. Psykologisesti ei tarvita tämän kummempaa vaan tämä on aivan mielettömän kiihottavaa ainakin minulle jo sellaisenaan.
Tai pikkuhousujen riisuminen suulla josta voi siirtyä suuseksin antamiseen..
Ehkä yksi kaikista kiihottavimmista asioista on kasvoilla istuminen eli ns facesitting. Miehen näkökulmasta siinä avautuu koko naisellisuus silmien edessä alhaalta ylös ja se että pää on siinä reisien välissä on osa sitä ihanuutta :) Tässä asennossa voi harrastaa myös breathplay:tä eli hengityksenrajoittamista jos se sattuu kiinnostamaan.
Se miten nainen osaa ottaa haltuun sen arvovaltaisen naisen aseman on myös oma juttunsa.
Tuosta sitten voi lähteä rakentelemaan pidemmälle.. siveysvyö on aika kova juttu naisen ottaa käyttöön mikä korostaa ja lisää sitä naisen valta-asemaa.
Tyhmä kyssäri, mutta miten päin nainen tuossa facesittingissä yleensä on?
Meillä on hanuri nenään päin. Siitä ensin pissat suuhun, pillun nuoletus puhtaaksi ja sitten kieltä kakkoseen.
Hui...
Naiset! Lorotatteko miehen suuhun oikeesti?
No mikä jottei jos mies siitä tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun nainen nuolettaa kunnolla molemmat reijät, naaman päällä istuen. Myös käskyttäminen kuuluu asiaan. Miehestä pitää tehdä nöyrä ja kuuliainen, joka ei sano vastaan. Minä "jouduin" kesällä etsimään vaimolle deittisivustolta rakastajan. Nopeasti löytyi. Joudun hyväksymään sen, kun rakastaja käy meillä. Nukun silloin kiltisti sohvalla. Ovi on makkariin kiinni ja joudun kuuntelemaan nainti ääniä. Sitten vaimo tuo välillä pimpan nuoltavaksi. Kerran sain istua kiltisti tuolilla makkarin nurkassa ja katsella kun rakastaja työnteli.
Miettiny että onko vauvalehdelläki trollipalsta. Ei tuollasii voi miehiksi enää kutsua jotka antaa naapurin puskee vaimoonsa siimikset
Meillä pissataan miehen suuhun. Lisäksi pannaan sträppärillä vuorotellen peppuun ja suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pitää seistä eikä saa puhua. Kädet sidottuna nurkassa häpeämässä, ei vessassa käyntiä, ruoka lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan pitää seistä eikä saa puhua. Kädet sidottuna nurkassa häpeämässä, ei vessassa käyntiä, ruoka lattialle.
Millä tavalla tää on muka kiihottavaa? Itseäni vain ärsyttäisi tuollainen kohtelu ja eroaisin heti.
M26
Näin miehenä sanoisin, että ihana aihe. Piiskaamisesta ja sellaisesta en niin välitä, mutta ihanaa, jos nainen on ohjaava ja käyttää seksuaalista valtaansa minuun. Tykkään just, että nainen istuu mun kasvoille tai ratsastaa mulla ja hallitsee mua seksuaalisesti. Oi että! <3
No kyllä se alkaa siitä että kiinnität miehen tiukasti sänkyyn X-asentoon niin että hän on täysin kyvytön estelemään mitään tekosiasi. Sitten voit, nuolettaa itseäsi, ottaa suihin tai pitää "ratsastustunnin". Siinä hän on sinun käytettävissäsi ja en usko että ovat kovin huonona tuosta.
Mua saa puhutella esim. pervoksi tai runkkariksi. Voi myös pojitella ja sanoa "hyväksi pojaksi", jos tottelen kiltisti ja teen, kuten sanotaan. Voi myös sanoa kiimak...ksi. tällainen kiihottaa, jos nainen hallitsee minua ja ohjaa seksissä tai runkkaamisessa omaksi nautinnokseen tai huvikseen.
Keh, keh mä muistelin et Femdom on se naisen kortsu
Ei hvetti mistä näit aisureit sikiää, jotain herahtanu joukkoon? Etkö jotain kiihottavampaa vielä keksis niin loppus pahimmmat fantsut