Femdom vinkkejä
Miehet, miten haluaisitte että nainen alistaa? Jos nyt ei mitään välineurheilua, vaan alkeita. Millä tavalla kannattaa aloittaa kokeilla? Mies on vihjannut että se kiinnostaa ja haluaisin yllättää tunnustelemalla asian ympärillä. Siis miten tykkäätte että teille puhutaan ja tehdään? Miten kontrollia luontevasti enemmän naiselle?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista on jo kuvailtu mutta siihen tärkeimpään viitattu vain ohimennen. Eli otatte yhdessä vaikka viinilasilliset, istutte alas ja keskustelette mitä se voisi tarkoittaa ja mitä kokeilisitte alkuun. Ja siitä sitten eteenpäin.
Miksi tuohonkin tarvitsee alkoholia? Eikö mitään voi tehdä selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista on jo kuvailtu mutta siihen tärkeimpään viitattu vain ohimennen. Eli otatte yhdessä vaikka viinilasilliset, istutte alas ja keskustelette mitä se voisi tarkoittaa ja mitä kokeilisitte alkuun. Ja siitä sitten eteenpäin.
Ja sulle on viinilasillinen ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä siihen tarvi, mutta voi tehdä keskustelusta helpompaa ja myös romanttisemman kokemuksen. Mikä vain parhaiten sopii.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin kun nainen nuolettaa kunnolla molemmat reijät, naaman päällä istuen. Myös käskyttäminen kuuluu asiaan. Miehestä pitää tehdä nöyrä ja kuuliainen, joka ei sano vastaan. Minä "jouduin" kesällä etsimään vaimolle deittisivustolta rakastajan. Nopeasti löytyi. Joudun hyväksymään sen, kun rakastaja käy meillä. Nukun silloin kiltisti sohvalla. Ovi on makkariin kiinni ja joudun kuuntelemaan nainti ääniä. Sitten vaimo tuo välillä pimpan nuoltavaksi. Kerran sain istua kiltisti tuolilla makkarin nurkassa ja katsella kun rakastaja työnteli.
En ymmärrä miten tähän miehet pystyy tai naiset.
Onko naisilla samaa fetissiä, että nauttivat siitä kun oma mies nussii toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkuun täytyy ymmärtää, että femdomia on monenlaista. Jotta välttyy väärinkäsityksiltä, kannattaa vähän tarkemmin selvittää mitä toinen sillä tarkoittaa ja mistä tykkää. Ja tietysti miettiä mistä itse voisi pitää ja mitä haluaisi kokeilla.
Femdomin voisi jaotella eri suuntauksiin:
1) miehen fyysinen kurittaminen, esim. piiskaus
2) miehen nöyryyttäminen, yksityisesti tai julkisesti, esim. munan pilkkaaminen pieneksi tai naiseksi pukeminen
3) naisen palveleminen ei seksuaalisesti, esim. hierominen ja kotitöiden tekeminen
4) naiselle alistuminen seksissä ja se että nainen on määräävä osapuoli sängyssä
5) miehen orgasmien rajoittaminen tai seksuaalisen nautinnon kieltäminen, esim. siveysvyön käyttöFemdomista pitävä henkilö voi pitää yhdestä tai useammassa suuntauksesta, mutta harvemmin kai kaikista. Lista ei myöskään ole kattava, kun mieltymyksiä on niin monenlaisia.
Itselleni femdomissa on kyse ennen kaikkea henkisestä puolesta ja vaimon nautinnosta. En saa mitään kiksejä fyysisestä kurittamisesta. Toisaalta se kyllä kiihottaa jos esim. suuseksiä antaessa on vähän epämukavat oltavat, mutta vaimo keskittyy vain omaan nautintoonsa eikä huomaa tai välitä, että minulla on vähän epämukavaa. Henkisellä puolella minua kiihottaa se, että saan antaa vaimolle nautintoa, mutta itse jään ilman. Tykkään kun vaimo on itsekäs sängyssä.
Minulle mahtavaa seksiä on esimerkiksi se, kun vaimo käskee antamaan itselleen suuseksiä, tulee kasvoille istumaan ja ratsastaa kasvoillani, kenties nuolettaa myös pepun. Vaimon saatua haluamansa käydään sitten nukkumaan ja vaimon jo nukkuessa tyydytettynä olen itse vielä kiihkon vallassa, kun jäin ilman. Olemme välillä pitäneet sellaisia jaksoja, joissa 1-2 viikon ajan annan ainoastaan suuseksiä vaimolle ja jossain vaiheessa, jos olen suoriutunut riittävän hyvin, vaimo antaa panna. Tuo on tavattoman kiihottavaa, kun ei tiedä milloin itse saa. Periaatteessa se on mahdollista joka kerta kun harrastetaan seksiä, mutta en voi tietää milloin vaimo sen sallii. Ja kun on käytännössä koko ajan kiihottuneena, niin vaimon palveleminen sängyssä tuntuu mahtavalta ja vaimo jumalaiselta.
Noin yleisesti ottaen voi sanoa, että naisten suurin esto näihin leikkeihin liittyen on turha häpeily. Kannattaa siis jättää turhat estot pois ja kokeilla rohkeasti erilaisia asioita. Sitä on turha jännittää, että tykkääköhän tuo mies nyt tästä mitä tehdään tai minusta. Jos mies ehdottaa tai pyytää jotain niin aivan varmasti tykkää. Ja koska femdomista pitävä nainen on harvinainen helmi, niin aivan varmasti pitää sinusta!
Toivottavasti tästä oli jotain apua, että löydätte sen tavan mikä sopii juuri teille!
Kyllä kysyy luonteen lujuuttaa, että tuohon pystyy. Kalu kovana viikon ja saa vain nuolla vaimon pillua. Runkkaatko välissä paineet pois?
Meillä käytössä nämä joskus kun ei ole mennyt kotihommat putkeen. Ei saa istua kuin lattialla, pitää olla hiljaa, katsekontakti kielletty ja nurkassa seisominen.
Rouva käskee nuolemaan aina laukeamiseni jälkeen pillunsa puhtaaksi. Aloittaa jo ennen laukeamista puhumaan rivoja sotkujen siivoamisesta ja jatkaa nuolemisen ajan.
Kerran teki tuon yllättäen ja siitä eteenpäin noin on tehty melkein joka kerta kun pannaan. Itse kun olen muuten alistuvan persoonan vastakohta niin kyllähän se kontrasti tuntuu hyvältä kun alistuu sängyssä rakastamalleen naiselle.
Jatkoa edelliseen että pyysi tuota jo silloin kun olimme vasta alkaneet seurustella nuorena, olin vain melko estoinen silloin kieltäydyin. Harmittaa näin jälkikäteen koska tuo antaa ihan älyttömät kiksit heti orgasmin perään.Hän on aina luonnostaan ollut hyvin dominoiva sängyssä joten tämä ei ole edes mikään meikäläisen fetissi vaan seksielämä on luonnostaan ohjautunut siihen, ja olen kyllä osaani todella tyytyväinen. Hänen ensimmäinen mieskokemuksensa oli väkivaltainen väkisinmakaaja joten toisiko nyt sitten nautintoa se että mies on täysin hänen vallan alla ja näin ollen ei siis uhka?
Muuten on täysin estoton seksielämä mutta kakkajutut ja se että satuttaisin/alistaisin häntä on molempien osalta täysin poissuljettu. Ja eipä muuten kukaan tuntemani tai tuntematon ihminen arvaisi että minä olen se alistuva osapuoli😆
Aihe on sellainen johon ainakin me parina vaan ajauduttiin. Jos muistelee 27vuotta taaksepäin niin ei olisi vaimolla tai minulla tullut mieleenkään että mitä nykyään tehdään. Kumpikaan ei oikein ota "vastuuta" että miten tähän jouduttiin ja joskus edelleen tulee sellainen tunne että vaimo tekee tätä minun mieliksi mutta kun asiasta puhutaan niin aina sanoo että tekee koska haluaa. Ensin se alkoi siitä että kun vaimo sai pantessa niin hän hoiteli minut aina handjobilla loppuun, pikkuhiljaa siinä oli sitomista ja hieman leluja mukana. Sitten alkoi tulla se vaihe että hän kiusoitteli minua pitkin päivää ja nykyään tämä on joskus jopa parikin pitkää vrk:ta kestäviä sessioita. Kuten nyt tulee olemaan. Kumpikin ollaan lomalla ja tänään jo vaimo etsi itselleen useamman vaateyhdistelmän sekä minulle. Tätä kirjoittaessa minulla on hänen valitsema korsetti, stay up sukat ja sukkanauhavyö. Hän tuolla makkarissa jo nukkuu ja päällä on kanssa sukat, sellainen body jossa haaroissa halkio sekä sukille nauhat. Aamulla herätään siihen kun ensin herännyt hellästi alkaa hyväillä toista. Siinä sitten ehkä saan ensimmäisen "o"n vaimolle hoitaa, tai voi olla että hän haluaa pitkittää omaansa kiimaa... no minä en tule saamaan lupaa laueta vaan minua kiusataaan ihan siihen asti kun vikisen ja anelen lupaa. Sitä ei tule. Sitten vaimo tekee meille aamiaisen jonka joudun tarjoilemaan korkokengissä ja terskka paljaana, voi olla että se on pikkuisen jollain lelulla/vaatteella sidottu että pysyy hyvin esillä ja jäykkänä. Siinä saan taas uudemman kerran hyväilyjä ja kiusoittelua. Sitten lähdetään ulkoilemaan ja kuntosalille treenaamaan. Ne suoritetaan ihan normaalisti, mutta kotiin päästään niin käsky käy suihkuun ja pukeutumaan uudestaan. Siinä sitten aletaan laittamaan ruokaa ja päälle hyvää juomaa. Minun asema on tarjoilla ja olla seksiorja. Jossain vaiheessa saan sitten käskyn hoitaa vaimolle ison "O" ja sitten on minun vuoroni. Olen jo tuossa vaiheessa niin kiimainen että estoja on täysin nolla sekä olen lähes mihin hyvänsä suostuvainen. Luulen että siinä tulee laukeaminen sekä post orgasm torturea ja sitten suihku, vaatteiden vaihto sekä toiset korkokengät jalkaan. Pikkuisen juoman ja naposteltavan tarjoilua sekä uuden kierroksen latautumista... mahdollisesti sunnuntaina saan seuraavan kerran pukea normaaleita vaatteita päälle sekä en enää tarvitse kulkea kotona korkokengissä vaimon mieliksi....