Gallup: moniko kuunteli punkia vuosi sitten?
Av-mammat ovat yllättäin osoittautuneet suureksi punk-musiikkigenren faniryhmäksi. Listatkaa punkbändejä, joita kuuntelitte vuosi sitten ja lempibiisejänne. En usko, että olette noin marginaalisen musiikin ystäviä ja kyse on ohimenevästä laumailniöstä.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:18"]15min mennyt, ihme ettei ole satoja punkkareita ilmoittautunut =D
Ei jestas että löytyy tyhmiä ihmisiä. [/quote] Ja tyhmyys tulee, kun kaikki ei päivystä AV:lla...?
[/quote] No siihen nyt viittasin, että kommentoijan tyhmyys on juuri siinä että luulee että kaikki Suomen punkkarit päivystäisi täällä ja vartissa ilmoittauisi tähän ketjuun.
[/quote] Tätä kommenttia siis tarkoitin, kirjoitettu 16.25. " No eipä teitä montaa ole.".
Anteeksi, en lainannut sitä viestiä joten olihan se todella vaikeaa tietysti tässä ketjussa arvata että kommenttini oli vastaus toiselle.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:18"]15min mennyt, ihme ettei ole satoja punkkareita ilmoittautunut =D
Ei jestas että löytyy tyhmiä ihmisiä.
[/quote]
No ei löydy vaikka menis viis kuukautta... Mutta joo, samaa mieltä siitä että tyhmiä ihmisiä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:18"]
15min mennyt, ihme ettei ole satoja punkkareita ilmoittautunut =D
Ei jestas että löytyy tyhmiä ihmisiä.
[/quote]
Niillä käy google kuumana, kun ne etsii niitä punk bändejä, joita ne on fanittanut punkin kulta-ajoista alkaen. ;D
[/quote]
Luit mun ajatukset :D
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:21"]
Ei jestas että löytyy tyhmiä ihmisiä. [/quote] Ja tyhmyys tulee, kun kaikki ei päivystä AV:lla...?
[/quote] No siihen nyt viittasin, että kommentoijan tyhmyys on juuri siinä että luulee että kaikki Suomen punkkarit päivystäisi täällä ja vartissa ilmoittauisi tähän ketjuun.
[/quote]
Jos niitä kerran on täällä ihan helvetisti niin onhan se kumma ettei olla heti täällä huutelemassa miten kovaa fania ollaan oltu vuodesta miekka ja kivi. Se on nyt niin pinnalla tää punkteema että kyllä yllätti laiha saldo tähän ketjuun. Ei teitä kyllä montaa voi olla, varmaan ne muutamat on vaan sitäkin äänekkäämpiä.
Kuuntelen lähes kaikkea paitsi sellaista örinä-heviä (ja cheek-tyyppistä änkytystä), mutta on kyllä siitäkin hevi-genrestä pari hyvää biisiä.
Yrittäkää nyt hävitä edes vähän kunniakkaasti. Alatte kuulostaa todella tyhmiltä.
Av-mamman kiinnostus punkiin on yhtä uskottavaa kuin Väyrynen ballerinana. Mutta uskotelkaa ihmeessä ettette ole sopuleita laumahysteriassa.
Oletan kysymyksen suunnatun myös minulle, koska olen ilmaissut tyytyväisyyteni Pertti Kurikan Nimipäivien valinnasta. En kuunnellut punkia vuosi sitten enkä kuuntele sitä nytkään. Punk asettuu samalle viivalle blackmetallin kanssa: jokin äänimaailmassa viehättää, kuuntelen ihan mielelläni silloin kun joku muu valitsee kuunneltavan musiikin ja tunnustan pitäväni näissä tyyleissä myös ulkomusiikillisista tekijöistä. Mutta en varsinaisesti sanoisi kuuntelevani sen kummemmin punkia kuin blackmetalliakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:00"]Oletan kysymyksen suunnatun myös minulle, koska olen ilmaissut tyytyväisyyteni Pertti Kurikan Nimipäivien valinnasta. En kuunnellut punkia vuosi sitten enkä kuuntele sitä nytkään. Punk asettuu samalle viivalle blackmetallin kanssa: jokin äänimaailmassa viehättää, kuuntelen ihan mielelläni silloin kun joku muu valitsee kuunneltavan musiikin ja tunnustan pitäväni näissä tyyleissä myös ulkomusiikillisista tekijöistä. Mutta en varsinaisesti sanoisi kuuntelevani sen kummemmin punkia kuin blackmetalliakaan.
[/quote]
Eli olet kuten suurin osa palstamammoista. Viis musiikista, vammaisten oli päästävä jatkoon...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:00"]Oletan kysymyksen suunnatun myös minulle, koska olen ilmaissut tyytyväisyyteni Pertti Kurikan Nimipäivien valinnasta. En kuunnellut punkia vuosi sitten enkä kuuntele sitä nytkään. Punk asettuu samalle viivalle blackmetallin kanssa: jokin äänimaailmassa viehättää, kuuntelen ihan mielelläni silloin kun joku muu valitsee kuunneltavan musiikin ja tunnustan pitäväni näissä tyyleissä myös ulkomusiikillisista tekijöistä. Mutta en varsinaisesti sanoisi kuuntelevani sen kummemmin punkia kuin blackmetalliakaan. [/quote] Eli olet kuten suurin osa palstamammoista. Viis musiikista, vammaisten oli päästävä jatkoon...
[/quote]
Melko hätäinen tulkinta...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:00"]Oletan kysymyksen suunnatun myös minulle, koska olen ilmaissut tyytyväisyyteni Pertti Kurikan Nimipäivien valinnasta. En kuunnellut punkia vuosi sitten enkä kuuntele sitä nytkään. Punk asettuu samalle viivalle blackmetallin kanssa: jokin äänimaailmassa viehättää, kuuntelen ihan mielelläni silloin kun joku muu valitsee kuunneltavan musiikin ja tunnustan pitäväni näissä tyyleissä myös ulkomusiikillisista tekijöistä. Mutta en varsinaisesti sanoisi kuuntelevani sen kummemmin punkia kuin blackmetalliakaan. [/quote] Eli olet kuten suurin osa palstamammoista. Viis musiikista, vammaisten oli päästävä jatkoon...
[/quote]
Melko hätäinen tulkinta...
[/quote]
Mutta sanotaan nyt vielä niin, että punk on musiikkityylinä jossakin siellä ok:n ja hyvän välimaastossa. Kelpaa kuunneltavaksi, vaikka ei kuitenkaan niin hyvin että kuuntelisin sitä aktiivisesti, omistaisin levyjä, osaisin nimetä bändejä jne. Ja sitähän tässä nyt kysyttiin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:21"]