Mitä syödä töissä?
En halua käydä kahvihuoneessa, mutta haluan jotain töissä syödä ettei verensokeri laske. Jotain terveellistä ja helppoa mitä ei tarvitse lämmittää. Minkä voi syödä tietokoneen ääressä. Yritän parantaa terveyttäni ja pudottaa painoa eli siihen sopivaa ruokaa.
Kommentit (19)
Mä olen ostanut tuohon tarkoitukseen niitä Nutrilett-juomia. En mä niitä joka päivä pystyisi syömään, mut harvakseltaan on niin ettei kummoisiakaan eväitä voi raahata mukana (ei jääkaappia).
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:54"]
Mä olen ostanut tuohon tarkoitukseen niitä Nutrilett-juomia. En mä niitä joka päivä pystyisi syömään, mut harvakseltaan on niin ettei kummoisiakaan eväitä voi raahata mukana (ei jääkaappia).
[/quote]
Mutta et syö niitä joka päivä? Mitä syöt niinä päivinä kun ei ole nutrilet juomia?
ap
Pala ruisleipää jossa ei täysrasvaista juustoa päällä+esim paprikaa/kurkkua. Kippo jossa raejuustoa, tonnikalaa, puolikas avokado ja salaatinlehtiä, kourallinen rypäleitä. Vettä koko ajan ½l plo pöydällä ja aterian kanssa juot 1-2 sellaista.
Oma pieni kylmälaukku johon esim. erilaisia salaatteja. Tonnikalan voi tuoda purkissa työpaikalle ja sekoittaa salaattiin vasta syömään alkaessa jos ei ole tuota kylmälaukkua.
No mä pidän lämmin suurustettu kanakuppikeitto. Halloumi-avocpastaa syön kylmänäkin, voi laittaa salaatin kyytipojaksi
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:33"]
No mä pidän lämmin suurustettu kanakuppikeitto. Halloumi-avocpastaa syön kylmänäkin, voi laittaa salaatin kyytipojaksi
[/quote]
eikö tuo lämmin kanakeitto tarvitse lämmittää mikrossa?
Mä siis olen sosiaali kammoinen ja siksi en halua käydä kahvihuoneessa.
Kehtaako tuollaisen pienen kylmälaukun ottaa töihin? Muut syö kahvihuoneessa yhdessä. Itse en ole ystävystynyt kenenkään kanssa joten siellä vaikea käydä.
ap
Onko sulla ap oma huone vai työskenteletkö muiden kanssa samassa huoneessa? Jos sulla on oma huone niin siellähän kylmälaukkua ei varmaan huomaa kukaan. Pussikeittoihin voi kuumaa vettä tuoda vaikka pienessä termarissa kotona, sekoittaa se keitto paikan päällä ja huuhdella lopuksi termari vaikka vessasa. Samalla tavallahan voisi hauduttaa myös termariin/ ruokatermariin paikanpäällä pika pussi puuron jos niistä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:33"]
[/quote]
eikö tuo lämmin kanakeitto tarvitse lämmittää mikrossa?
Mä siis olen sosiaali kammoinen ja siksi en halua käydä kahvihuoneessa.
Kehtaako tuollaisen pienen kylmälaukun ottaa töihin? Muut syö kahvihuoneessa yhdessä. Itse en ole ystävystynyt kenenkään kanssa joten siellä vaikea käydä.
ap
[/quote]
Ei tarvi, ota omalle pöydälle vedenkeitin, tehdään mukiin. Vie kaakaota myös sitte töihin, se on aikacravitsevaa. Sekä litran ekströms-kiisseleitä
Kuinka usein ap tykkäät syödä tai minkälaisia ateriavälejä haluat töissä pitää? Voithan myös tehdä niin että syöt ensimmäisellä tauolla sen helpoiten pilalle menevän salaatin. sitten muutaman tunnin päästä vaikka jonkun hedelmän ja viimeisellä tauolla vaikka itsetehdyn täysjyvä lese porkkana sämpylän jos tykkäät leipoa.
Tykkään leipoa. Haluaisin syödä 2 ateriaa töissä välillä 7.30-15.30. Olen siis hoitoalalla töissä ja oma huone on. Aina en kerkiä syömään 2 ateriaa millään. En halua kaakaota juoda töissä, ei minusta ole terveellistä. Salaatit olisi varmaan hyvä ja silloin tällöin ateriankorvike. En halua kanniskella kylmälaukkuja töihin tai vedenekeittimiä huoneeseen.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:54"]
[/quote]
Mutta et syö niitä joka päivä? Mitä syöt niinä päivinä kun ei ole nutrilet juomia?
ap
[/quote]Silloin pääsen syömään työpaikan ruokalaan :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:57"]
Ap haluaa asiasta ongelman.
[/quote]
häh? En todellakaan halua..
ap
Eikö olisi vain helpompaa säilyttää tai lämmittää ruoka kahvihuoneessa? Jos et halua siellä syödä niin viet ruuan huoneeseesi.
Anteeksi ap että jankkaan, mutta nykyisinhän nuo pienimmät kylmälaukut mahtuvat vaikka omaan käsilaukkuun/ laukkuun, niin että voit huomaamattomasti kuljettaa sen omaan huoneeseen. Ei siis tarvitse kuljettaa sellaista stryroksista kylmälaukkua ja näyttää siltä että on menossa piknikille omaan huoneeseen :-). Jossain fitnes/ urheilublogeissa olen törmännyt myös sellaisiin viilennettäviin eväsrasioihin, jotka siis viilennetään ennen käyttöä pakkasessa ja sitten ruoka säilyy niissä hyvänä syömiseen asti.
Osta tämmönen
http://www.coolstuff.fi/FrozzypackEvasrasia
Päällä kylmäkalle ja pitää eväät kylmänä työpäivän ajan
Erilaiset salaatit. Siihen sopivasti proteenia joukkoon.