pohjaan asti?
Mikä kokoinen penis menee teillä pohjaan asti ja miltä se tuntuu?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:22"]
Ikään kuin joillakin miehillä olisi taas halu satuttaa naista. Mistä tämä tällainen tarve tulee? Sairasta
Nainenhan tuntuu olevan ainakin tällä palstalla pelkkä seksiobjekti ja lelu, jolla ei ole omaa tahtoa. Aina pitäisi vain ajatella kaikin tavoin miehen nautintoa, sivuten omansa, jopa kipua tuntien tai painostettuna suostua mihin vain.
Älä yleistä. Ei kaikki miehet teitä objekteina pidetä. Tottakai halu naisiin on tervettä, jotkut miehet saattavat pitääkkin seksiobjektiiveina. Mutta ei kaikki, huolehdin vaimoni saamisesta enemmän kun itseni. Onhan miehiä jotka naivat naisia välittämättä heidän haluista ja tunteista, minä olen vissiin se mustalammas joka välittääM50+.
Seksiobjektiivi :D:D:D:
Kaikki on suhteellista. Mulla on se maaginen 20x5,5 kulli ja vaimo saa parhaat orkut niin että painan hitaasti aivan pohjaan saakka ja pidän paikallaan siellä. Muutama minuutti niin vaimo tulee huutaen.
Pitkällä dildolla oon noin kymmeneltä naiselta kokeillu ja se n 20 cm on aika monelle pohjakosketjs. Eihän se kohdun nipkkka se pohja ple. Jokainen vähänkään asiaan perehtynyt tietää että sen voi ohittaa ja tilaa löytyy vaikka kädelle. Kunhan käyttää aikaa venyttämiseen ja kiihoittamiseen...
Liian pitkä on turha, mutta paksuus ratkaisee itellä 14-15cm. Mitä tekee kakskytsenttisellä kun se ei mee pohjaan ja naiselle se tekee kipeää?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen teistä kaikista kokenein panomies. Jotenkin naurattaa muiden pätemiset tälläkin palstalla siitä mitä panemiseen tulee. Jos tästä tulee riitaa niin olen myös kokenein nyrkkisankari ja pistän äijiä lakoon, kuin heinää niittäis. Ihan turha alkaa urputtamaan panomiehelle.
T: 11cm mies
Nyrkki kyllikki sinä olet pienen tappisi kanssa.
Itsellä on 17 cm kalu ja sillä on pohjassa käyty useasti. Omien kokemuksieni mukaan varsinkaan nuoremmat naiset eivät aktin aikana kehtaa sanoa suoraan, että nyt sattuu varovasti, mutta olen oppinut lukemaan naista ja jos kipua näyttää olevan en työnny kokonaan sisälle..
Pohjaan on mennyt myös nykyisen vaimoni kanssa sekä ennen, että jälkeen lapsien saamisen..
Eli pidemmästä kalusta tuskin olisi iloa, mutta toivoisihan sitä silti...
Miehelläni on noin 16 - 17 pitkä, mutta ympärysmitta yli 14 cm. Panee pohjaan asti mielissään, mutta en ole koskaan tuntenut kipua. Varmasti meissä naisissa on fysiologisia eroja, koska toiset kertovat liian ison osuvan kohdunkaulan ja aiheuttavan todella epämiellyttävää ja kivuliasta tunnetta. Itsekkin tiedän että kohdunkaulaani ei ole pitkällä koska gynekologi kertoi sen näkyvän hyvin ja siinä ei näkynyt mitään muutoksia. Kaitpa se ei kaikilla ihmisillä vetäydy yhdynnässä sivuun tmv.. Paksuudesta minäkin tykkään ja squirttailu on tullut nykyisen miehen mukana minun seksielämään mukaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että pohjaan pääsee 15cm ja sitä pidemmällä vehkeellä. Nimittäin itsellä on siinä 14-15, ja joskus ottaa pohjaan joskus ei.
Joskus ihmetyttää, että lähes jokainen mies haluaisi lisäsenttejä kaluunsa (tutkimustenkin mukaan). Eikö joku 18cm ole jo huono, kun ei voi upottaa tyveä myöten? Paksuudesta on paljon enemmän iloa.
Kyllä 18 cm menee pohjaan myös riippuen ihan naisesta. Pilluhan kasvaa pituutta kiihottuessa ja osalla se on pidempi kuin osalla.
Itse nimenomaan tarvitsen sitä pohjaan asti naimista, jotta tyydytyn. Se on täysin naisesta kiinni, nauttiiko vai ei.
Yks nainen halusi takaapäin ja itse pitää kyytiä yllä, ettei kuulemma mene liian syvälle. Orkun jälkeen sai sit lähärissä painaa niin syvälle, kuin menee. Pitipä ääntä. Mutta kyllä aina on kaikki ollu kyllä käytössä.
19/14
Vierailija kirjoitti:
T..li......................Viestisi on vuodelta 2006!
Niiii! Varokaa, pohja muuttuu vuosien vieriessä.
Vierailija kirjoitti:
Yks nainen halusi takaapäin ja itse pitää kyytiä yllä, ettei kuulemma mene liian syvälle. Orkun jälkeen sai sit lähärissä painaa niin syvälle, kuin menee. Pitipä ääntä. Mutta kyllä aina on kaikki ollu kyllä käytössä.
19/14
Kovin on pieni. Minäpä laitan kurkkupurkin (josta pohja irroitettu) toppariksi väliin ettei pohjaan pauku.
Vaimo saanut kaikki orgasmit kaluni tyveä myöten painamassa pohjaa. On joutunut sovittaamaan, että mahtuu kokonaan. Pidetty siellä ja keskitytty vielä hieromaan häpyjämme voimalla yhteen, jolloin klitoris on saanut hierontaan. Eli orgasmeihin on vaadittu molemmat. Siksi orgasmeja tuovia asentoja ollut vain kolme, lähäri tai varskin cat asento., vaimo sylissä sohvalla tai vaimo päällä makaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19/14
Kovin on pieni. Minäpä laitan kurkkupurkin (josta pohja irroitettu) toppariksi väliin ettei pohjaan pauku.
No sepä hienoa. Onko Mälikkälän vai Herkkumaan purkki? Vai onko sillä mitään väliä seksuaalisesti? Mälikkälä ehkä kuulostaa seksikkäämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä on turha, mutta paksuus ratkaisee itellä 14-15cm. Mitä tekee kakskytsenttisellä kun se ei mee pohjaan ja naiselle se tekee kipeää?
Niinhän se on. Liika on liikaa monessa muussakin asiassa.
Osunut useiden naisten kanssa pohjaan. Varmaan epämiellyttävää, koska 19.5cm kaluni on todella ohut, 12cm kovimmillaan. On siis se naisten vihaama pitkä ja laiha. Kai jotkut ovat tykänneetkin tuosta, edes jotenkin. Tai sit esittäneet vaan. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Osunut useiden naisten kanssa pohjaan. Varmaan epämiellyttävää, koska 19.5cm kaluni on todella ohut, 12cm kovimmillaan. On siis se naisten vihaama pitkä ja laiha. Kai jotkut ovat tykänneetkin tuosta, edes jotenkin. Tai sit esittäneet vaan. Mene ja tiedä.
Onhan toi iso. Ei valtavan paksu, mut kyllä oli mulle niin täydellinen!
Vierailija kirjoitti:
Itse nimenomaan tarvitsen sitä pohjaan asti naimista, jotta tyydytyn. Se on täysin naisesta kiinni, nauttiiko vai ei.
On suuri nautinto, kun saa panna kunnolla ja pohjaan asti.
Mulla on 18/13.5 ja antaisin siitä pituutta pois jokusen sentin. Onhan se mukavan näkönen peli vaikka itte sanonkin. Mutta olis hienoa varsinkin takaapäin saada paukuttaa niin että kassit löis vaimoa pillulle naidessa. Eli pohjaan kunnolla, vaan eipä onnistu. Ihan varovasti menee kyllä pohjaan lähes joka asennosta, mutta yhdestäkään ei kuulemma tunnu hyvälle. Joku 14-15 olisi optimi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 18/13.5 ja antaisin siitä pituutta pois jokusen sentin. Onhan se mukavan näkönen peli vaikka itte sanonkin. Mutta olis hienoa varsinkin takaapäin saada paukuttaa niin että kassit löis vaimoa pillulle naidessa. Eli pohjaan kunnolla, vaan eipä onnistu. Ihan varovasti menee kyllä pohjaan lähes joka asennosta, mutta yhdestäkään ei kuulemma tunnu hyvälle. Joku 14-15 olisi optimi.
Itsellä ollut sama ongelma. Liikaa pituutta 20/15cm. Doggya ei ole harrastettu koskaan, ei missään asennossa ja kulmassa, kun kaikki tuntuu pahalta. En ole koskaan voinut paukuttaa menemään. Jo alusta lähtien vaimo lukitsi minut jaloillaan pihteihin ja hierottiin toisiamme vain kaluni tyveä myöten sisällä ja pillun perillä. Vaimo rakastanut tuota aina ja saanut orgasminsa. Sama juttu päällä ollessaan. Opin itsekin tuosta kirnuamisesta tykkäämään ja varsinkin vaimon orgasmeista, joten eipä ole paukutettu menemään missään asennossa. Itse olisi toivonut, että kaluni olisi ollut vähän lyhyempi, mutta vaimon mielestä se on ollut sopiva.
No onko se pohjaamista jos ei pääse syvemmälle vaikkapa g-pisteeseen, kun sielläkin on pieni kuoppa? Onko se pohjaamista jos osuu kohdunkaulan viereen kun sielläkin on kuoppa?