pohjaan asti?
Mikä kokoinen penis menee teillä pohjaan asti ja miltä se tuntuu?
Kommentit (61)
Mulla 19,5 x 5 kulli ja 7 kymmenestä naisesta on antanut panna lujaakin pohjaan saakka. Heistä puolet kyllä kiljahdelleet mutta silti halunneet antaa mennä vaan. Kyllähän se on yksilöllistä ja vähän riippuu naisen kierrostakin milloi on mentävä varovaisemmin jne...
Olen joutunut sanomaan miehelle muutamankin kerran, että pistelee aika varovaisesti kun takaapäin tulee, se kun saattaa tehdä hyvin kipeää. Jos siis siinä asennossa sanon että sattuu ja yritän hieman siirtyä eteenpäin, niin miehen kannattaisi asia huomata ja vähentää vauhtia ja perille asti puskemista. Jos sitä kuitenkin jatkaa minut unohtaen, niin sen jälkeen en ole hymyilevä ja tyytyväisyydestä kihertävä vaimo.. En minäkään halua satuttaa miestäni seksissä, joten samaa odotan myös mieheltä.
Itselläni kyrpä on juhla kunnossa noin 15-16cm ja ei ole koskaan osunut pohjaan saakka vaikka ihan tyveä myöten upottaisi. Voi tosin johtua siitäkin, että tytyni on aika isokokoinen nainen siis 180cm pitkä. Oletan, että vaginan pituus menee pituuden mukaan ainakin osittain. Jos seurustelisin lyhyemmän naisen kanssa voisi olla, että ei voisi laitella tyveä myöten. :D
Kyllä minulla pohjaansaakka menee mutta ei tunnu kummastakaan hyvälle. Tuo hieromasauva juttu on huu haata, jos on 20cm sauva niin jostainhan sitä pitää kiinni ottaa, eli todellisuudessa sauva uppoaa 12-15cm. Jaahas taas näitä provoja, mikä niissä kiehtoo että saa toiset pahalle mielelle?M50+.
Minä olen teistä kaikista kokenein panomies. Jotenkin naurattaa muiden pätemiset tälläkin palstalla siitä mitä panemiseen tulee. Jos tästä tulee riitaa niin olen myös kokenein nyrkkisankari ja pistän äijiä lakoon, kuin heinää niittäis. Ihan turha alkaa urputtamaan panomiehelle.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="12.09.2006 klo 17:17"]
[/quote]
Minulla kun osuu kunnolla pohjaan, niin sattuu vain jjonkun aikaa. Sitten paikkani laajenevat ja sopeutuvat, eli totta tuo on, emätin on mukautuva elin.
Muuten kysymys, en tiedä miten mies sen tuntee vai tunteeko ollenkaan, että osuu pohjaan, mutta minusta se tuntuu ihanalta.
[/quote]
Tätä naista ei muu satu kuin että ollaan pohjassa
Ikään kuin joillakin miehillä olisi taas halu satuttaa naista. Mistä tämä tällainen tarve tulee? Sairasta
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:22"]
Ikään kuin joillakin miehillä olisi taas halu satuttaa naista. Mistä tämä tällainen tarve tulee? Sairasta
[/quote]Samaa ajattelen minäkin tästä aloituksesta. Pitäisikö naisenkin ratsastusasennossa pompottaa niin, että miehen melalla menee niskat nurin? Täällä sitten kyselisimme, että mikä olisi paras tapa siihen ja miltäköhän se miehestä tuntuu?
[/quote]
Nainenhan tuntuu olevan ainakin tällä palstalla pelkkä seksiobjekti ja lelu, jolla ei ole omaa tahtoa. Aina pitäisi vain ajatella kaikin tavoin miehen nautintoa, sivuten omansa, jopa kipua tuntien tai painostettuna suostua mihin vain.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:27"]
[/quote]Samaa ajattelen minäkin tästä aloituksesta. Pitäisikö naisenkin ratsastusasennossa pompottaa niin, että miehen melalla menee niskat nurin? Täällä sitten kyselisimme, että mikä olisi paras tapa siihen ja miltäköhän se miehestä tuntuu?
[/quote]
Aivan, harmi ettei miesten kalut mene oikeasti poikki
[/quote]
Nainenhan tuntuu olevan ainakin tällä palstalla pelkkä seksiobjekti ja lelu, jolla ei ole omaa tahtoa. Aina pitäisi vain ajatella kaikin tavoin miehen nautintoa, sivuten omansa, jopa kipua tuntien tai painostettuna suostua mihin vain.
[/quote]
Älä yleistä. Ei kaikki miehet teitä objekteina pidetä. Tottakai halu naisiin on tervettä, jotkut miehet saattavat pitääkkin seksiobjektiiveina. Mutta ei kaikki, huolehdin vaimoni saamisesta enemmän kun itseni. Onhan miehiä jotka naivat naisia välittämättä heidän haluista ja tunteista, minä olen vissiin se mustalammas joka välittääM50+.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:54"]
[/quote]
[/quote]
Älä yleistä. Ei kaikki miehet teitä objekteina pidetä. Tottakai halu naisiin on tervettä, jotkut miehet saattavat pitääkkin seksiobjektiiveina. Mutta ei kaikki, huolehdin vaimoni saamisesta enemmän kun itseni. Onhan miehiä jotka naivat naisia välittämättä heidän haluista ja tunteista, minä olen vissiin se mustalammas joka välittääM50+.
[/quote]
En tarkoittanutkaa kaikkia miehiä. Ja minulla on ollutkin tuuri. Ihmettelen vain joskus tätä asiaa, koska sitä ilmenee niin paljon
Varsinkin takaapäin pannessa osuu vähänkin pidempi penis herkästi kohdunsuuhun. Se sattuu, eikä mitenkään hyvällä tavalla. Muutenhan tuolla ei mitään pohjaa edes ole. Usein taidetaan sanoa, että syvälle lykkiminen tuntuu hyvältä, kun oikeasti siinä tuntuu hyvältä se, kun miehen vehkeet painautuvat ulkoapäin naisen sukuelimiä vasten ja klitoris saa stimulaatiota.
En psyty panemaan vaimoani koko mulkkuni pituudelta kun se kuulemma sattuu vaikkei mulkkuni mikään erikoisen mittainen ole,mielenkiinnosta mittasin kun näitä juttuja täällä foorumilla lueskelee niin löysänä mulkkuni oli 16cm pitkä karvoituksesta mitattuna ja 15.5cm paksu ,mutta alle 20cm se todennäköisesti seisokissa kuitenkin jää vaikka tuntuukin paisuvan aika paljon tuosta löysästä,mutta tosiaankin ei edes tätä voi käyttää koko pituudelta varsinkaan jos nostan naiseni jalat lähetyssaarnaajassa olkapäilleni,tässä kyseisessä asennossa ei voi käyttää kuin melko lyhyttä työntöä.
T..li......................Viestisi on vuodelta 2006!
Vaimon kohdunkaulan napukka (?) tulee helposti vastaan pannessa ja vaimokin sen tuntee ja reagoi siihen.
Olen koittanut monta kertaa painaa hiljaa vielä syvemmälle, mutta vaimoa se ei miellytä.
Päällä ollessani siemensyöksyn saadessani varovaisuus ei tahdo riittää.
Ei se kivaa ole panna varovasti laukeamiseen saakka!
Nykyisin annan vaimon tehdä "työt" päällä laukeamiseensa asti ja sitten runkkaa minut orgasmiin.
Olen miettinyt, että jonkinlainen välikappale kullin varteen olisi fiksu juttu.
Kohdun kaula ja "kohdun nipukka" ovat eri asioita. Kohdunkaulaan kenenkään kalu ei mene. Kohdun nipukkaan yltää yleensä sormella jos ei muuten nii ainakin jos nainen menee kyykkyyn niin se on paremmin tarjolla. Ohuempi penis ohittaa sen helpommin, paksumman kanssa joutuu säätämään asentoa tai työntökulmaa enemmän. Naisen pitää olla kiihottunut jotta emätinkanava on laajentunut pituussuunnassa ja että siellä on liukkautta jotta kohdunipukka ei nii ota siinä siipeensä. Emätin kanavan perällä kohdunnipukan takana on alueita joissa hermopäitä on tiheässä ja näihin oikeanlainen paine tekee osalle naisista todella hyvää. Naisen pitää uskaltaa rentoutua nauttimaan ja miehen pitää osata olla huomioiva ja kulma säätää yhdessä kohdalleen. Kuinka iso sinne mahtuu on yksilöllistä ja minkälaisesta paineesta kukakin tykkää. Lisäksi on joukko naisia jotka eivät siitä pidä vrt. Kaikki eivät pidä suorasta kosketuksesta klitorikseenkaan. Eli kaikille ei käy kaikki ja kaikki eivät edes tiedä mistä pitävät kun ei ole ollut rohkeutta tai mahdollisuutta turvallisen kumppanin kanssa kokeilla. Ennen kokeiluja kannattaa ihan perehtyä rakenteisiin ja toimintaan teoriassa ja sit turvallisen kumppanin kanssa käytännössä jos halua ja intoa piisaa. Näihin asioihin vaikuttaa moni muukin asia kuin kalun ja pimpsan koko. Paljon henkisiä juttuja liittyen jännittämiseen, estoihin, kuukautiskierron vaiheeseen, virtsarakon ja suolen täyteyteen yms. Jotka vaikuttavat tuntumaan ja sitä myöten kokemukseen. Pohjaan meneminen ei tarkoita sinne täysillä rynkyttämistä tarkoituksena aiheuttaa kipua. Jotkut kiihottuneina ollessaan toki sietävät ja tykkäävät kovaakin panoa syvälle. Yleensä tällainen vaatii että nainen on lauennut ainakin kertaalleen ennen kuin sinne aletaan painetta antaa. Siellä perällä on lähes g-pisteen veroisia paikkoja. Mutta kuten jo todettua kaikki eivät näiden koskettelusta nauti ja iso joukko jotka eivät edes tiedä nauttisivatko kun eivät ole tulleet syystä tai toisesta edes kokeilleeksi. Sama koskee g-pisteen koskettelua. Suurin osa tarvitsee yhden laukeamisen ensin jotta g-pistettä kärsii alkaa reippaammin hyväillä ja että siitä voi päästä helpommin hekuman huipulle. Ja näitä harva lähtee yhdenyön jutuissa kokeilemaan ja jos lähteekin niin yleensä ei onnistu.
[/quote]Kyllä mun reilu 18cm pitkä ja sopivan paksu iso terskainen menee hyvin kokanaan sisään ja yksikään nainen ei ole valittanut että sattuu, päinvastoin, ovat kiihottuneita näkemästään kalusta ja pitkästä esileikistä, ekalla kerralla sitä leikkiä peliin ja tokalla tietävät jo mitä herkkua on tulossa ja ovat heti pimpit pullollaan odotuksesta mitä hyvää tulee sisään. Eli älkää te pie.. eikun esileikki taidottomat luulko että se on se nappula mikä sattuu.
Rockmies50v