Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa selata tilitietoni

Vierailija
01.12.2021 |

Ja käydä läpi miten paljon rahaa käytän ja saan. Eli tulot ja menot läpi. Hän stressaa rahasta ja vaatii nyt minua näyttämään pankkitiedot.
Miten tällaiseen uhkaukseen pitäisi suhtautua? Tai siis voisin kyllä näyttää tietoni, mutta toisalta se tuntuu väärältä. Mitä mieltä olette?

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaukseen? Näytät, jos haluat ja jos taas et, niin ei ole mikään pakko näyttää.

Vierailija
2/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustasukkainen? Eroa jos alkaa käyttämään jo tilitietojasikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkaukseen? Näytät, jos haluat ja jos taas et, niin ei ole mikään pakko näyttää.

Niin tai siis on hyvin stressaantunut taloudellisista syistä. Minä opiskelen hän käy töissä. Ei ilmeisesti luota rahankäyttööni, miksi muuten vaatisi. Sanoi siis että ”et halua tietää mitä käy jos et näytä”. Ap

Vierailija
4/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa? Jos ette niin sitten EI!

5/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ne aina haluaa kelallakin.

Vierailija
6/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteinen talous? Jos on niin kyllä molemmat näytätte

Vierailija
7/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole naimisissa, avoliitossa ollaan. Ap

Vierailija
8/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmaa rahankäyttöön

Vierailija
9/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai siis on hyvin stressaantunut taloudellisista syistä. Minä opiskelen hän käy töissä. Ei ilmeisesti luota rahankäyttööni, miksi muuten vaatisi. Sanoi siis että ”et halua tietää mitä käy jos et näytä”. Ap

Jos tuollaisia uhkauksia esittää, niin et näytä tietoja, ja jätät sen sian.

Vierailija
10/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että "saan kuitenkin tietää, miten käy, sillä en aio näyttää niitä". 

Oot muuten ihanan löytänyt. Onnea teille!

Vierailija
11/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elätkö miehen siivellä

Kuka maksaa asunnon ja ruuat jne

Vierailija
12/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No elätkö miehen siivellä

Kuka maksaa asunnon ja ruuat jne

Maksan ruoat sun muut tarvittavat jutut käytännössä kokonaan ja laskut. Mies maksaa vuokran. Ap

Vierailija
13/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Avoliitto" on vitsi, ei mitään lainvoimaa. Seurustelette.

Vierailija
14/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nimenomaan. Valitsin sen vain muodon vuoksi kuvaamaan että asumme siis yhdessä. Ja ei minua haittaisi käydä yhdessä tuloja ja menoja, mutta miehen käytös se tässä häiritsee. Purkaa kaiken stressinsä minuun tässä kohtaa. Ap

Vierailija
15/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hänellä on kaikki oikeus.

Vierailija
16/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse kyllä suostuisi alistumaan uhkaukseen. Pyytäminen on eri asia. Ja miksei samalla katsota hänenkin tilitietoja? Kuulostaa kontrolloivalta. Ja sinä ap alistuneelta.

Vierailija
17/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nimenomaan. Valitsin sen vain muodon vuoksi kuvaamaan että asumme siis yhdessä. Ja ei minua haittaisi käydä yhdessä tuloja ja menoja, mutta miehen käytös se tässä häiritsee. Purkaa kaiken stressinsä minuun tässä kohtaa. Ap

Run rabbit, run rabbit, run, run, run. Bang, bang, bang, bang goes the farmer's gun. Run rabbit, run rabbit, run, run, run, run. Run rabbit, run rabbit, run, run, run. Don't give the farmer his fun, fun, fun. He'll get by without his rabbit pie. So run rabbit, run rabbit, run, run, run.

Vierailija
18/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näytät, hänenkin pitää näyttää omansa

Vierailija
19/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota enemmän kuin siitä, että hän pyytää sinua näyttämään tilitiietosi olsiin (miehenä) huolissani tuosta uhkauksesta ”et halua tietää mitä käy jos et näytä". - Voisit tietsyti vastata, että voit näyttää, jos hän näyttää vastaavasti omansa. Ellei mies tähän suostu, niin minä saattaisin harkita eroa, koska en voisi olla yhdessä kumppanin kanssa, joka a ei luota minun tapaan käyttää rahaa, ellei hänellä ole erityistä aihetta epäillä ; jos b on, niin esittää perusteen tai perusteet miksi epäilee c joka ei suostu raha-asioiiden avoimuudessa toimimaan yhtä avoimesti kuin, mitä vaatii tai yrittäisi vaatia minulta.

Vierailija
20/132 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi toki antaa " näppäriä ja nokkavia" vastauksia eikä laki vaadi tilitietojen näyttämistä mutta avoimeen ja rehelliseen suhteeseen kuuluu AVOIMUUS rahan käytössä. Varsinkin jos toinen maksaa asumisesta ja elämisestä enemmän kummankin puolesta. Millaisia ovat naiset jotka kyselevät muilta naisilta parisuhteeseen liittyviä neuvoja? Tai tuntemattomilta palstoilta?  Parisuhteeseen ei tuoda muita mielipiteineen mukaan vaan asiat käsitellään keskenään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan